1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Alleen costume van Jin gehaald, koop misschien nog een paar voor andere characters maar ga ze niet allemaal halen. Naast het probleem dat het geluid af en toe wegvalt is er toch weinig mis met online, het voelt beter aan dan SSFIV imo.

    Denk na deze patch je nogsteeds problemen zal ondervinden dat het geluid wegvalt alleen in mindere mate, komt door type netcode dat is gebruikt, "rollback".

    2v2 was laatst weer lachen overigens, Hugo blijft een probleem :mad:
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ze waren te druk bezig met al hun dlc's? Inplaats van de game online goed werkend te laten draaien.

    Lekker triest.

    Maja als dat echt zo is.., en het niet is verholpen met de patch dan doen ik et gewoon van de hand. :)

    Voor de liefhebber nog wat foto's van de arcade stick die ik samen met een maat had gepimped.
    Best leuk geworden.


    Before

    [​IMG]

    After

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Haha, lijkt inderdaad op dat ze meer bezorgd waren om DLC.
    Zie geen after picture btw.
     
  4. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zie het nu wel...
    Mooi man, speel je liever met een bat top?
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gozer had betere sticks en buttons zelf gekocht.
    Ik heb het alleen maar in elkaar gezet en die print gemaakt...

    We gaan dr nog een print plaatje inzetten dan kan ie ook op de xbox360

    Ik ga denk zelf eens zo een Datel stick halen en ombouwen tot een bison stick.
    Heb eigenlijk nog geen idee wat ik beter vin spelen..Ben er nog niet echt bekend mee.

    Behalve op de kast (sf2) van vroeger dan..Hij vindt het iig wel beter spelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  7. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit dat ziet er nice uit! Ik zit zelf ook te denken aan een custom stick, heb alleen nog geen idee wat voor een.
     
  8. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Vandaag is er een patch uitgekomen die de geluids problemen probeert te verbeteren, en een tournament mode om gems makkelijker te selecteren...waar niemand om geeft ;)

    Kan er zelf nog niets over zeggen tot vanavond.

    2v2 is echt één van de betere toevoegingen in deze game, te leuk, en wederom ontzettend jammer dat er geen local pair play online is voor de 360.

    Backdashen uit Jin zijn special step is te leuk om te doen haha.
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke is het nu gevikst?

    Kan iemand mij dat vertellen...
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het beste is echt om het zelf te proberen, maar heb zelf nergens last van.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij mij wel.
     
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij ook
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Vandaag nieuwe patch waarbij 60 nieuwe "gratis" gems beschikbaar zijn gemaakt, een replay analyzer( welke moves je het meeste raakte etc). Wederom nog een patch die later komt en infinites uit de game haalt.

    Over infinites gesproken nagenoeg elke vechtgame heeft ze, zelfs zorgvuldig geteste games hebben ze.

    Ik ga denk ik wat tijd ga investeren in Lili, kijk wel of het wat wordt. Nina blijf ik nog zeker gebruiken maar denk dat ik met Lili agressiever kan spelen, iets wat dichter bij m'n speelstijl past, veel tools, plus ze heeft flashy combos:+

    Steve Fox, zo'n coole character maar damn wat is hij moeilijk om te spelen, heeft gewoon niet de tools voor veel situaties en een paar eigenaardigheden waarbij hij nog moeilijker te gebruiken is. Denk serieus dat hij 1 van de slechtste characters is in de game=(
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel inmiddels met Rolento en Ibuki, gaat me iets beter af dan de Tekken chars die ik heb geprobeerd.
     
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb eindelijk een beetje mijn team gevonden: Heihachi en Ken. Nou ging het een aantal keren goed maar ze hebben weer een nieuwe trent online: Tijd rekken... Als het nog 20 seconden is en ze staan voor met hun krachtbalkje dan gaan ze naar achter springen of steeds maar dingen spammen...LEUK!. Ach ja, Ik ben ook echt nog niet goed genoeg en dat zal ik ook nooit worden omdat ik een spel niet te lang kan spelen ivm medische redenen maar goed het moet wel leuk blijven. Benieuwd hoe dat straks met TTT2 en DOA 5 gaat.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ken kan z'n tatsumaki in de lucht gebruiken om te winnen van mensen die graag naar achteren springen en je blijft makkelijk bij ze in de buurt. Heihachi, weet niets van die character, maar volgens mij heeft hij wel een paar moves die door projectielen gaan.

    Eventjes Ryu geprobeerd...en daarna Rolento...man wat zuig ik met die characters:lol: ondanks dat ze zo fucking goed zijn haha.

    Assist gems, wil er niet echt woorden aan vuil maken, maar wat dacht Capcom wel niet8)
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb deze game ook aangeschaft van de week..
    Best toffe game maar is best wennen als je al zoveel jaren SF speelt;)
    Vooral ook met die Gems en de Tekken Characters;).,

    Heeft iemand hier voor de Ps3 voor binnenkort misschien wat potjes??
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je had gezegd op de xbox dan wou ik wel wat potjes doen, maar helaas:+
     
  20. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt iemand deze game eigenlijk nog?
     

Deel Deze Pagina