1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heb het 1e stuk (10min ofzo) gespeeld van de demo, en vond het best vet...

    alleen het armor systeem ben ik niet zo van maja..
    vond het wel prettig dat hoe het verhaal verteld werd en dat de wereld redelijk lineair leek
    ben alleen bang hoe dat later inde game gaat worden

    ik heb een hekel aan oblivion of dragon age vanwege de TE grote vrijheden...
    ik vind vrijheden tof tot op zekere hoogte...
    hoe is dat bij amalar?
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Verkeerde topic?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De Giantbomb review begs to differ.

    Maar dat zijn eigenlijk ook gewoon grote kinderen. :lol:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    straks even kopen :)
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Kickje, sinds gisteren ook Kinect, en al erg vermaakt met adventures en Fruit Ninja.

    Net begonnen met gunstringer, ook erg vermakelijk.
     
  6. CrazyD

    CrazyD Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    IK moet zeggen dat Happy action theater erg leuk voor (kleine) kinderen is. Ik heb er 2 (3 en 5 jaar) en die vermaken zich al 2 dagen met dit spel. Wat een lol hebben ze. De beste 10 euro die ik in tijden uitgegeven heb. Het leuke voor de kinderen is dat je niet af kan gaan en er geen puntentelling is. Gewoon leuke dingen doen.

    Aanrader dus.
     
  7. Kinectgamer

    Kinectgamer Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Challenge Pack #2 is uit voor Kinect Sports Season 2. Ziet er leuk uit en gratis DLC is altijd welkom.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Inmiddels Kinect Rush een tijdje gespeeld en moet zeggen dat ik het een vermakelijke Kinect game vind. Game is volledig nederlands, zowel tekst als spraak, en dus goed te volgen door kids. Game zelf lijkt weer op een simpele "mini-games" titel, maar je kan de game ook wel een beetje als platformer/race titel zien. Wel erg simpel uiteraard, maar de game is dan ook voor de kids voornamelijk interessant.

    Je begint de game met het inscannen van je lichaam en vervolgens wordt er een Pixar avatar van je gemaakt. Dit wordt gebaseerd op bv. lengte van je haar, kleur van je avatar ( ik droeg zelf zwarte kleding en kreeg dus een zwarte Cars auto, een Incredibles character met zwart pakje etc. ). Hierna kan je de game beginnen en kom je aan in het park. Het park dient zover ik heb kunnen zien enkel als hub, er lopen wel een hoop kids in het park maar buiten het selecteren van het level heb ik nog niks ontdekt wat ik kan doen in het park zelf. Niet zoals Kinect Disney waarbij je uren op zoek kan naar collectibles of gewoon door het park kan dwalen, het Pixar park is vrij klein.

    De game is gebaseerd op 5 Pixar films ( Cars, The Incredibles, Toy Story, Up en Ratatouille ) zoals de meeste wel weten en bij elke film wordt een simpel verhaaltje vertelt. Het verhaaltje wordt bedacht door de kids die in het park rondlopen en samen speel je dan de "climax" van het bedacht verhaaltje. De Cars levels zijn race levels, waarbij je je handen als stuurtje gebruikt. Armen gestrekt en je rijdt vooruit, armen ingetrokken is achteruit. Verder kan je springen, boosten door licht voorover te buigen en driften door beetje opzij te bewegen met je bovenlichaam. Door het level te halen unlock je het volgende level, er zijn er 3 voor Cars, en vervolgens kan je nog extra's unlocken zoals boost, extra uitdagingen etc. De overige 4 werelden zijn volgens mij voornamelijk "platformgame" achtige levels, ik heb 1e level van Up en Toy Story gespeeld en The Incredibles volledig ( ook weer 3 levels plus extra's ). Bij The Incredibles loop je door met je armen naar voren en achter te zwaaien, zoals bij lopen. Dit hoeven geen overdreven bewegingen te zijn, korte zwaaitjes volstaat. Sneller zwaaien is rennen, Bij Up moest ik om te rennen echter armen en benen bewegen. Verder kan je bij The Incredibles springen, klimmen door klimbeweging te maken en voorwerpen oppakken en gooien ( op bepaalde stukken in het level dus niet random ), aan lianen slingeren door er naar te grijpen en op glijgedeeltes versnellen door je af te zetten met je handen. Bij het level van Up zat een stuk waarbij je in een kano zat en een peddel beweging moest simuleren en een stuk waarbij je moest zwemmen.

    Het blijft uiteindelijk een soort van mini game, maar wel erg goed uitgewerkt. De besturing vind ik persoonlijk erg goed, misschien wel beste tot nu toe. De game is echter vooral op kids gericht, simpele verhaaltjes en makkelijke gameplay, maar zeker een aanrader voor kids die de films van Pixar leuk vinden.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Goede, duidelijke review. Lijkt mij een geinig spelleke voor de kleine.
    Misschien toch maar eens een kinect halen....niets voor mij, maar ik zie mijn dochter hier echt veel plezier mee hebben.
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Demo eens downloaden voor je dochter dan, is wel maar 1 level en ook nog eens het eerste Toy Story level ( in mijn ogen niet het sterkste level om als showcase te gebruiken, tenminste van wat ik tot nu toe gespeeld heb. ). Mijn zoontje vindt het iig geweldig, hij is dan wel ook erg fan van Cars ( en de levels bevatten ook nog eens zijn favoriete characters ) en hij vind Toy Story en Up ook erg leuk. Moet zeggen dat hij deze leuker vindt als Disney Adventures ( persoonlijk vind ik die beter als ik beide moest beoordelen ) , maar hij kent veel "oude" Disney figuren ook niet en Pixar is uiteraard heel herkenbaar voor hem.

    Edit: Ook wel geinig, zoontje van me had vandaag een blauw tshirtje aan met witte streepjes en zijn auto was blauw met witte stripings. Klein detail maar voor kids erg leuk en handig trucje om handje te helpen bij hun fantasie/inlevingsvermogen.

    Edit 2: Nvm de Demo, lees nu pas dat je nog geen Kinect hebt haha >< Maar ja bovenstaande dus voor als je een Kinect hebt/haalt ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik zit al een tijdje te tweifelen over kinect....de prijs houd me een beetje tegen.....als dat ding nu eens in de reclame komt voor 100 euro, dan maakt het de keuze wat makkelijker....:+
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij engelse Amazon is die zon 93 euro excl verzenden en bij duitse amazon 99 euro excl.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand Star Wars al gespot ergens?
     
  14. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg ik me ook al af. op frs.nl staat dat ie op voorraad is. Maar een gameshop heeft em nog niet binnen. Net gevraagd. Zo nog ff in de stad kijken. Misschien dat een intercoms 'per ongeluk' al verkoopt ofzo. Kan ik mijn Kinect weer eens afstoffen ook :)
     
  15. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem gistermiddag bij frs gekocht
     
  16. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik zojuist. Gamemania wilde niet verkopen, terwijl dat onderdeel van FRS holding is. FRS had em gewoon in schap. MediaMarkt had alleen de bundel met Console binnen, geen losse games.

    Zo maar eens wapperen met mijn armen dan, lang geleden, hoop dat Kinect t nog doet ;-)
     
  17. Don Pedro

    Don Pedro Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben zeer benieuwd naar de real live ervaringen van Star Wars Kinect
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Echte Star Wars fans zullen wel gaan ragen om wat ze hebben gedaan met hun geliefde franchise, maar ik... ik vind dit geniaal. :+
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan er ook wel mee lachen hoor. :+ Alleen echt tyfus muziek. :lol:
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Wooh, you weren't kidding!
     

Deel Deze Pagina