Muziek (probleem) MotoGP 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 11 jun 2003.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Als ik speel met mijn eigen muziek aan, gaat na een tijdje de muziek hangen??

Meerdere mensen last van gehad?

Ding zal wel moe van mij worden. ;)

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog nooit gehad.

Het is vast dat laatste wat je zei ja ;)

3. Gert-Java

Gert-Java Cosmo Kramer

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een tijdje met mijn eigen muziek aan speel gaan de bladeren van m'n planten hangen.... muziek blijft gewoon eindeloos doorgaan :confused:

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
  5. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet hoe je met je eigen muziek aan games kan spelen, kan iemand me dit uitleggen, en werkt het bij alle games???

6. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Ga naar Settings en dan Sound settings. Als je zelf een soundtrack hebt gemaakt, dan kan je deze daar selecteren.

Als je nog geen soundtrack hebt gemaakt, dan stop je een gewone Audio CD in je Xbox. Vanuit je Xbox dashboard kan je dan tracks selecteren en kopiƫren naar je harddisk (opties spreken allemaal voor zich). Je zal dan een naam moeten opgeven voor de betreffende soundtrack. Ik heb zelf een aantal soundtracks gemaakt voor verschillende games. Net wat je bij de game vindt passen. Deze kan je dan, zoals hierboven al staat, in een spel selecteren. Niet alle spellen ondersteunen dit overigens. Over het algemeen om de sfeer van een spel te waarborgen. Shooters gebruiken meestal hun eigen muziek, racegames daarentegen ondersteunen vrijwel altijd de custom soundtrack.

7. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal m'n probleem hier maar posten. Vrij zeldzaam heb ik een soort van super-slowdown in m'n scherm, waarbij de framerate ontzettend in de soep loopt en MotoGP net een diavoorstelling is, terwijl ik wel met de 'normale' snelheid rij. Oververhitting kan het niet zijn, want m'n Xbox staat gewoon op de grond, en blaast niet (te) warme lucht uit. Iemand iets vergelijkbaars gehad?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Redelijk constant dan of..? Ik heb wel eens als ik van hoge snelheid naar bijna 0 rem met een aantal tegenstanders in de buurt dat de framerate idd wel inzakt maar dat de snelheid wel gelijk blijft - of heb jij het ook nog op rechte stukken?

9. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Afhankelijk. Ik had het twee dagen geleden op 3/4 van een rondje Valencia, met een hoop coureurs ACHTER me, dus in principe niet in het scherm. Gisteren had ik het op Assen op het rechte stuk bij start/finish en na de eerste bocht, en even later bij de hairpin hetzelfde. Daarna geen last meer mee gehad, maar het is toch best irritant. Je kunt het eigenlijk geen framedrop meer noemen.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb dit ook een paar keer gehad. Ook op verschillende plekken. Wat het is en waar het door komt???

11. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Had het vandaag ook.. voor de 2e keer.... denk dat het met lag te maken heeft.

12. Compatibles2

Compatibles2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De vraag ging toch over het afspelen van eigen muziek tracks? Komt je probleem dan voor tijdens het afspelen van je muziek??

Deel Deze Pagina