Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit is totaal iets anders, een Onkyo audio set twv 280 euro.:+
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ben van plan om een headset te kopen. Nu is mijn oog gevallen op de Beyerdynamic MMX 300 met Astro mixamp 5.8 - pro wireless system combinatie die te koop is op roxxgames.de.
    Verschillende reviews gezien die zeer te spreken zijn over de MMX 300. Vooral in de voor mij belangrijke gedeeltes, draagcomfort en geluid. Mute knoppen e.d. ontbreken op de headset maar dat interesseert mij niet veel. Maar waar ik wel mee zit en hopelijk hebben degene met een Astro set hier antwoordt op is het volgende. Ik wil deze set gebruiken op zowel mijn xbox als mijn ps3. Ik heb alleen geen zin om constant dingen in en uit te pluggen. Mijn vraag is dus is het mogelijk om de twee systemen tegelijkertijd op de Astro mixer aan te sluiten?
     
  3. BK4LiFe

    BK4LiFe Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Technisch snap ik er weinig van, dus vandaar de vraag in dit forum. Ik werd weinig wijzer van eerdere posts, dus ik probeer het even met een eigen vraag.

    Ik ben op zoek naar een headphone/headset waarmee ik kan gamen, zonder dat iemand in de kamer ernaast last heeft van de tv die hard staat.

    Vraag: Bestaat er een headphone die het geluid van de tv en die van de headset gecombineerd naar mijn oren brengt, zonder dat er geluid uit de tv te horen is? Zo ja, welke raden jullie me aan? Het liefst in een lage prijsklasse.

    Alvast bedankt voor jullie reactie!
     
  4. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, ja...dat doen praktisch alle gaming headsets toch?.....

    http://www.consoleshop.nl/category/198/5618/headsets.html

    Headset waar bij je kan praten via live en waarbij je uiteraard ook het geluid van de game in je headset hoort. Weet je zeker dat je dit topic hebt gelezen.....?
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    inderdaad. Als je een game headset hebt, dan hoeft er helemaal geen geluid uit de tv te komen.
    Op de headset zit bijvoorbeeld een volumeknop waarbij je het geluid van de koptelefoon harder en zachter kunt zetten.

    Vroeger deed ik het heel simpel en gebruikte ik een stereo versterker. Deed een koptelefoonkabel van de tv naar de versterker en sloot een stereo koptelefoon aan op de versterker.
    Je hebt dan geen surround, maar wel voor weinig geld een heel goed geluid met veel bass :)
     
  6. BK4LiFe

    BK4LiFe Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel KiR! Ik wist dus niet dat alle gaming headsets dat deden en dat kon ik niet uit eerdere reacties halen. Thanks!
     
  7. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok :). Nu succes met een uitzoeken ;-) Keuze is reuze
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Turtle Beach X32 hoewel die daar niet tussen staat maar past wel bij dat budget.
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb een andere oplossing gevonden: Turtle Beach Earforce DSS. Heb nog een Senheisser HD495 liggen dus denk dat die combinatie prima gaat werken. :)
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel de DSS2 lijkt mij? De gewone DSS is discontinued, oftewel niet meer in productie en vervangen door de nieuwere DSS2. Misschien nog niet in de Nederlandse winkels maar dan zou ik echt aanraden daar even op te wachten. :)
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Was nergens te krijgen. Als jij een webshop weet waar ik de DSS2 kan krijgen dan retourneer ik deze gewoon. Heb 'm besteld bij bol.com en daar heb je 30 dagen recht op retour. :)

    Zit er echt zoveel verschil tussen de 1 en 2 dan? Wat ik heb gelezen en gezien (op YT) aan reviews over de 1 is allemaal zeer positief tot lyrisch. Vele vinden 'm beter dan de mixamp van Astro.
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben erg tevreden over de Sharkoon Xtatic 5.1
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is een beetje laat maar je mocht ook de koop ontbinden en daarbij je volledige aankoopbedrag terug krijgen hé.
    Je hoeft nooit akkoord te gaan met een vervangend model of een cadeaukaart, als ze het product niet kunnen repareren dan kun je je geld terug vragen als hij nog binnen de garantie periode zit.

    Nog iets anders, Tritton is in samenwerking voortaan met microsoft?
    Ik zag de tritton AX Pro in een officiële xbox doos staan bij mijn werk namelijk.
     
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  16. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Weet iemand een goede headset voor ps3 ? iets wat ik graag erop wil hebben is 5.1/7.1 surround. Mijn budget gaat tot 200 euro maar zit liefst tog rond/onder de 150 euro. Die van Sony lijkt me eerlijk gezegt niets, design spreekt me niet echt heel aan.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tritton AX Pro.
    Is voor PS3, 360 en PC, 5.1 en werkt/zit geweldig.:thumbs:
     
  18. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaring met deze headset

    [​IMG]

    Gioteck - Xbox 360 TX-2 throat mic
    Communiceer in militaire stijl met de Gioteck Xbox 360 TX-1 Throat Mic om je nek. De heldere oortelefoon biedt een geweldige geluidskwaliteit voor spraakcommunicatie. Het unieke design van de microfoon geeft kristalheldere communicatie en geluidskwaliteit. Lichtgewicht, comfortabel hands-free communicatie met geintregeerde volumeknoppen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17

    Ik zag bij de MM, een tritton volgens mij ax720 ofzo die was ook 150 euro maar op de doos stond dat die 7.1 surround had. Welke van die 2 is dan beter ?
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    De AX720 is ook goed, maar geen 7.1. Ook geen echte 5.1, en dat is de Pro wel.

    Bij redcoon is de AX Pro 145 euro....geen verkeerde deal!:thumbs:

    Die AX720 was 150 euro bij de MM? Vreemd......vaak zitten die toch wel goedkoper en 150 euro voor deze is veel....weet je zeker dat het niet de Pro was? Die ligt altijd rond de 150.....
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012

Deel Deze Pagina