F1 Career Challenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door inod3, 9 jun 2003.

1. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Eej,

Is hier al meer over bekent qua Live ? Als deze game net zoiets wordst als mgp2 dan ga ik em zekers halen :)))

Even Jos z'n tijden verbeteren _O_

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    F1 Career Challenge = Electronic Arts = geen Live

Jammer, maar realiteit. Betekent niet dat het geen goede game wordt.... :eek: :)

Move > Xbox Games. Praat over F1 Career Challenge

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    lijkt me echt cool dit, rijden in 4 seizoenen, al hoewel ik niet weet wat ze precies uit die seizoenen overnemen. als je bijv de uitschakeling van schumacher weet voor een aantal races kan je daar meteen je strategy op baseren en dat zou jammer zijn. maar lijkt me verder super, hopen dat ie op console niet te arcade wordt en gewoon schademodel bevat.

4. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel een beetje gelijk in maar je rijdt toch altijd zo snel mogelijk dus eigenlijk maakt het niet uit!

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah ik hoop eigenlijk niet dat ze het dermate doorvoeren datje bijvoorbeeld al op voorhand kan zeggen wie er wint op een GrandPrix, omdat het aan de hand is van 'de geschiedenis'. Dat een bepaalde coureur met een bepaalde auto nou sterk is op een baan kanik begrijpen, maar jij als gamer moet je er niet tussen moeten wurmen, het moet 'open' blijven - Blabla, we zienv anzelf wel hoe het wordt :)

6. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij dezelfde gamplay heeft als f1 2002 laat ik hem liggen denkik, totaal niet realistisch, ik rij over 5 seconden vlugger dan in het echt. Gameplay zoals GrandPrix 4 that's what we want!!!O-)

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En dan die persoon van de baan rammen:):):)

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    zover ik formule 1 op consoles gespeeld heb was het rammen wat je kon, inhalen over het gras zoveel mogelijk en je werd met gemak eerste, schade had je toch niet dus waarom moeilijk doen:D hopen dat dat nu sterk verbeterd is op de consoleversie

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat McLaren gelijk gaat krijgen. De vorige F1 games van EA waren allemaal nogal slecht en wat ik tot nu toe van deze gezien heb qua dvd beelden en zo wordt het niet veel beter. Wel leuk idee, van die 4 seizoenen. Zou er nu wel een F1 2003 komen van EA ? Ik denk dat ze daar misschien niet aan beginnen, aangezien ze dan een spel met twee auto's en een baan minder dan z'n voorganger uitbrengen. En het nieuwe kwalifikatie-systeem is nou ook niet echt zo geschikt voor een game....

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    zag laatst een preview filmpje ervan, zag er leuk uit, maar vond m er nog niet echt mooi uitzien (weet niet of het pc of console versie was) en dat terwijl het toch al minstens een jaar ofzo is na de laatste goede f1 game die er nog beter uitzag. hopelijk wordt ie een stuk mooier anders ben ik teleurgesteld

edit: dat is vaak jammer aan racespellen, de ronde tijden kloppen niet altijd, zo reed ik met toca snellere ronden dan de formule 1!!! op zich is het nog wel een goed spel alleen jammer, maar dat is de laatste tijd verbeterd

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  11. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn dus als twee reviews op internet, trek dus maar een streep door deze titel want het stelt niets voor:'-(.

12. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    erg jammer, ik zit al erg lang op een goede F1 game te wachten.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    is ie in amerika alweer uit:| maarjah, is nog niet echt overtreffend wat er staat, wacht nog wel even tot ie hier uit is, dan pas komen er een flink aantal reviews en kan ik beter mn oordeel trekken

14. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    die reviews laten weinig te twijfelen over... ik zou hem normaal cker gehaald hebben, maar.... laat maar!

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ik vind hem er nog best goed uitzien, ik denk dat er ook zeker wel positieve reviews gaan komen, tenzij de game op de console te arcade is

16. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    heb net de review gelezen in gamequest, alhoewel ik deze mensen niet al te hoog heb zitten, denk ik dat deze review wel betrouwbaar is, ze gaven het spel volgens mij een 7,5 ofzo.

Grootste minpunten waren volgens hun dat de game te makkelijk en te arcade-achtig was. Had er zelf btw ook niet veel van verwacht, soort van F1 2002 met een 'carriere-mode' die niet bijster bisonder is. Wel jammer want ik zou nog graag een goede f1-sim aan mijn collectie toe willen voegen

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    toch te arcade, zonde, dat zal ze zeker zuur komen te staan, dan vind ik de lage cijfers ook niet gek. begin nu erg te twijfelen of ik hem nog wel wil

18. vosje

vosje Xbox Freak

Leuk Bevonden:
    0
    kan je het met meerdere spelers spelen of niet?

Dat zou wel beter zijn...:9

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmmm ja ik heb die gamequest ook en ik vraag me zo langzamerhand af of ze games reviewen of gewoon plaatjes van internet afhalen en hun reviews baseren op die van sites.
    Zo krijgt RtCW een "laag" cijfer mede doordat ie donker is.. hmm met het reviewen hebben ze zeker die brightnes optie in het options scherm gemist......
    Ik ga in ieder geval niet op reviews van hun af.. Wacht wel tot XBW of Edge ofzo hem reviewed.

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Mocht het toch niks blijken, is er dan wel een ander goed F1 spel voor de XboX?

Deel Deze Pagina