1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zeg ook niet alle schrijvers.:p

    Ben trouwens benieuwd wanneer ik die Mass Effect boeken eens binnenkrijg....zijn nu precies een week onderweg.
    BookDepository is goedkoop (5,50 per deel) en de enige waar ik de Amerikaanse versies van alle boeken kon vinden....en ook maar meteen de trades van de comic series gekocht....maar ik wil die boeken lezen!
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de boeken vandaag thuis gekregen, maar hoe bedoel je de Amerikaanse versie, die van Del Rey. Ik heb voor 20 euro de eerste drie boeken gekocht, hopelijk heb je het vierde nog niet gekocht, want dat staat vol fouten.

    GRATIS!!!
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Zozo, al 2 gratis DLC! Ben ik niet gewend van EA :9
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Zo he, best vette nieuwe content! Ziet er erg nice uit. Maar is die MP verder ook wat? Want in de demo vond ik er echt een ene fuck aan..
     
  5. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt natuurlijk meer maps.... maar het blijft natuurlijk maar één gamemode. Het gekke is, omdat de potjes vrij snel voorbij zijn (+-20 minuten), is het wel erg leuk om ff tussendoor te spelen.
     
  6. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    EA krijgt de slechtste bedrijf award en het regent ineens gratis dlc 8)
    Niet dat je moest gaan betalen omdat deze maps eigenlijk uit de SP zijn geplukt, maar toch netjes!
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    4de boek inderdaad niet gekocht om die reden.:+

    Ja, die van Del Rey, die zijn amerikaans engels, die van Little Brown zijn UK engels....amerikaans engels leest lekkerder weg.:9
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben ik gewoon een pannekoek,of is die weapon load-out wat onoverzichtelijk?
    Krijg het elke keer voor elkaafr met de verkeerde wapens de combat in te gaan.

    8)
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het verschil zo niet merken, maar ik wou ook graag de Amerikaanse omdat dat het origineel is en omdat ze goedkoper zijn. Binnenkort ga ik denk ik ook nog de comics kopen.
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb nog een pre-order code liggen voor een wapen voor Mass Effect 3. Degene die geinteresseerd is, kan me een PM sturen dan krijg je de code via een PM :) (Je moet wel actief op het forum zijn + een tijdje geregistreerd zijn..

    En weg :)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of een van jullie gisteravond PAX East gevolgd heeft, maar bij de Mass Effect panel kwamen er toch een paar onzinnige vragen voorbij:emo: Wat een drama was dat.

    1 vraag was interessant en dat ging over de Indoctrination Theory. Maar daar kwam zoals gewoonlijk een vaag antwoord uit. Extended Cut DLC zou het antwoord op de IT moeten zijn volgens Bioware. Als we die PR moeten geloven.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Comics zijn geweldig, echt goed, en sluiten mooi aan op de games.
    Ik heb ze al gelezen als download; een paar maanden terug had Dark Horse Comics (uitgever van de ME comics) een actie dat je de ME comics gratis kon downloaden als promotie voor ME3.

    Vond ze zo goed dat ik ze nu ook 'echt' wil hebben.:thumbs:
    (laptop is leuk maar op de computer lezen is kut)
     
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dan wel de hele tijd vragen gaan stellen over IT, maar dan krijg je toch alleen maar vage antwoorden. Ik vond dat het toch goede en interessante vragen waren.
     
  14. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Q: "IF you could throw one character other than Shep into the synthesis ending, who would it be?" A: Marauder shields! Also Conrad [verner]. "He deserves it."

    Next Q is what-if about protheans, asari, ardat-yakshi, "what if, what would have happened?" A: if protheans weren't involved, salarians might have discovered citadel before Asari did"

    Last Q is commenting about emotion through facial expression - how it can be AMAZING - but that often at high points, like Shep's GO GET 'EM speech in ME2 - and Shep doesn't necessarily really act out the way the player expects. Doesn't get angry enough etc.

    :F: De hele purpose van de Mass Effect Panel was om juist vragen te stellen over Joker, de plotholes en alles eromheen. Niet dit soort onzin.
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze gaven tijdens het panel al aan dat ze daar niet dieper op in zouden gaan omdat daarvoor de DLC al was aangekondigd. Dus kan je juist dat soort aparte vragen stellen, vragen waar fans en schrijvers van kunnen genieten, waar duidelijk is dat je voor de lol daar aanwezig bent om dan wel iets te leren maar vooral te genieten.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Welke novels e.d. waren nou de moeite waard van ME?
    Blijft verder grappig om te zien dit.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  17. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die nieuwe characters gelijk unlocked bij die nieuwe multiplayer dlc? Of via packs kopen?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik denk via packs, maar ik weet het niet zeker.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Lijkt me wel zeker, genoeg mensen die dan niet kunnen wachten met unlocken en MS Points gebruiken voor packs. Waardoor EA uiteindelijk nog steeds big cash money's verdient. :+
     
  20. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je een goed punt inderdaad..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina