Xbox Koffer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 14 jun 2003.

  1. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe gekeken alleen zijn het ziet zo`n mooie, mij lijkt het beste om er gewoon met een paar personen een paar te bestellen:)
     
  2. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even gemaild met vraag wat de kosten zijn voor het verschepen, en de rest dus invoerrechten enz.

    ik hou jullie de hoogte en dan kijken we wel verder wie allemaal interesse heeft.........!
     
  3. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    vertel eens wat de verzendkosten worden mischien kunnen we met meedere bestellen.......
     
  5. Okee, bedankt Nielzo. Hij is op de hoogte van z'n missie :D
    Heeft iemand hier in Nederland al eens bij de Toy's R Us gekeken of ze ze daar toevallig ook hebben?
     
  6. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet, hier is nergens een Toys R Us te bekennen.

    Maar heel gaaf om dit te doen, ik doe zeker mee. Het liefst ga ik voor de koffer maar 34 euro verzendkosten vind ik wat al te bont :) Tas is ook prima. Als iemand meer nieuws heeft, post ff!
     
  7. nielzo

    nielzo Guest

    he maar even duidelijk die koffer die robo laat zien is echt crap,
    ik heb hem gezien (niet alleen gezien) en er zit een soort plastik karton achtig papier in wat alles op zn plaats houd en de koffer is gewoon een soort krottig roestig metaal.
    ik zal als ik jullie was gewoon die zwarte koffer bestellen, hij is echt kwaliteitig en waar voor je geld ;)

    hier even nog wat over die koffer wat ik al had gezegd:
    ik heb hem in amerika gekocht voor als ik me niet vergis: $40
    Er zit dan trouwens ook nog een soort draag snoer bij dus dat je hem confortabel over je schouder kan hangen en natuurlijk zijn er ook lucht gaten.
    Er is plek voor 16 spellen
    En aan de achterkant zit gewoon een klep waar je je snoeren gewoon doorheen kan steken zodat je je xbox er niet eens uit hoeft te halen.

    de tas is trouwens ook heel handig, hoewel ik de koffer vaker gebruik omdat ik de xbox er dan niet uit hoef te halen, maar de tas vind ik ook wel handig omdat die wat smaller is, en dan pas ik beter door deuren, en soms met die koffer stoot ik nog wel eens een auto spiegel naar de knoppen 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2003
  8. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja, doe maar zon tas....
     
  9. Toen ik vannochtend thuiskwam stond die tas al in de hal :9
    Bij de Toy's R Us hadden ze alleen die tas voor 30 Dollahs. Die koffer die Nielzo ook heeft kenden ze niet. Maarja, het zullen wel van die gemmidelde speelgoedwinkelmutsen geweest zijn a la Bart Smit.
    Relaxed en stevig ding wel, alleen moet ik voor me games nog even een plekkie zoeken. :D


    Volgende week kom ik waarschijnlijk wel in groningen. Ik kijk daar bij de Toys R Us dan wel even of ze hem daar ook hebben.
     
  10. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je aan die koffer? waar besteld? En voor precies hoeveel geld, incl. verzendkosten... ?
     
  11. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het even nagezocht, en via Amazon.co.uk kan je een Xbox tas kopen voor ca. 25 pond incl. wat omgerekend zon 40 euro is. Als we met een group shippen kan dat iets van 5 euro schelen...

    Check the link:
    Xbox Tas @ Amazon.co.uk
     
  12. nielzo

    nielzo Guest

    Leuk idee ja...

    in die koffer kan je trouwens wel je spellen kwijt, maar dan wel zonder hoesjes
     

Deel Deze Pagina