1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je kan niks doen tegen een admin die niet tegen zijn verlies kan. In onze server ( die iNdie^ hier al heeft gezet ) word je niet afgerekend omdat je owned. Spawn-killen is iets wat wij alleen niet toestaan, doe je het toch dan krijg je eerst een waarschuwing, dan een kick, dan een ban.

    Vind die Private Servers zo hinderlijk niet. Jammer dat je gebanned word. Op naar de volgende denk ik dan ... :)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Juist, even de rotte appels er uit vissen. Je moet maar zo denken dat als je eenmaal een paar leuke servers gevonden hebt je ook veel sneller met dezelfde mensen zit te spelen. En dat maakt het spel wel zoveel leuker
     
  3. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden zo een goede game.... en nu is het echte dikke poep, alweer gebanned nog maar 30 sec ingame....
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan doe jij toch echt iets verkeerds. Omdat jij gebanned word is de game poep? Jij kiest toch de server, of ben ik nou scheef?

    Je kan ook gewoon moeilijk doen en een private server op blijven zoeken? Zoek dan gewoon naar de DICE of EA servers. Simpel zat hoor. Ik laat mijn spel niet verzieken door een stel van die kansloze admins.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Idd, ik ben tot nu toe maar 1 keer gekickt, leuke servers in favorieten gestopt en geen gezeik ;) Eigen server is ook prima. Alleen spawnkillers blijven komen :'-( terwijl het nog in de welkomsttekst staat.. *zucht
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    "Hoi lieve spawnkillers willen jullie aub niet ..."
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk eerder "spawnrape = ban" :+
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe hebben jullie geleerd om met de helikopters en jets te vliegen? Ik wil ze telkens in de MP pakken, maar ik vernietig het voertuig binnen paar secondes waarschijnlijk.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb het nooit geleerd :+ Chopperen kun je nog in een co-op missie oefenen (is imho ook veel moeilijker dan een jet besturen)
     
  10. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu nog alleen maar met de voertuigen rond gegaan, maar is er veel verschil in ECM en Flares nu?
     
  11. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de learning curve van de vliegende voertuigen in BF3 best wel heavy. Ik zelf had in het begin ook problemen. Maar als je gewoon volhoud en het blijft proberen dan raak je gewend aan de controls en krijg je meer feeling voor de mogelijkheden van je voertuig. Probeer creatief te denken als je vliegt. Ik haal soms dingen uit dat ik versteld sta van mezelf. Gewoon doen. Zoiezo niet opgeven, advies vragen ok, maar zeker NIET, niet meer in die voertuigen gaan.
    -
    Ik heb eigenlijk weinig problemen tot nu toe gehad met servers. Ik ben een keer gekicked in een server. Heb geen idee waarom. Geen spawnkiller hier. Ik dacht misschien ping ?! Wat me wel is opgevallen dat veel private servers uitdraaien op spawnkilling door de ticket count ? Sommige mensen willen liever de 100% ticket count spelen aangezien die potjes kort zijn ? Dan gaan ze dus bij dus halverwege weg of blijven nog IETSJE langer en dan gaan ze weg. Dan neemt het andere team alles over en is het een spawnkill. VAAK als ik halverwege zo'n server binnen kom is dat het geval. PUNTJE om aan te denken als je een private server met custom ticket count opzet DENK IK.
    -
    Verder blijft het een geweldig spel, ik heb het al vaker gezegd, ik kom nog uit de tijd met games zoals Wolfenstein3D/COMMANDERKEEN. Als ik dan BF3 speel dan ga ik soms out op die graphics en gameplay. Wat wil je nou nog meer man ?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :b:
    Nee gewoon spawnkillers will be removed :p
    Dat is nu heel erg makkelijk met die private servers. Huur gewoon een server voor een dagje en leer je suf. Zoek anders op potjes waar niemand inzit en ga daar een beetje in oefenen :)
    ECM gaat meer om de lock en het ontwijken van raketten, waar Flares meer gericht is om raketten van je af te houden
     
  13. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Maar kills maken is dan weer moeilijker in een jet dan in een chopper :+ Ik maak geregeld chopper kills, maar slechts zelden haal ik iets met een jet neer.
     
  14. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant heeft private servers ook zijn voordelen. dit keer veel voertuigservers en ticketcounts. Maar door die lange ticketcounts duren de matches te lang.

    Ik snap eigenlijk niet waarom ze dit gedaan hebben (MONAY) de normale servers waren toch goed genoeg??
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet voor iedereen nee :) Ik vind het juist een heerlijke toevoeging. Quick Match gebruik ik toch nooit en ik vind het juist leuk dat ik nu een lijstje met favorieten heb ipv dat ik telkens random servers join met random mensen.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke server heb je Rampage. Ik speel er momenteel in en ik heb het tevens in mijn favorieten gezet.
     
  17. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Deze server is er tot dinsdag.
    Net een heerlijk potje gehad op scene crossing. Eindscore van 68-20 met net iets meer dan 17.000 punten, uiteindelijke score zat tegen de 40.000 aan.
    Dit soort potjes kan ik van genieten.
    Samen tactisch spelen met Rampage. Jij supressed ik loop om en schiet ze dood!
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat is de servernaam van jullie server Rampage/iNdie? Of hoe kan ik hem zoeken?
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ging niet zo lekker dat potje. Jij maakte ziekelijk veel kills.

    200% ticket battlefield 3 server [076] is de naam van de server.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ook net een server gekocht voor een maand

    CQ 24/7[nl]

    komen alleen 0 spelers in want er zijn nu ineens duizenden private servers :+
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012

Deel Deze Pagina