Deze ligt al vanaf 6 juni in de winkel http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=artikelen&id=68&page=5
ik heb hem en hij is echt wel vet hoor vette missies enzo ik vind die graphix wel een beetje teveel ps2,maar das mijn mening
Toch geef ik liever mijn geld uit aan een game die door ea is gemaakt en waarvan je zeker weet dat hij ruled.
vooroordeel, niet alle games van ea rulen, zeker wel een paar, maar ik vindt sommige ook bagger, persoonlijk haat ik EA
Op de playstation 2 is ie al uit. Maar op de xbox nog niet hoor hij zou 20 juni moeten komen staat op www.dimensionplus.nl
Hij is uit !!!. Ik heb hem net gehaald. Ga hem zo checken. Ik zal hier wel ff vertellen wat ik er van vindt. Greetz mannen (en vrouwtjes tuurlijk)
Mwa ik vindt hem grafisch niet echt tegenvallen. Kan altijd beter natuurlijk. Ik moet wel ff wennen aan het rijgedrag. Zeker als je net motogp gewend bent. Verders ga ik me denk ik wel vermaken met dit spel.
Ik heb em ook vandaag in de winkel zien liggen maar ik zit nog een beetje te twijfelen of ik em zal kopen.
Ik hoop dat ze hem vandaag hebben bij dimensionplus of nedgame. Edit: Ik heb hem net besteld bij bart smit.com want daar hadden ze hem. Kijk ik net op www.dimplus.nl staat dat je hem daar ook kan bestellen voor maar liefst 0.50 cent goedkoper inclusief verzendkosten.