1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik speel het op de PS3, maar heb alleen maar connection-problemen, en als je al eens verbonden bent, dan is het een ramp om een fatsoenlijke Conquest server te vinden.

    Serieus, 8 jaar geleden had EA al non-stop connectieproblemen met BF op de Xbox, en nu nog steeds |:-

    Kutbedrijf.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    x360 heeft ook een hoop verbindingsproblemen lees ik op internet.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb vandaag enorme last van lag. Complete clips leeg op een vijand die 10 meter van me vandaag staat! Van suppression heb ik geen last. M'n beeld is immers niet blurry.

    Meer mensen last van?
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hier ook, EA-server valt ook de hele tijd uit.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja hier ook :) Ook een keer connection lost to EA servers. Is iets niet in orde want 3 verschillende servers in de party en alle 3 op hetzelfde moment kregen we dat bericht :9 Nja het was verder niet onspeelbaar voor mij.
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Stiekem toch suppression.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Deze man maakt echt goede BF videos. Check zijn laatste montage en channel.



    Had ik maar een dikke game pc :'-(
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja saai als de pest, het was op operation firestorm en we liepen uit naar +/- 900 tegen 350 tickets voor de tegenstander uberhaupt wakker leek te worden. Maar toen was praktisch iedereen alleen nog maar een beetje aan het kutten dus moest ik maar de hele tijd tussen A en B heen en weer rennen om te zorgen dat het potje niet NOG langer ging duren.

    Al met al duurde het een uur en leverder het iets van 14000 punten op. Heb me echt minstens 3 kwartier van dat uur lopen vervelen

    Nu ik dat behaald heb is het volgende doel natuurlijk om niet weer onder de 600 te zakken :+

    Maar ik noem het vooral als indicatie van het feit dat er gemiddeld in die lange potjes dus veel minder actie is. Men is helemaal niet meer doelgericht bezig.

    Mocht ik de kans krijgen om en server te huren ga ik eerder voor minder tickets dan normaal dan overdreven veel. Kort maar heftig > Lang en saai
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja oke op. Firestorm is standaard al saai.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar 1000 tickets is toch op elke map saai, er is altijd een team wat de leiding pakt en als die voorsprong te groot word zie je het andere team zelden terug komen en word het dus nooit meer spannend. En dat niet spannende deel van het potje rek je dan uit door enorm veel tickets toe te voegen
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Op de PC niet hoor, daar heb ik nog wel eens een 1000 tickets server met 1-0 (qua tickets gewonnen) :+, dan gaat het steeds om en om.

    Alleen een 6000 tickets server is wel een overkill.
     
  12. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Op de pc is iedereen even goed/of slecht?

    Opvallend juist omdat er nog meer mensen in een game zitten zouden de verschillen alleen maar groter moeten worden.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oke, verkeerd geformuleerd, meestal is het met de PC gewoon spannend, maar je hebben ook wel gewoon matches waar je met 800-0 voorstaan, dat is gewoon saai inderdaad :+ (Of ze worden keihard gebaseraped, dat kan ook).
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, alles behalve. Er word op dat moment niet op me geschoten. Ben gelukkig slim genoeg om te gaan "liggen" of weg te rennen zodra er op me geschoten word. Gisteren "voelde" ik al dat de servers best haperig waren. Klapte er toen ook een paar keer uit. Het besturen van je character en voertuigen gaat ook anders dan, heel vaag.

    Maar een complete clip leegschieten ( in burst ) op iemand die jou vervolgens met een paar kogels om zeep helpt is ... apart.

    Hoop dus stiekem niet dat het aan de patch ligt ... als ik zie dat iNdie^ geen enkele moeite heeft met tegenstanders neer knallen, en wij over het algemeen op één lijn zitten kwa kunnen, dan denk ik dat het meer aan mijn kant ligt ... om specifiek te zijn, aan de verbinding.

    EDIT
    Waar kan ik ergens mijn custom-server ( op internet ) beheren / bekijken?
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het lekker verkloot zeg..
    Als je quickmatch doet dan kom je ook alleen maar in priveservers met machtsgeile admins die je steeds kicken :mad:
    Dat hadden ze beter kunnen splitsen , quickmatch->official server en gewoon kunnen zoeken op priveservers , ik word er niet vrolijk van :mad:
     
  17. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ben gewoon Pro en jij niet 8). Maar enige wat je volgens mij kan aanpassen is een afbeelding.
    Dat kan teminste op battlelog.battlefield.com
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dit viel me ook op, ik ben al 3 sec op iemand aan het schieten dus zijn aim en zicht zijn OFF en toch sterf ik. Terwijl ik daar eerder geen last van had. :confused:
     
  19. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Zoek tussen de server "200% TICKET Battlefield 3 Server [076]"
    Geen admin abuse. Je word alleen gekicked bij spawn killen (als er een admin aanwezig is ;))

    Edit: Is CQ Only btw
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is nog tot volgende week dinsdag online. Heb de server maar 7 dagen. Ook omdat ik wel even wou weten wat je allemaal kon aanpassen.

    Maar inderdaad, op onze server geen admin abuse. Spawn-killen pak ik echter wel aan. Vooral op Grand Bazaar is dat echt zwaar irritant. Gisteren nog 3 mensen een "schop" gegeven omdat ze dit deden. Na twee waarschuwingen nog vrolijk verder gaan ... prima. Kom dan alleen niet achteraf aan waarom ze gebanned zijn :+

    Denk dat ik zaterdag / zondag ook wat Rush-Maps toe ga voegen.
     

Deel Deze Pagina