Brute Force ligt vanaf vandaag in de winkels! We hebben hem vandaag binnengekregen, ga hem vanavond gelijk ff uitproberen Officieel zou ie pas eind deze week uit moeten komen, maar hij is nu dus al te koop. Dit voor degenen die het spel graag willen hebben, en het nog niet wisten: Rennen naar die winkel!
ik ga nog niet rennen, maar als ie niet bevalt kunnen mensen em voor een zacht prijsje bij mij kwijt hoor Wel goed dat ie wat eerder uitkomt....d'r wordt al zo lang op gewacht
Leuk, ik hem hem bij gcshop gepreorderd omdat ik dacht dat ik hem dan op de releasedatum zou hebben. Moet ik nog langer wachten terwijl de rest al aan het spelen is . Moet wel toegeven dat gcshop iets goedkoper is dan de winkels.
Kun je lang wachten want zo vlot zijn ze niet op XBW met reviews. Zijn wel goede reviews, dient ook gezegd te worden. Kdenk dat ik liever voor SOFII ga dan voor Brute Force. Gore, Gore, Gore
Ik neem aan dat ze hem opsturen zodra het spel binnen is. Of dat nou op de officiele datum is of niet.
Ben naar dixons, bartsmit, en de freerecordshop geweest. Niks te vinden. Heb het nog gevraagt aan de kassa. Bij de dixons wisten ze er niets van, bij bartsmit stonden een paar domme dozen die niet drurfte te zeggen of ze hem al hadden, en ook niet gewoon ff in de computer keken, en bij de FRS zijden ze dat ze hem wel besteld hadden, en nog niet binnen hadden. Dus mensen, eerst ff bellen voordat je op pad gaat!
Ben benieuwd of dit zo'n topper is. Was er zelf eerst heel enthousiast over, maar na verschillende meningen op het net, twijvel ik heel erg of ik hem nu persé moet kopen. Dus ik wacht nog even.
Tsja, het ligt natuurlijk aan de leverdagen van de winkels. De ene winkel wordt op woensdag uitgeleverd, de ander op donderdag of op vrijdag. Dus ja, het kan zijn dat sommige winkels hem nog niet hebben, die krijgen hem waarschijnlijk morgen of overmorgen.
*rent naar de winkel pakt het spel* *denkt* *denkt* *denkt K*T had ik maar genoeg geld* *zet spel terug en gaat naar huis *
ik ga morgen wel effe kijken of hij er ligt zo niet dan wacht ik nog een dagje wat is een dag nou als je al een jaar wacht (hoe eerder is beter maarja als ze hem nog nie hebben ga ik nie gelijk alles kapot slaan)