1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Tera Online

Discussie in 'Games' gestart door Sjorrit, 28 mrt 2012.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Screens zijn echt verbluffend mooi Drokz. Eist het veel van je graphics kaart, zo ja welke heb jij? :)
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tera is verschikkelijk goed geoptimaliseerd en gemaakt op de Unreal Engine, draait al heel mooi op een setje van 600 euro.

    Heb 3,4Ghz Quadcore, 4 GB Ram en AMD Radeon 6970. Dacht eerst te gaan upgraden maar nu TERA op max draait wacht ik nog ff :+

    kijk anders ff op Can You Run It.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Moet prima gaan dan, heb 3,8Ghz i7, 6GB RAM en Radeon 5870. :) (Die ergens deze weken wordt vervangen door een gtx 680 *kwijl* )
     
  4. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3

    Gaat helemaal goed komen , game liep bij mij ook super !
    3,8Ghz i7 , 16BG RAM , Gtx 590 ,
    Game ziet er echt super mooi uit en dat voor een Mmo geweldig !
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dan moet je gewoon op max kunnen draaien ;)

    Waarom heb je niet ff de open BETA gechecked dan?!
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Omdat deze game mij compleet voorbij is gegaan haha. Nu ik (for now) gestopt ben met WoW en Diablo pas over 2 weken uitkomt, moet ik toch iets verzinnen om mijn tijd in te stoppen! :+
     
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Tera moet echt een van de best geoptimalizeerde games zijn van het moment, het draait echt fantastisch op de meest exotische systeempjes.

    Ikzelf draai op een i5 2500k @ 4,4ghz met 16gb ram en een overclockte 6990 en het draait echt fantastisch :)
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Launch trailers :cool:



     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk niet dat je terug naar WoW gaat als je TERA gespeeld heb :lol: volgens mij val je dan gewoon in slaap tijdens gevechten :+

    Idd man, slaat nergens op. Vraag me dan altijd af waarom andere games dan zoveel meer vragen van je systeem. UT3 Draaide bij ook verschikkelijk goed op m'n oude PC en andere games trokken er veel harder aan maar zagen er toch echt niet zo mooi uit of zitten op 20 FPS de kappen van je PC te blazen.

    Mooi voorbeeld is nu dan GW2, ziet er bijv lang niet zo mooi uit maar heeft wel hogere systeem eisen.
     
  10. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Star Wars The Old Republic liep ook niet zo goed als deze game !
    Tera loopt gewoon echt SUPER nog even gaan de servers weer open toch ?
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nou Tera kan nu onmogelijk meer mis gaan, de gtx680 net gekocht voor 480,-. Gaat helemaal goed komen (en aankomende jaren 8)).
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik verklaar je voor gek dat je een videokaart van bijna 500 eu koopt, een kaart van 200eu was ook prima geweest de komende 4jaar :x
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Soms wilt iemand alleen het beste van het beste. ;) Zware games zoals Battlefield 3 etc die ik ook allemaal speel worden nu een genot op Ultra met alles aan en 60 fps. :)
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat zijn de maandelijkse kosten trouwens?
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hopelijk vandaag binnen! heb er sin an!
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die 60fps haal ik ook wel met mijn 6950 2gig. Heb je een foto van je gpu in je kast? ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.

    12,99 per maand, eerste maand gratis.
     
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens, Essenia is echt heel erg vol momenteel, dus ik ben met early access op Samael begonnen. Het idee is dat we een guild gaan maken, ik zit namelijk met nog wat gasten bij een kleine gaming community (5thW) en we gaan onze eigen guild oprichten, conceptsite is er al en TS ook... nu nog meer mensen... Dus, zin om met een groepje te spelen? ga naar Samael en whisper Grijzfox of Nasdur :) Ergens vandaag gaan we de daadwerkelijke guild ook maken.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Battlefield 3 speel ik ook op Ultra met een GTX 460 1GB... Deze zal ook wel goed komen, heb er zin in. hopen dat die straks in de brievenbus ligt:D!
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Veel succes bf3 op ultra met 4x MSAA etc aan.
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Lukt wel met mijn 6950, dropt dan wel af en toe terug naar 50fps maar dat is alsnog meer dan genoeg :)

    Nu graag verder over Tera aub
     

Deel Deze Pagina