soldier of fortune 2 thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 19 mei 2003.

  1. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Intertoys en de Mediamarkt hebben hem nog niet hier in Rotterdam:mad:
     
  2. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ign heeft hem gereviewd :mad: hij valt dus zwaar tegen een 5.8
    |:- het is een slechte port geworden.:'-(
     
  3. peke

    peke Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    www.gamepro.com heeft een review online 4/5
    www.ign.com ook en daar zou ik eens gaan kijken 8/10 voor live maar de rest 3/10 4/10.............
    heeft iemand dit spel?


    ik heb het op pc gespeeld en vond het goed ben benieuwd
     
  4. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft alleen maar die Single Player optie uit te spelen voor de Map Editor werd me verteld.... (hoef zelf niet zonodig maps te creeren)maar 8/10 voor de live optie daar doen we het toch voor ?
    Zelf denk ik dat ik nooit de single player doorloop aangezien ik hem al op de PC hebt uitgespeeld..zal hem dus alleen maar aanschaffen voor de Live optie...misschien op een regenachtige dag dat dan de single player aan de beurt kom:)
     
  5. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    hier staat ook nog een hele kleine review: http://www.gamers.com/game/1249427

    maar das dus ook niet veel bijzonders..

    ik heb opzich wel op deze game gewacht maar als ik het nu zo allemaal lees haal ik liever RTCW als FPS dan SOF2... helaas :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  6. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em, De single player valt idd in mijn ogen wat tegen.

    Online heb ik nog neit kunnen testen want er kwam nooit iemand in mijn game, en andere games waren er neit.

    Weet iemand of dit spel toevallig alleen maar in Europa is uitgebracht? want anders is het wel heel erg rustig.

    Ik zal even wat mensen toevoegen die deze game gaan kopen, heb ik tenminste wat te doen online, want hij lijkt me wel supertof online.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Na mijn weten is de game ook uit in Amerika. Enne wat betreft het toevoegen.....voeg mij ook maar toe als je wil. Ik heb hem morgen.

    cya
     
  8. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop liever mm3
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    neeeeee, dit kan gewoon niet. IGN geeft normaal veels te hoge punten. hetis erg lang geleden dat ik ign zon bagger cijfer heb zien geven. Kan MS hier geen controle ophouden ofzo?. Slecht afgewerkte titels zorgen alleen maar voor overvolle rekken en voor slechte verkopen. En maar zeiken dalijk dat er te weinig winst wordt gemaakt.
     
  10. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Amerikaan op LIVE! zei dat SOF 2 nog niet in de VS uit is, dus daarom is er waarschijnlijk niemand.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    relax, gaat ook om de LIVE optie. Daar krijgt het spel toch een 8 voor!! Dat single-gedoe maakt me niet echt veel uit.
     
  12. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    ja oke dat is wel zo, maar een 8 voor het live gedeelte is als het van IGN komt ook niet zo hoog als ik had verwacht. ik weet dat revieuws niet altijd zo veel zeggen maar als een spel echt bijna alleen maar 8en 9ens krijgt weet je wel zekers dat het een vet spel is. en ik had ook echt verwacht dat dit een echte topper zou worden. de screens die ik een paar maanden geleden had gezien waren helemaal niet slecht maar nu zie ik soms screens die er niet uitzien. hier snap ik echt niks van.

    anyway er brand nog een klein lichtpuntje(heel klein) hoop
     
  13. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja ik koop nu dus zowiezo eerst MM3 en dan zie ik daarna wel weer verder want ik heb eigenlijk ook wel erg behoefte aan een lekkere shooter.. :)
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nogmaals; Je oordeelt nu op je eigen verwachtingen terwijl IGN het spel zelf vele uren heeft gespeeld. Daarnaast; Jij weet dat IGN ietwat lagere cijfers geeft dan 'de rest' (hoewel gamespot en gamespy nou ook niet echt strooien met negens), dan gooi jij er voor jezelf toch een correctie overheen? Snap echt je hele probleem niet
     
  15. peke

    peke Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wel ign zijn idioten
    de review is geschreven door een vrouw die enkel platform games kent.
    en als je de forums afgaat van xbox zal je zien , de singel is niet zo goed maar live moet het van het zijn dus.........
    ik heb ook gelezen als je een server opstart dat je ff gedult moet hebben , maar dat de server ook goed gevuld geraakt.......


    test zelf het spel morgen dat zal ik ook gaan doen als is het niet live maar ik ken het van pc dus als het beeld enz en besturing meevalt pak ik hem mee
     
  16. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan leeft 'ie in armoede, want er zijn zat Amerikanen die vorige week aan elkaar vroegen of de deze titel zouden halen, en vanaf gister vroegen of ze 'm al hadden, hij is er dus echt wel uit.. :eek:

    Nouja, zou iemand die 'm morgen haalt ff een review van 4 regels willen typen :9?
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  17. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus een mening die ut de wereld moet worden geholpen :cool:

    strax gaan alle developers zich richten op online spelen.
    ik koop (op de pc dan) een spel ten eerste om de single player
    behalve counterstrike (duh) en daarna pas MP

    als iedereen zich gaat richten om MP dan komen de spellen om de 3 dagen uit
     
  18. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    HEEFT IEMAND HEM AL GEKOCHT???? ik kon hem nog nergens vinden maar toen was het ook kwrt voor 10 s'ochtends dusse als iemand hem heeft zegge zegge zegge ik moet hebbe hebbe hebbe hebbe
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Snap jouw probleem niet!

    Als je eerst goed leest wat ik zeg zie je dat ik vind dat IGN eerder veels te hoge punten geeft als te lage. Mij lijkt het duidelijk wat mijn probleem is, ben een beetje teleurgesteld, dat is alles.

    trouwens ik was nog enigzins ontopic lijkt me verstandig als jij dat ook weer doet, krijgen we niet zon afzeikthread, dat vind ik en beetje kinderachtig
     
  20. HeadcollectorNL

    HeadcollectorNL Killing Machine

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Sof2 zo Kopen!!
     

Deel Deze Pagina