Het aantal courses van 16 is standaard en in mijn ogen genoeg. Door ingame coins die je verzameld kun je rounds (dus 18 holes) kopen op de downloadbare courses.
Je kunt iedere course masteren dit houd in dat je aan bepaalde eisen moet voldoen zoals 30 fairways in regulation hitten 80 greens in regulation enz. enz. Alles bij elkaar heb je minimaal 6 rounds nodig om 1 course te masteren. En als je een course heb gemasterd dan krijg je unlimited acces op die course.
Het spel is leuk om tegen vrienden te spelen, zelf ben ik niet zo kapot van het online tegen "vreemden" spelen.
En als je golf een beetje leuk vind dan heeft het spel genoeg diepgang om je in de singleplayer modus bezig te houden.
Zoals "The road to the PGA tour" en wat ik erg leuk vind Tiger legacy je begint dus als 2 jarige Tiger en je gaat zo alle hoogtepunten uit zijn golfcarrière langs en door in de toekomst.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en als je nog vragen hebt kun je ze altijd stellen.
Om even te reageren op Gakkie, in dit deel vind ik toch wel een aantal flinke veranderingen terug. En het uitmelken is nog steeds alleen krijg je nu de mogelijk om met die ingame coins die banen vrij te spelen.
Laatst bewerkt: 22 apr 2012