1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe zeker niet mee.
    Ga er in ieder geval voor zorgen dat ik heel even online ben geweest.
     
  2. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraag? Moest vandaag mijn xbox 360 resseten maar nu blijk dat als ik schiet dat mw3 dan vertraging geeft bv ik druk rt in en pas een halve seconden later schiet die pas op mw3 komt dit door me controlle of door mw3
     
  3. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Speel je online? Dan kan het misschien liggen aan je connectie. Anders heb ik geen idee.
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook in eerste instantie zeggen of je hebt gewoon een kut controller:+
     
  5. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk connectie, kan aan controller liggen of misschien nog aan de tv, beeldscherm, dat die het later laat zien.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat voor TV heb je? Vriend van me had dit ook ... lag aan de instelling op zijn TV. Iets met een "game-modus" ...?
     
  7. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Phillips

    De preciese naam weet ik niet .



    Maar eerst stond de xbox boven en daar reageerd die wel.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kan "input-lag" zijn die veroorzaakt word door een instelling in de TV. Kijk daar heel eventjes naar, dan los je het waarschijnlijk ook mee op :)

    Overigens doe ik ook mee aan de Black-Out. Oh wacht, dat doe ik al sinds januari ...
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga hem nu juist spelen op 20 april!!

    Wat een schijtspel zeg. Spijt als haren op m'n hoofd dat ik hem gekocht heb en BF3 pas zo laat.....
     
  10. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik zal het proberen te zoeken
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    WTF?! Serieus een BLACKOUT? Is deze game echt zo slecht? 8) Ik had de Hardened Edition afgelopen vrijdag in m'n handen bij de Media Markt voor €49 en toch niet gekocht omdat ik al vanaf het begin had meegekregen dat het een beetje ruk is online en Black Ops me helemaal tegenviel, maar sjezus die gast noemt nogal wat issues op in z'n video. :eek: Hier een permanente BLACKOUT! :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik doe ook (al min of meer sinds november) mee aan de blackout!


    Maar ff serieus, hier bereik je niks mee. Want 90% van de spelers zullen nooit van deze actie horen en maar een klein percentage van de over gebleven 10% die het wel ziet zal er ook echt aan meedoen.

    Enige wat helpt is je portemonnee de volgende keer laten spreken. Ik ga bijv de volgende keer geen pre-order voor de duurste editie plaatsen (wil niet zeggen dat ik BO2 niet koop maar ga wel de kat eventjes uit de boom kijken voor ik me weer een jaar abonneer op een dienst die ik NOOIT gebruik bij een spel wat ik amper speel)
     
  13. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik ga bij BO2 eerst kijken hoe mensen het ervaren en daarna kijk ik wel of ik de game koop. En ik ga never nooit meer een hardend edition kopen voor een cod game
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vrijdag overgenomen van iemand op XBW. Ik had zo mijn twijfels bij de release, dus heb besloten om ermee te wachten.
    Ik was namelijk bang dat het meer iets als MW2 zou gaan worden, de slechtste CoD-deel in mijn ogen.

    Ik vind dit deel veel meer lijken op CoD4, waarbij goed is gekeken naar de goede aspecten van Black Ops (Infected is puur afgekeken van Zombies, maar het is wel goed afgekeken) met goede toevoegingen en nieuwe gamemodes. :) De multiplayer is goed gebalanceerd.. De maps zijn niet al te groot, dat kon wel wat beter. Maar het speelt gewoon lekker weg, er zijn ook geen verbindingsproblemen, weinig lag.
    Ik vind het gewoon een prima game hoor. :)

    Ik ben het er wel mee eens dat ze na MW3 toch echt een nieuwe engine moeten gaan gebruiken. De Call of Duty 4 Engine is wel verouderd. De graphics vind ik dan ook niet mooi. De volgende CoD game moet wel vernieuwing gaan brengen dus. Nu is het Treyarch's beurt om een vernieuwende CoD neer te zetten, en om de basis neer te zetten van de komende jaren :)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De vraag is inderdaad of ze hier nog wat mee bereiken, lijkt me niet. Een statement geef je wel af ... gelukkig begint dat hele YouTube filmpje het publiek nu langzamerhand te bereiken. Activision is gewoon slecht met de ondersteuning van dit spel. Erg slecht.

    Overigens denk ik wel 10x na voordat ik weer iets achterlijks als een "Elite / Hardened" editie van een spel aanschaf. Tot nu toe krijg ik meer koppijn van al die onzin dan dat ik er plezier van beleef.

    Dus je speelt pas ... sinds 4 dagen? Spreek je over 2 maanden wel weer :9

    De game lijkt in geen enkel opzicht op COD4. To-taal NIET. Mappen zijn veel te groot en niet logisch. Je komt er over een paar weken wel achter waar velen al tegenaan gelopen zijn :) Mocht dat niet zo zijn, prijs jezelf gelukkig.
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dat dan? Ik heb gewoon ervaring met alle CoD's he, en ik merk het ook gelijk als een deel me niet aanspreekt (Zoals ik dat bij MW2 had. Na 10 min spelen stopte ik het gelijk al weg en ging die de volgende dag op Marktplaats) maar bij MW3 heb ik dat totaal niet juist :) Vind het heerlijk weg spelen, gewoon zoals vanouds.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik speel COD ook al sinds de eerste :) Dus ik heb redelijk wat ervaring. Sinds MW2 is het gewoon bergafwaarts gegaan. Black OP's was daarintegen wel weer leuk.

    MW3 vond ik in het begin ook heerlijk spelen. Hoe langer dat ik bezig was ( dagen ) hoe meer ik me aan het ergeren was aan alles. Goed, lees maar wat berichten terug van andere gebruikers.

    Zoals ik al zei, het hoeft niet van toepassing te zijn op jou. Je kan er tot november 2012 van genieten ... of niet :)
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ga denk ik wel ff spelen, gewoon omdat het kan :+
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er wel mee eens dat CoD sinds MW2 bergafwaarts ging. CoD 1 t/m 3 was gewoon een andere soort. Als je dat nu bekijkt, kun je je niet meer voorstellen dat het gemaakt is door dezelfde ontwikkelaar.

    Kijk bijvoorbeeld eens hier naar.


    Ja en toen kwam CoD 4, dat de basis heeft gevormd, van wat we nu spelen. Maar ik denk dat Infinity Ward er wel te makkelijk over denkt, en ze teveel vertrouwen hebben in de 'CoD 4 formule', terwijl je kunt zien dat er veel moeite is gedaan om World at War en Black Ops te maken zoals ze waren. :) (Zelfs aan de titels. MW2 en MW3 vs World at War en Black Ops)

    Ik denk dat het allemaal daar mee te maken heeft dat MW2 en MW3 zo zijn tegengevallen bij mensen. Maar ik heb daar geen last van. Ik zie het idd ook niet echt als vernieuwende games, maar waarom vernieuwen als het allemaal lekker werkt? Voorlopig kan het zo blijven, en hopelijk brengt de nieuwe deel wel vernieuwing. We zullen zien :D
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Call of duty 1 en 2 altijd op pc gespeeld. pas bij world at war op xbox ingestapt sindsdien alle cod spellen gekocht en gespeeld. Bij mij is juist modern warfare 2 de leukste game van de cod serie's vooral de maps vond ik geweldig. Black ops was gewoon te makkelijk.
     

Deel Deze Pagina