Tja resident evil,wie kent dit spel niet. Voor mij persoonlijk 1 van de meest succesvolle games ooit. Vooral deel 1 vond ik echt gewoon super maar de vervolgen mogen er ook wezen hoor. Iedereen hier weet dat capcom een contract heeft met Nintendo en dat daarom de RE games ook naar de GameCube verhuist zijn. Het gerucht is nu dat Capcom onder dit contract probeert uit tekomen vanwege teweinig verkochte expemplaren op de GC. Iets wat natuurlijk heel mooi voor ons is aangezien een RE op de xbox wel heel groots moet gaan worden. Ook gaat het gerucht dat RE online geport gaat worden naar xbox live.Kijk en dat zou nog is mooi zijn nietwaar mensen. Ik heb nu in totaal 4 berichten gelezen over dit gerucht en ze klinken allemaal geloofwaarlijk. Ik zal ze straks even opzoeken voor jullie. Hier is 1 http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=3526367 Greetz
Ik heb ze gekocht op de cube versie 0 en 1. Dat zijn hele mooie versies en de moeite waard. Deel 2 en 3 zijn geloof ik straight ports van de Dreamcast versie dus niet echt de moeite waard, Ik denk niet dat ze versie 0 en 1 weer grafisch gaam aanpassen aan de xbox, jammer natuurlijk maar die Fa is een beetje lui met ports.
zou je de geruchten v die link misschien kunnen plakken in deze thread? Er was een gerucht dat capcom aan het werken was aan een horror survival game voor de XBOX naast Dino Crisis 3..had ik ergens gelezen..
resident evil online voor de xbox lijkt me wreed stoer maar ik heb een cube dus het maakt me geen ene fuck uit
op de nieuwe gamekings lieten ze nieuwe re zien, dit kon je spelen met z´n vieren tegelijk, online geloof ik ook nog es. Maar ze zeiden niets over een eventuele xbox release. Het zou wel perfect zijn iig voor xbox live!
RE online is ferm vaag, vooral op de PS2, je zag de mannetjes bij gamekings echt laggy bewegen Bovendien haat ik RE besturing... (Dial up's zuigen , maar CC benodigd zuigt nog meer btw)
Nou ik vondt die Resident Evil online er zeker bagger uit ziet. Ze liepen gewoon door elkaar. En het lijkt me toch dat ze op een E3 dat allemaal goed moeten laten werken. Ik heb eerlijk gezegt nog 1 RE spel gespeeld dus ik zou niet weten of het wel tof is. Maar ik zie liever Half-Life 2 dan RE. Maar als hij komt is het wel weer mooi voor de xbox.
Het gaat me niet zozeer om het online gedoe in Res E, een gewone game is al goed..het verhaal is altijd cool..Res E Online vond ik niet zo super v wat ik ervan had gezien..en het lijkt me alleen spelend enger...maar ja we zien wel..
Ik ben een grote fan van RE maar ik vertrouw de makers ervan niet meer zo veel. Eerst was de serie op de PS dan naar de GC, nu weer terug, online, op de PS en nu hoor ik dat ze op de XBox komen! Begrijp me niet verkeerd, ik wil het op de XBox spelen, maar als ze allerlei verschillende versies op verschillende consoles gaan uitsmeren, gaat de lol er voor mij vanaf. Ik wil namelijk het hele verhaal, van begin tot eind, vanaf elke perspectief spelen, op gewoon 1 console (XBox natuurijk)! *)
Vooral deel 1 was een topper, 2 was duidelijk veel minder en met 3 kwamen ze weer uit de put. Ik denk dat de tegenvallende verkoop cijfers vooral liggen aan het feit dat de opvolgers gewoon het niveau van deel 1 nooit meer hebben kunnen halen (niet eens in de buurt gekomen zijn).