Ik heb dacht ik ergens de naam; San Andreas horen vallen... [KLBAAHMMM !!!!!] San Andres Ja zie je wel, daar viel ie..
jup, eerst komt GTA SA (san andreas), want die domeinnaam is namelijk gereserveerd door een medewerker van Rockstar (www.grandtheftautosanandreas.com) En daarna komt GTA4 met online mogelijkheden
Eh, eind 2004 komt er ook een GTA naar de XBox toe (ook Gamecube, is al zo goed als zeker). Ik hoop dat dit dan 4 word en ook Live enabled word. MAar eerst komt Andreas nog voor de PS2 en de PC.
Gta Sa heeft hoogstwaarschijnlijk nog geen online mogelijkheden, rockstar wil het GTA concept nog ff uitmelken. Ik moet ff bron zoeken hoor , heb ik iig ergens gelezen. (zou de PU kunnen?)
jammer dat ze dat niet op de xbox brengen zou goed verkopen en zeer goed zijn voor het games aanbod op de xbox.
misschien iemand die gerucht wil verspreiden of voor een fansite ofzo, maar eind 2004 das nog ruim een jaar wachten! das best lang eigenlijk maar als ie komt, dan wordt het zeker de bestverkochte game ooit, kan niet anders!
GTA san Andreas heeft wel in de PU gestaan, ik zoek het wel ff op(alleen er staat niks over online mogelijkheden)