1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm zou het wel raar vinden om een auto van zo'n kaliber gratis te geven bij een DLC.
    De topper van een DLC zoals de Aventador en de Huayra geven ze toch ook nooit gratis weg.

    Maar iets met AutoVista zou inderdaad wel mogelijk zijn.
     
  2. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis voor ons betekent niet 'gratis' :)

    Dat Hyundai pack bijvoorbeeld, dat hebben we echt niet gratis gekregen omdat ze die auto's zo super vinden bij Turn10.

    Op dezelfde dag als dat filmpje uitkwam is de auto ook officieel gepresenteerd, klinkt dus als marketing.
     
  3. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net in het Audi Magazine (krijgt mijn pa omdat hij een Audi heeft) dat de RS4 2012 in september bij de dealers moet komen. De nieuwe RS4 komt alleen in station uitvoering (= Avant). Hopelijk komt die ook in Forza met DLC!

    Het is zo jammer dat er geen één Avant model in Forza 4 zit... Ik vind de (R)S modellen in station uitvoering een stuk mooier dan de Limousine uitvoering! :)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    RS6 station staat ook hoog op mijn lijstje, jammer dat deze er niet in zit inderdaad.
     
  5. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad zou wel lachen zijn een race met de RS6 Avant, E-Klasse Estate en de Porsche Panemera. Jammer genoeg is er geen touring verise van die nieuwe M5:'-(

    IK had trouwens 2 dagen terug een verzoek gestuurd naar XBWf maar ben nog niet geaccepteerd mag ik er niet in:'-(:9?
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378


    Euh... wat bedoel je precies? Vrij recent konden we nl. meedoen met een Rival-challenge en kon je de 360 CS winnen.
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik bedoelde eigenlijk dat je 'm opnieuw zou kunnen winnen. Ik heb die challenge niet gehaald en daar baal ik nog steeds van... :mad:
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Nog niet gereden.
    Wel de Jaguar xkr-S gekocht en wat bijbehorende tunes gezocht.
    Die nieuwe dragrace van de April Rivals gedaan en toen was het bedtijd.
    Ga vandaag DTM cup oefenen, die Jaguar op de Nordschleife testen in S-class spec. en een paar April Rivals doen.
    O ja en ff zoeken wat de nieuwe Bounty Hunter van deze week is/wordt.

    edit:
    De nieuwe chocolade-cocosREEP jager:
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/5322083/ShowThread.aspx

    Edit:
    De Zagato en de Nieuwe Jaguar XKR-S zijn allebij goede auto's.
    Hebben alle twee goede rij-eigenschappen, ideaal voor de Cone Killer Mugello Maart Rivals.
    Grip en control zijn de sleutel voor deze rivals.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  9. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    welke auto kun je het beste gebruiken voor tuners of japan.
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Wat bedoel je? De maandelijke rivals op Suzuka? In dat geval de Clio 2010 verplichte A class. Veel tunes in de winkels.
    Nog geen tijd gehad om deze rivals serieus aan te pakken.
    Heb eerst nog de Road America/Mercedes rivals geprobeerd.

    Ga nu de "Me monkey 8 me Sub Zero" challenge proberen.

    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5288145.aspx
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  11. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel speedway event japanse tuners staat bij event overzicht
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Met FM3 kreeg je ookal gratis Hyundai's en toen had ik al het gevoel dat het gewoon pure reclame is in de vorm van een game. Want wat is er nou effectiever dan een groot publiek gamers aan te spreken + het feit dat je recent de Vlosser kon winnen in het echt als je eerste was met die challenges ofzo.. En Autovista maar ik ga die vlosser toch echt niet kopen..
     
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Dergelijke packs zijn reclame.
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje. Als je de seasonmode hebt uitgespeeld, vervolgens een hele zooi event list-races gedaan hebt (nog lang niet alle), en je gaat vervolgens opnieuw aan seasonmode beginnen, doe je dan races dubbel of selecteert hij zoveel mogelijk de races die je nog open hebt staan?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan doe je races dubbel, aangezien de Seasonmode races uitkiest op basis van meestal je huidige auto.
    Dus als je alle races van de Event List wilt halen, gewoon handmatig selecteren. ;)
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Danku! Scheelt weer haha. Viel me net op hoe gek de Audi RS4 over zijn wielen 'draait' als je volledig één kant op stuurt (in de eerste versnelling, langzaam rollen/rijden)
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Effect van 4 wheel drive denk ik. Wanneer je een donut probeert te draaien met een auto met 4 wheel drive en je blijft je stuur in de uiterste stand houden gaat 'ie ook over 1 wiel draaien.
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind het er zo onnatuurlijk uitzien. Heb het over stapvoets rijden he, maar misschien had je dat alsnog door. Even met een Impreza proberen :). /mierneukmodusoverForza4
     
  19. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb ik net een Mine's GTR ook al weer gekregen ? Ik wil mijn lambo :mad:
     
  20. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Mine's R34 heb je gekregen na deelname aan de VIP Rivals March Challenge (Rondje Nordschleife met de 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera)

    Vandaag ook de Unicorn: 2007 Shelby GT 500 in ontvangst mogen nemen :D voor de Cone Killer Mugello rivals challenge en de #007 Aston Martin Racing DBR9 met paintjob voor de Sachs Kurve Drift rivals challenge van een week of wat geleden :thumbs:. Garage loopt zo in ieder geval lekker vol.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina