Ik heb ook de Aeon Nox.. Was nog wel ff kloten met de layout maar heb nu wel een leuke (DVD cases onderin en info bovenin). Nu kwam ik een topic tegen op xbmc.org waar iemand probeert NBA.tv probeert toe te voegen als app... Vanavond even mee aan de slag.. http://code.google.com/p/bluecop-xbmc-repo/source/browse/#svn/trunk/plugin.video.nba Hoe installeer ik dat?
Volgens mij starten mijn Sickbeard en SABnzbd niet automatisch op. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Snelkoppeling in de startup mapje?
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met spotnet. Zeker 6 van de 10 bestanden mislukken. Ze beginnen te downloaden met normale snelheid maar dit valt heel snel terug naar ca. 50 bytes/s. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
wat heeft spotnet daar mee te maken? die posten toch alleen de .nzb maar of download je daar ook mee? wie is je usenetprovider en welke app gebruik je om te downloaden?
Ik download ook met spotnet. Mijn provider is Eweka. Helaas heb ik op het moment tele2 als internetprovider.
Doet SABnbzd ook automatisch uitpakken en repairen? Dat vind ik juist zo fijn aan spotnet, je hoeft er nauwelijks naar om te kijken. Heb al wel vaker gekeken naar een ander programma omdat het repairen vaak niet helemaal goed gaat maar ben een beetje lui Zit op het moment niet thuis maar zal vanavond eens kijken of ik zoiets kan vinden. Misschien was het een bekend probleem.
Ja dat doet SABnbzd ook allemaal, plus post-processing etc. Ik kijk er zelf ook niet naar om icm met Sickbeard en Couch Potato (al wil ik Couch Potato nog eens goed testen...)
Thanx, zal me er eens in gaan verdiepen. Kan op het moment toch geen film kijken want mijn 2e boxee box doet het weer niet Edit: Handige site gevonden Wat voegt zo'n nzbmatrix toe? Wat kan je er precies mee?
SABnbzd draait op het moment. Ging eigenlijk redelijk makkelijk. Heb wel nog een paar vragen: Is het verstandig Ssl in te stellen en zo ja moet je dan per se de poort veranderen? Wat is een handige prog/site waar je de nzb's kan vinden? Het liefst een waar je ook filters aan kan maken zoals bij spotnet en fijn kunt "bladeren".
Wat zijn ze ook weer stug bij TheTVDB. Nu met the Legend of Korra, het wordt door de groeperingen geupload als een nieuwe serie, TVDB plaatst het als vierde seizoen van Avatar en ze sluiten elk topic op het forum dat hier over gaat. Net als het probleem met American Dad.
Waar kan ik mn XBMC logs vinden? Op C:/Gebruikers kan ik hem niet vinden. Want XBMC wil namelijk geen subtitles downloaden op de 1 of andere manier
Je probleem is dat de bestanden niet meer op de server staan, jammer maar helaas. Zoek een andere NZB op. Spotnet is verschrikkelijk om mee te downloaden, gebruik gewoon iets anders.
Huh, niet gewoon hier? Windows 7: Users\[user]\AppData\Roaming\XBMC\xbmc.log en ook niet in de xmbc folder zelf?