Heheh vanmiddag eindelijk een email van Microsoft ontvangen, met FedEx tracking nummer. Voor de duidelijkheid: de Xbox heb ik voor 289 euro gekocht op dinsdag 23 april. Ik heb het ingevulde formulier plus kopie kassabon op vrijdag 26 april per snail mail verstuurd. Yes!! Ik denk dat ie maandag aankomt. Degenen die hem voor 289 of 299 euro hebben gekocht zitten dus goed. ;-)
me 3.. zal binnenkort wel komen hoop ik, ,maar ik heb al een paar mailtjes gestuurd naar MS, over een paar dingen.. wel 5 verschillende dingen. nog NOOIT heb ik daarbij een mailtje teruggekregen..
Iedereen krijgt hem wel, daar ben ik van overtuigd. Hopelijk duurt het niet meer zo lang voor eenieder. Ik heb overigens om een DVD kit gevraagd ipv de controller. Als ik de DVD kit krijg zal ik dat zeker hier melden.
Hoe hard ik je je rewardpack ook toewens Bogey... maandag ga je 'm niet krijgen!! ... 2de pinksterdag namelijk, heeft de FedEx meneer/mevrouw ook vrij
ik hoop niet dat jeje meeltjes naar xbxen@xbox.com stuurt ofzo .. die kreeg ik nooit terug .. ik stuur altijd naar support@microsoft.com of xbox@....com .. ik ben effe kwijt welk email adres .. ik krijg altijd binnen 3 dagen netjes antwoord .. ook al staat er veel lulkoek en (bijna) geen antwoord .. het is een nette reactie met info.
Ik heb ook een mailtje gehad van MS met betrekking tot reward pack! Yippeee!! Zo stond het er: Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way. Your shipping information is provided below for your reference: FEPL 01 Federal Express ************ May 17 2002 3:03AM Zal dus wel dinsdag worden.
Heb je die lijst via de mail opgestuurd of heb je een brief gestuurd? ik heb m per brief op 26 april verstuurd, en nog niks gehoord....
Per post verstuurd met de kassabon, ook op de 26ste. En vandaag een mailtje gekregen zoals Tstar postte. En bedankt voor de info Voyager (damn!)!
Ik ook per post plus kassabon op de 26e. Je kunt trouwens je fedex pakket volgen op www.fedex.nl/nl/ Schijnt al onderweg te zijn naar eindbestemming zoals werd aangegeven, vanaf 12:41 vandaag.
gewoon naar de mail op www.xbox.nl.. en dat blijkt inderdaad supxbxen@microsoft.com te zijn. nou ja afwachten maar..
Ik ben gebeld door MS. Dat ze het gaan opsturen, ze zei dat het een paar dagen kon duren of 3 weken Maar tenminste wel bericht gehad
ik ben bijna geneigd om nog een spel te kopen, heb er nu 2, en wil wel eens wat anders. en als ie dan wel komt heb ik eropeens 3 nieuwe wat zal ik doen
ik heb nog steeds geen bericht ontvangen. ik had m'n brief naar de ptt genomen en zij zorgden ervoor dat het uiteindelijk naar z'n eindbestemming kon komen. het koste wel duur maar ze zeiden dat het direct naar hun toe zou gaan. 26 april verstuurd en nog geen een enkele antwoord