1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat hij The Lobotomizer bedoeld. En iedereen wilde The Unstoppable Force natuurlijk :9

    Ik denk dat jij die enige speler bent geweest met die hobby;)
     
  2. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar kan ik me dus totaal niet aan ergeren:+Vind het juist prima dat ik sneller ergens kan komen, en dat ik niet een half uur moet wandelen met mijn veel te langzame mount.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja en nee. Aan de andere kant is het opzich wel relaxed zoals het nu is.

    Mijn probleem is vooral dat ik die veranderingen ook echt merk sinds ik begon. Ik vind het al een wereld van verschil, laat staan de Vanilla spelers.

    Dit is mijn grootste hekelpunt ook, dat kun je als speler niet zeggen als je nog maar 2 of 3 maanden ervaring hebt. 7 dec. 2008 alweer.
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vroeger was een (langzame)mount pas vanaf level 40. Toen liepen horde en alliance nog te voet door strangetorn valley, booty bay had toen ook nog geen guards. Mis de pvp van toen wel :p
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Epic mount + skills was toen 1000g. Dat is nu met 30k te vergelijken (server afhankelijk).
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb een half jaar pvp staan farmen om Commander te worden en gratis epic mount te krijgen in vanilla. Good times. :)
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die bedoel ik.

    Lobotomizer heb ik ook gehad maar dat was niet van UBRS maar van AV als je exalted was. Zoveel uren besteed aan op mid-field campen en alle corpses looten, vanish cold blood ambush en hop weer 1... Geweldig. Tegenwoordig knipper je met je ogen en ben je full epic.

    Precies zoals Sjorrit al beschreef, vroeger waren we al blij met Blues en met 3/8 Shadowcraft. Tegenwoordig worden blue sets genegeerd (ik weet niet eens of ze er uberhaupt nog zijn want ik speel niet meer).
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die een scroll of resurection willen? stuur me dan even een pm'metje met je e-mailadres :)
     
  9. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het sinds 31 december 2010 niet meer gespeeld en zat er toevallig over na te denken. Wanneer kan je zo een SoR gebruiken? Eerst was dat namelijk alleen als je geen uitbreidingen nog had. Is dat nog steeds zo?
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je een pm gestuurd :)
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat waren nog eens tijden ja :D AV farmen voor reputation, en AB farmen voor honor 8)

    Bij rank 10 gaf ik het op. Op een gegeven moment werd je rank gewoon gehalveerd als je niet genoeg honorpunten bij elkaar had gespeeld.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Bugged beta is bugged

    [​IMG]
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Scaled de AP ook mee? :)
     
  14. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beta invite gekregen maar geen tijd. :emo:
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Stuur maar door naar mij. :+
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik bied me ook aan ;)
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Kan volgens mij niet eens, is toch verbonden aan je account? :'-(
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Yup

    Alleen je wilt nu toch niet spelen, zo ziet het startgebied eruit, hier spawnt een item om de 15sec maar door de lag en drukte kan je die niet eens pakken

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vorige keer nog niet. Toen heb ik mijn key en yellow gegeven.
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Volgens mij kon je toen key's winnen etc. Nu hebben al meer dan een miljoen mensen zich opgegeven via de Annual pass en dat is meer dan genoeg voor Blizz dus key's geven ze niet meer weg.

    Dit staat er in het mailtje die je krijgt zodra je mee mag doen met de beta:

    1. Get the Installer:
    Log in to your Battle.net® account. Click the "Account" tab, then click on the "World of Warcraft: Mists of Pandaria" tab under "Your Game Accounts". Download your client by selecting "Windows" or "Mac".

    Wordt er dus automatisch bij gezet. Ik had mijn invite gezien doordat ik op battle.net inlogde, pas een dag later kreeg ik het mailtje.
     

Deel Deze Pagina