1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe je onzichtbaar kan worden ?
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kom de game niet eens in. Hij blijft hangen in het Loading Screen en blijft maar door laden...
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Had ik net ook. Kan er wel gezegd worden dat je maar niet moet spelen als je daar niet tegenkan, maar ik vind dat gewoon vervelend.
     
  4. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net dikke kills speelt wel lekker.

    Het ziet er idd niet zo mooi nog uit maar dat wordt wel verbeterd neem ik aan.

    Vermaak me dr prima mee. :)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je wordt onzichtbaar als je gebukt loopt. (B geloof ik)

    Ga er overigens maar niet vanuit dat het er grafisch veel beter uit gaat zien, zo werken mulitplayer beta's niet...

    Het is een beta van de MP functies (eigenlijk een marketing term voor een exclusieve demo, zodat gamers zelfs willen betalen om een demo te spelen), niet een beta van het spel en de graphics totaal.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Onzichtbaar is toch alleen voor de snipers? Anders ben ik bang dat het Crysis 2 achtig gaat worden.

    Sowieso vind ik niet dat de graphics lelijk genoemd kunnen worden,maar indrukwekkend? No way. Had het beter gekunt? Ja absoluut, kijk alleen maar naar Gears 3 of Uncharted multiplayer, en het is volgens mij wel een stuk mooier dan de GRAW 1 en 2 MP maar daar is het wel mee gezegd. Vooral in die map met die molen, daar zitten me toch afgrijselijke textures in soms. Gelukkig dat de gameplay gewoon echt fun is en hopelijk blijft dat ook zo.
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Gaat wel lekker zo met die beta ik kom er ook niet in8)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is even wennen, maar het speelt opzich wel lekker. Balans is prima en geen lag gehad, maar wel dat die bleef hangen tijdens het laden. Grafisch vind ik 'm best wel tegenvallen en dat had ik niet verwacht eigenlijk. En moeten ze nou echt serieus alle games tegenwoordig lokaliseren... Alsof kleine kinderen dit spelen! :+
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ohja dat is ook een ergenispuntje. Laat die keuze voor de speler zelf inplaats van het te verplichten. Geniesoldaat :emo: c'mon
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, tja die vertalingen zijn echt slecht. Daar moest ik toen bij Burnout Revenge ook zo om lachen, maar daar kon je tenminste wel de taal kiezen bij het opstarten. Tegenwoordig pakken alle games standaard je Locale over. :{
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Geniesoldaat is engineer (of wat er op lijkt) neem ik aan? Zoja, dan vind ik dat opzich nog niet eens tegenvallen :+
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet? Oh nou verkenner en Infanterist zijn nog wel normale woorden, maar geniesoldaat klinkt zo nep in mijn oren. Maargoed nederlands in games en films knap ik altijd al van af. Ik heb alleen niet de behoefte om verplicht mijn location aan te passen puur omdat er spellen zijn die eigenwijs je taal als standaard neemt zonder de optie dat aan te passen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De beta van Gears 3 was duidelijk beter zeg, jezus man wat een gekke dingen ben ik al tegengekomen nu. Hoewel het vanmiddag echt wel beter was. Nu dingen meegemaakt als...idiote lags, hele lange spawn tijden, soldaten zonder hoofd. Vastzitten in muren, soldaten die rondjes blijven lopen en ga zo maar door.
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dat kan nog gefixed worden, maar ik schrok echt van de Graphics man. Voor een spel dat ieder keer werd verschoven verwacht je iets spectaculairs te zien. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden....
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat heb ik ook echt, heel erg vaak uitgesteld en dus hebben ze er super lang aan kunnen werken en dan zulke graphics....mja. Het had op zijn minst de graphics van de campaign moeten hebben, die in de videos er best nice uitzien. Maar we kunnen misschien nog wel een verbetering verwachten. De verschillen tussen de BF3 beta en full game waren toch aardig groot nog.

    Worst case scenario...grafisch hetzelfde, maar de gameplay blijft erg fun en ik denk verslavend :D
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Met de sniper klasse word je dat automatisch als je even stil staat.


    En als iemand niet weet wat je pcies moet doen.

    Je kan RB ingedrukt houden en dan je linkerstick naar links dan word het op de grond aangegeven waar je heen moet of waar teammates zitten.

    En met X kan je knifen.

    En als je op de grond ligt kan je door 2maal je linkerstick te tappen een kant op rollen.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2012
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    woops ik had het over single-player, negeer mij!
     
  18. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    "Grafisch tegenvallen" wat wil je op hardware van 7 jaar oud?
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, CoD ziet er beter uit.
     
  20. ZeroFear

    ZeroFear 2old4this

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een zware deceptie tot nu toe ... dan maar hopen op een mooie single player ervaring want de MP vind ik zwaar teleurstellend.
     

Deel Deze Pagina