games en irritaties

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 15 jun 2003.

1. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook een geweldig stukje!

Maar nu ff mijn eigen irritaties.

SegaGT2002.
    Rijd je daar lekker rustig over de baan, dikke voorsprong op de rest, maak je een klein stuurfoutje terwijl je 250 rijd in je FordGTConcept. Boem, tegen de muur. Of je vliegt in een keer naar de andere kant van de baan of je staat gewoon bijna stil. Lijkt me beetje onrealistisch. Laat dan die auto dan gewoon een paar rondjes spinnen.

RacingEvolutione.
    Zoals al eerder gezegd. Je kan bijna niet van je tegenstanders wegrijden. Zij dan ook niet van jouw, maar ja. Dan rijd je de hele race op kop en dan die laatste bocht maak je verkeerd, crossen al die malloten er nog ff voorbij. Daar wordt je echt chagerijnig van.
    En af en toe ook zoiets. Dan stuur je de bocht iets verkeerd in en dan sta je ook in een keer stil, echt irritant gewoon.

Lord of the Rings, The Two Towers.
    Bij dit spel heb je echt een kutcamera. Dan loop je daar rustig, ziet nix aan komen, omdat je niet ziet wat er voor je gebeurt, want camera richt naar achteren. En dan sta je daar opeens tegen 3 of 4 van die gasten te vechten, die je dus niet zag aankomen. Wordt je lekker in de pan gehakt omdat je met je elf alleen sterk bent van afstand en dus niet in close-combat.

Morrowind.
    De f***ing lange wachttijden. Je kan gewoon uitgebreid gaan eten terwijl dat spel aan het laden is. Is ie eindelijk geladen dan laad ie tijdens het spel nog tientallen keren.
    Sommige stukjes zijn ook erg donker. Soms zo donker dat je echt geen reet ziet. Zelfs als ik mijn tv heel licht zet is het nog behoorlijk donker en dat is best irritant.

Meer komt er voorlopig niet in me op, maar het zal tijdens het gamen nog geregeld voorkomen dat ik dat ding het liefst van mijn kamer het raam uit gooi. (Heb zolderkamer, dus dat vliegt lekker naar beneden.)

2. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je die xbox uit het raam gaat gooien moet je me effe roepen dan kom ik effe kijken wil dat natuurlijk wel eens een keer zien

3. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, zal je wel ff roepen.
    Hoewel, zal waarschijnlijk in een impulsieve reactie gebeuren, dus dan roep ik je waarschijnlijk niet. Maar dan zie je het wel vanuit je huis.
    (Voor iedereen, Xlord en ik wonen vlak bij elkaar, dus vandaar.)

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, precies wat ik ook had! PRECIES, precies hetzelfde!:eek: Ook dat ik later ventjes tegen kom en dat het dan wel lukt. Dat gebouw vond ik niet zo moeilijk, ik savede gewoon na elke plank, dat ik niet helemaal opnieuw hoefde te beginnen. Wat ik wel fucking irritant vond, daar heb jij me toen nog bij geholpen, dat ik die zwerver moest vinden. Ik dat winkelcentrum in (er was gezegd dat het een straat-artiest was) en naar die vage springende mensen kijken. Ik kon niet eens met ze praten! Ik maar een beetje rondjes om ze heen rennen, fotos maken. Echt irri dat ze niet even zeggen dat hij ergens in een hoekje ligt.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    tony hawk leveren ook vaak irritaties op: dan ben je met een opdracht bezig en dan lukt ie steeds net niet, of je kan ergens niet bijkomen, of vooral bij comps: de eerste run ga je goed, lig je eerste, en de 2 andere verneuk je dan, weer geen eerste. Bij TH staat volgens mij mn frustratie/scheld ranking wel het hoogst:D

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Klopt ja, die was ook irritant..
    Er stond nog duidelijk in beeld: Golden street PERFORMER..

Performer is imo iemand die beweegt en entertaint.. Niet 1 of andere half-dode zwerver ergens in een hoekje, teh instinkert.. BAH :mad:

7. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ey Dioga mooi stukje geschreve man...ik las het met open mond:p:D 8)

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn ook er ook veel met System link

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik kan er nu nog kwaad om worden.. Het is gewoon een bug in 't spel wat mij een controller van 40 euro kostte.

Kijk, als er 5 keer iets niet lukt in een spel dan snap ik dat het aan mij ligt, en als het de 6 keer wel lukt dan kan ik daar mee leven... Vooral als het lange toetsencombinaties zijn zou ik daar moeite mee kunnen hebben..

Maar een combinatie van 2 keer drukken (naar achteren en daarna op geel (of blauw ofzow, boeit verder niet) dat moet toch makelijk te doen zijn.. Als dat spel dan gaat zeuren dat ik niet naar achteren druk dan flip ik 'm door.. Vooral als ie van te voren zegt dat het wel lukt.. Toch ben ik zo goedgelovig dat ik het 5 keer wil proberen.. Maar ik had het dus 15 keer geprobeert ofzow voordat ik de controller wegsmeet.. En 't erge is dan, dat het meteen daarna (echt waar, na een minuut kwam ik ventjes tegen die wouden vechten) dus wel lukte.. Nou, dan heb je me kwaad hoor.. :mad: :mad: :mad:

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het al gelezen in je laatste post...indrukwekkende ervaring jonge!:) Dat soort dingen moeten we op deze threat meer hebben;)

11. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja laten we in dit gedeelte een speciale tread maken waar je een speciale gebeurtenis mag vertellen:p

12. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    Hackers en Dupers in Phantasy Star Online :mad:

13. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn grootste iritatie=dat ik eerst rtcw speelde.
    Toen het alarm afging had die hem net gesaved.
    Heel iritant!Kon dus lekker opnieuw beginnen met het level.
    Dus eigenlijk net een foute checkpoint.
    Maar voor de rest prima game!!!

14. Chameleon

Chameleon Guest

ik vind da a.i. in red faction 2 sucken

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me altijd aan die eindbazen die dan maar niet dood willen. Dan geef ik al gauw de moed op.. :p

16. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    euhn niet om flauw te doen maar ik vind eht sucken dat je mijn avatar hebt gejat:) plzz verander hem ...zoek er zelf een:)

17. mischa

mischa Guest

ik zit nu ook bij dat stukje boessie!
    dat is als je net voorbij de dam bent ARGGGG
    schiet het ventje dood CHECKPOINT
    maar vlak daarvoor riep hij ALARM ALARM (had hier ook alst van in de pc versie)....
    heb hem uitgezet en ben ermee gekapt :p

18. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Agree over die wachttijden in het begin (maar ik weet niet hoe snel jij een maaltijd naar binnen werkt, dat lukt mij toch nog net niet). In het spel ook af en toe maar dat valt meestal wel mee, hoogstens een korte hapering.
    Maar als je klaagt over het te kort aan licht dan heb je morrowind nog niet niet helemaal door. Waarom denk je dat er overal toortsen, kaarsen, fakkels en nog een hoop van die dingen verkrijgbaar zijn? |:- |:- . Haal zo'n ding, equip hem. heb je wel een hand voor nodig, dus een dai-katana of schild kun je niet vasthouden. Maar de donkere grotten zijn te verhelpen.

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel voor je oplossing aan mensen zoals jij hebben we wwat in deze threat_O_ (hoor mij ff:eek: )

20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    is het je nu al wel gelukt of nog steeds niet?

Deel Deze Pagina