[PC] Welke console als 2e keus?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 18 jun 2003.

  1. Ik zou weleens willen weten of mensen met een xbox nou als 2e console liever een Gamecube of een Ps2 zouden willen hebben.
    Een tijdje geleden had ikzelf liever een PS2 voor erbij gehad, Maar die heeft z'n beste tijd wel gehad en alle spellen die daarop komen die ik zou willen hebben, komen ook op de Xbox uit. Behalve de Gta serie dan, maar dat is dan zowat de enigste die ik zou kunnen bedenken die me wel wat lijkt. De Gamecube heeft wellicht aardig wat kindertitels, maar ze komen ook met redelijk wat goeie en originele titels zoals Metroid Prime, Zelda en de Resident Evil serie. Dat lijken mij i.i.g best goeie games.
    Ik zou dus zelf eerder voor een Gamecube kiezen.
     
  2. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies toch eerder voor de PS2 vanwege het grote game aanbod, GTA en GT.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zou er nog wel graag een Gamecube naast willen hebben, die heeft echt goede first en second party titels
     
  4. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook liever een GC,betere hardware en leukere spellen vind ik(veel exclusives)
     
  5. firestorm

    firestorm Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb geen tweede keus.
    Ik heb alle consols.
    Xbox (heb ik net gekregen van mijn lieve vrouwtje omdat we 25 jaar getrouwd zijn), Nintendo Gamecube, Playstation2, Gameboy Advance SP en een PC.

    Groetjes Jan
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook alle consoles maar als je echt een tweede keus moet maken zal ik voor een Cube gaan. Die heeft mooiere first/third party spellen en betere graphics. En gaat denk ik nog wel langer mee als de ps2 omdat die graphics al helemaal tot het bot uitgeperst zijn en echt scherp ziet het er niet uit. Maar de keus is aan je zelf welke spellen je van houd.
     
  7. dukesofheeries

    dukesofheeries THINK TWICE

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    doe mij maar een cube, veel betere graphics
     
  8. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    cube.... zelda, mariokart
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gaan voor de cube omdat de PS2 (face it) gewoon een verouderde machine is, en omdat de cube natuurlijk een heel andere doelgroep heeft dan de xbox (face it :p) Hierdoor heb je eigenlijk best of both worlds, want de cube heeft natuurlijk de beste party/platform/kiddy games...en de xbox is qua "volwassen games" de bomb :)
     
  10. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ik kies ps2 komen echt wel betere games uit dan op gamecube.
    kijk alleen al naar grand turistmo 4! kan niemand tegen op of wat te denken van de gta versies. kan nog wel even doorgaan.. maar daarentegen heeft cube ook wel weer vette starwars games in aankomst roqeuleader 3 bijv. maar toch liever ps2
     
  11. Koe Jager

    Koe Jager Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook Cube (Ik heb al Cube, sinds kort) toch vanwege Zelda, Mario ect. Die games hebben toch een hele andere sfeer.
     
  12. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    cube van wege mario zelda metroid enz. de exuslieve games daar doe je het voor
     
  13. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Cube, is ook handiger want die is lekker klein dus die stop je gewoon in een hoekje en als ik zin heb om te spelen dan pak ik hem even...
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    lekker origineel?


    maarum, ik heb geen 2e keus, als de xbox er niet was zou ik geen console kopen.. nee geef me dan maar een goede online ervaring op de pc, die ik al vaak heb gehad daar niet van..
     
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou zeggen, koop ze alledrie, heb ik ook en het bevalt me goed!
     
  16. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    NGC, en dat dan echt alleen voor SSB:M, want de rest vind ik allemaal nep, zelda was redelijk, vond het geen topgame, en Mario Sunshine vond ik persoonlijk gewoon saai :|

    Bovendien, wat vinden mensen toch zo ferm aan die RE series? Snap er niets van, het lijkt echt op niks, kutbesturing :eek:

    En verder geen PS2 vanwege de vaak wazige beelden...

    EDIT: Ik haat wazige beelden :|
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De GC voor RE4, MP, Zelda, Mario (Kart), F-zero, rogue squadron 2 en 3, pikmin, Eternal Darkness alle exclusieve titels dus. De PS2 niet omdat het dezelfde soort games zijn (lees: dezelfde games). Ik kan het weten want ik heb zelf een PS2 (maar geen GC :'-().
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  18. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Ga Metroid Prime eens spelen zonder dat je meteen begint te janken over de besturing. ;)

    En als je een leuke Resi wilt neem dan Eternal Darkness (Capcom mag RE ergens op een gevoelig plekje steken van mij).

    Verder heeft de PS2 juist veelal de scherpe beelden. Da's ook zijn probleem; geen anti-aliasing en dergelijke. Xbox en GC beelden zijn waziger en utigesmeerder hoor. :)

    Overigens was Xbox 'mijn vierde keus' dus ik ben bang verder niks interessants aan deze discussie te kunnen toevoegen. :/
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Met die besturing is niets mis mee, het is gewoon eventjes wennen (en oefenen).
     
  20. Pudding3d

    Pudding3d SK8 or die

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zo een PS2 kopen alleen al voor FFX en de volgende delen alleen de cube heeft meer van die coole snelle games waar je niet zo lang hoeft bij na te denken :D lekker gamen!
     

Deel Deze Pagina