Wat is dit voor spel en kan je dit alleen over internet spelen? is dit een mmorpg ? en moet je er voor dokke ? Een nog een vraag is red faction 2 al uit ? heeft iemand hem al in de winkels zien liggen
Je kan red faction ook bestellen bij http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=441151 daar is hij maar 39,99
Ik vond Red Faction 1 beter als RF 2, de PS2 versie toch. De Xbox versie heb ik nog niet gespeeld (en zal waarschijnlijk ook zo blijven).
mmm red faction 2 is niet echt een topper. beetje sponzige controls en van die kut kerels die constant respawnen. daar heb ik echt een fucking hekel aan.
oh goed dat je t zegt schrans. RF2 krijgt toch veel hoge cijfers. ik twijfels zelf wel, zijn er livE! of multi opties bij?
ik had laatst Red faction 2 gekocht en ik had er torenhoge verwachtingen bij....vooral om dat deel 1 me heel lang bezig had gehouden...ik stopte de disc in me xbox en hoopte op een vette game....toen kwam ik in het hoofdmenu wat errug lelijk was...nou ja kan gebeuren dacht ik dus startte ik (nog steeds vol verwachting) een nieuwe game..en dat heb ik geweten zeg wat een ongelofelijke boutgame is dit zeg! - echt superlelijke graphics - domme vijanden - onlogische besturing - saaie multiplayer ik heb deze game een halfuur gespeeld en daarna weer meteen teruggebracht en geruild voor max payne en kung fu chaos...geloof me die games zijn veel leuker als dit spel....je bent zelfs nog beter af als je whacked koopt! nee, als je echt geen gigantische teleurstelling wilt krijgen moet je deze bout game echt laten liggen!!!!!