[XOne] Tiger Woods PGA TOUR 13

Discussie in 'Games' gestart door Wahlberg, 22 apr 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Heb dit weekend de demo gedownload en moet zeggen dat het een erg leuk spel is. Zijn er misschien mensen die dit spel al in hun bezit hebben?

Ik heb tijdens een review gezien dat er "maar" 16 courses zijn, lijkt me imho weinig. Want toen ik de demo speelde heb je in enkele minuten al 3 holes gespeeld en dan lijkt het me dat je maar 20-30 min over 1 course doet (zeker wanneer je het spel onder de knie hebt en je ook kunt winnen). Je kunt wel via DLC 19 extra courses downloaden maar goed dat heeft weer zijn prijs.

Wel leuk dat je online kunt spelen waardoor het wat competitief is en het het spel wat aantrekkelijker maakt.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik was vroeger weg van de Tiger games. Laatste die ik heb gekocht is 11. Kwalitatief op zich goede games, al voegt elke nieuwe editie minder toe. Tegenwoordig doe ik af en toe nog een potje met zijn vieren (lokaal).

Verder melkt EA de game teveel uit. Je krijgt een handje vol gerecyclede courses en verder mag je het volle pond betalen per course voor de overige tig courses.

11 zal daarom ook wel de laatste Tiger zijn die ik ooit heb gekocht ben ik bang ...

3. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal courses van 16 is standaard en in mijn ogen genoeg. Door ingame coins die je verzameld kun je rounds (dus 18 holes) kopen op de downloadbare courses.

Je kunt iedere course masteren dit houd in dat je aan bepaalde eisen moet voldoen zoals 30 fairways in regulation hitten 80 greens in regulation enz. enz. Alles bij elkaar heb je minimaal 6 rounds nodig om 1 course te masteren. En als je een course heb gemasterd dan krijg je unlimited acces op die course.

Het spel is leuk om tegen vrienden te spelen, zelf ben ik niet zo kapot van het online tegen "vreemden" spelen.

En als je golf een beetje leuk vind dan heeft het spel genoeg diepgang om je in de singleplayer modus bezig te houden.

Zoals "The road to the PGA tour" en wat ik erg leuk vind Tiger legacy je begint dus als 2 jarige Tiger en je gaat zo alle hoogtepunten uit zijn golfcarrière langs en door in de toekomst.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en als je nog vragen hebt kun je ze altijd stellen.

Om even te reageren op Gakkie, in dit deel vind ik toch wel een aantal flinke veranderingen terug. En het uitmelken is nog steeds alleen krijg je nu de mogelijk om met die ingame coins die banen vrij te spelen.

Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dus die extra courses moet je niet voor betalen maar verdien je door te spelen of begrijp ik je verkeerd?

Ik heb enkele jaren geleden geprobeerd te golfen dus heb er wel wat affectie mee maar ben niet de grootste kenner. Enkel vraag ik me dus af of dit spel me niet te snel gaat vervelen, dat ik het bv. niet na 10-20 uur al heb uitgespeeld of dat de courses te herhalend gaan worden. :)

5. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je verdient in de game coins met deze coins kun je een round (18 holes) "kopen" op 1 van de downloadbare courses.

In principe kun je een golfgame niet uitspelen want het blijft gewoon doorlopen. Er zit bijvoorbeeld een achievement in dat je 7 keer de masters moet winnen. Tussen die masterstoernooien zitten 26 andere toernooien.

Het herhalend worden van de courses die 16 wat in de game zitten dat zal zeker gebeuren alleen als je je met coursemastery's gaat bezighouden word het leuker. Ik wil dus iedere course op goud hebben. Verder heb je natuurlijk de verschillende tee plaatsen en de verschillende pin posities.

Wat ik je kan aanraden is als je de game wilt kopen, maar je bent nog niet helemaal zeker van je zaak, probeer deze game dan 2e hands te kopen

Deel Deze Pagina