1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    huh, heb nu 6.000 coins en die 4-4-2player nog niet eens verkocht, hoe kom ik aan die 6000 haha 8).

    Nu weer sparen voor een andere 15k denk ik.. maar kan niet meer zonder die gratis pakjes :+
     
  2. JOELIOES

    JOELIOES Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
  3. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    okay,

    even een vraagje je post heel vaak op dit forum: wil iemand voor 5/10/20k spelen. nu post je een team met de vraag kan het beter:

    ik denk alleen vermalen als CB zetten omdat hij echt heel erg fijn is maar als ik dat team zo zie dan heb ik er geen trek in om tegen je spelen want ik zie nu al de 1-2tjes tussen de spitsen en dat ze dan wegsprinten. even een gokje speel je automatisch verdedigend of ultra verdedigend? want als dat zo is weet ik nu al dat je alleen maar gaat counteren en zo inderdaad al je wedstrijden wint. Ik weet zelf dat topspelers altijd automatisch verdedigend spelen om zich te verdedigen tegen de counter maar het haalt het plezier er voor mij een beetje uit als je snapt wat ik bedoel. daarom speel ik zelf nooit voor geld maar voor plezier want counteren kan iedereen.
     
  4. JOELIOES

    JOELIOES Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel gewoon gebalanceerd:emo:
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kerel, áls hij dat zou spelen, laat hem lekker. Ga niet iedereen zo op lopen naaien continu met je gezeik over methodes. Iedereen heeft zijn eigen methode die hij fijn vindt. Als jij het níet fijn vindt om tégen te spelen, is dat juist goed dus van de tegenstander.

    Tering he :emo:
     
  6. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    dan vind ik ook dat ik mijn mening mag geven op een forum :)
     
  7. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik speel vaak genoeg tegen hem voor coins. Ik kan je vertellen, hij speelt niet op verdedigend en puur op de counter. Veel individuele acties.

    Ik snap ook niet wat er mis is met de 1-2tjes. Barcelona doet het non-stop en iedereen vind het geweldig:p

    Ik zou zeggen speel maar eens tegen hem, daarna wel niet komen huilen als je kapot gemaakt word, zonder dat hij ultra D speelt en op de counter met 1-2tjes.
     
  8. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat vinden jullie van de vrije trappen van Rosicky?
     
  9. Blommeke

    Blommeke Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop "formation cards" in van 4-2-3-1 en 4-3-2-1 voor 1500 a 1700 coins en verkoop ze door voor 1900 t/m 2500 ligt aan tijdstip van verkoop.
     
  10. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
  11. JOELIOES

    JOELIOES Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je toegevoegd maar speel geen best of 3 voor 5000, alleen 1 game voor 5000. Best of 3 speel ik voor 10k of meer
     
  12. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok 10k dan, maar ik speel wel met max 4 ster team ok? heb net mn 5 star team half verkocht..
     
  13. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het eigenlijk dat er op de XBOX zo een verschil is met die coins? op de PS3 kost dit team 6 miljoen meer, lol.
     
  14. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    ik snap nog steeds niet wat club value inhoud.. ik zie soms extreem hoge values en denk dan bij mezelf: WTF hoe lukt ze dat..
     
  15. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    trouwens valt het jullie ook op dat sneijder super snel geblesseerd raakt, echt jammer
     
  16. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Forlan trouwens niet zo'n slechte speler als iedereen zegt. Forlan scoort écht alles bij mij en samen met sneijder en giovinco is het een fantastisch aanvalstrio
     
  17. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Sommige spelers hebben een eigenschap waardoor ze snel geblesseerd raken (spelers die in het echt snel/vaak geblesseerd zijn). Weet niet of Sneijder deze eigenschap heeft, maar lijkt me aannemelijk.

    Jaa ik vind Forlan ook wel een aardige speler. Ze Balbehandeling voelt soms een klein beetje traag, maar scoort makkelijk.

    Trouwens, edit je posts anders voortaan even ipv drie keer achter elkaar te posten.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  18. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij Sneijder heb ik nog niet gecontroleerd of hij deze eigenschap bezit. Forlan is alleen wat minder qua snelheid en qua kopkracht, voor de rest heeft hij bij mij in 9 wedstrijden al 15 goals.

    Excuses voor de vele posts, zal in het vervolg een edit maken.
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen last van dat de ea servers down zijn?
    Dacht even lekker te kunnen spelen is het weer niet mogelijk.
     
  20. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ja een aantal keer al gehad dat ik midden in een potje opeens gedisconnect werd. echt heel erg kut
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina