1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Zojuist mijn tweede platinum trophy behaald. Na Uncharted nu ook bij F1 2011 \o/
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vraag:

    Ik heb mijn PS Vita verkocht. De koper heeft het systeem gisteren opgehaald. Ik was echter vergeten mijn account te wissen. Hij woont een heel stuk bij mij vandaan, heeft geen auto en moet in totaal 7 uur reizen met het openbaar vervoer. Nu kan hij zijn eigen account er niet opzetten (zegt hij) en hij denkt dat hij mijn inloggegevens nodig heeft.

    Die ga ik dus echt niet geven, no matter what. Het wachtwoord gebruik ik namelijk overal voor, dus dat ga ik gewoon niet doen.

    Ik denk dat het dus wel kan, heeft iemand een idee hoe? Het formateren van de memorycard en de PS Vita werkt niet volgens hem. Ik kan het niet meer testen, maar als ik Google zie ik overal staan dat dat zou moeten werken.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hij kan toch gewoon een extra account toevoegen? of een reset naar fabrieksinstellingen of ben ik nu gek?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan je jouw ww niet online wijzigen? Of hangt je cc er ook aan?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nope, dat kan niet op een Vita. Maar 1 account. Ik denk dat hij een harde reset moet doen.

    Mijn cc hangt er ook aan. Anders had ik eventueel nog een ander ww kunnen aanmaken, dat aan hem geven en als hij klaar is, dan kan ik het ww weer wijzigen.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Al die meuk op de DS..
     
  7. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal kan je gewoon alles na fabriek instellingen doen ,heb dat bij de mijne ook gedaan.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Post em toch ook ff hierneer aangezien een paar mensen only een Vita hebben;
    (PS mini)



    Lijkt me een erg leuke game. Heeft al een 9 en een 10.
    (is nog PS+ voor nu)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De vita is absoluut een prachtig apparaat met veel mogelijkheden en veel potentie. Echter, het enorme gebrek aan software nekt de vita. De verkoopcijfers van zowel hardware als software zijn bedroevend laag. De vita heeft heel erg snel games nodig en veel ook. Dit gecombineerd met een noodzakelijke prijsverlaging zou het tij moeten keren voor de vita. Enige waar ik alleen erg bang voor ben, is dat we vooral ps3 titels op de vita gaan krijgen. Ik zou veel liever nieuwe IP's zien die de mogelijkheden van de vita volop benutten. Heb alle games die ik had inmiddels al helemaal rond gespeeld, dus de vita ligt op het moment stof te happen. Waar de vita momenteel serieus last van heeft is de veranderde markt van mobile gamen. De enorme opkomst van de smartphones en tablets vormen een enorme bedreiging voor de vita. Het enorme (vaak gratis of tegen een lage prijs) aanbod en gemak is iets wat de consumenten aantrekt.
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe pinball arcade is op de vita.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    @alonso , helemaal gelijk , en ook true , maar bij hoeveel nieuwe releases van een console/handheld is het standaard dat er maar een magere line up is qua games ?! Ik kan me de tijd van de 360 ook nog herrineren , daar was het ook niet om te juigen.

    Maar opzich zijn er best wat aardige games al te koop.
    Maar zodra de e3 is geweest en er veel aankondigingen zijn gedaan en we een jaartje verder zijn , zijn we die opstart problemen allemaal weer vergeten.

    Zelfde verhaal als met de DS en de 3d van nintendo.

    Sony gaat zich niet voor niets meer richten op hun entertainment tak vanaf dit jaar.

    Ik geef iedereen gelijk qua te weinig software en nu nog mindere ondersteuning qua browser enzo , maar ik geloof er echt in dat dit helemaal goed gaat komen.

    Want zoals je overal ook leest , aan het apparaat zelf ligt het echt niet , die is prachtig en werkt echt te gek.

    Btw : vandaag MK gescoord voor de Vita , ben benieuwd , ga hem nu opstarten
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]

    Voorlopig alleen in Japan, maar wie weet.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, die komt ook wel naar Nederland toe
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ga je op die witte wachten? :p

    _____________



    Font etc doet me denken aan Dark Souls.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Neuh, vind zwart mooier eigenlijk. Ben niet zo van dat witte... En idd, font lijkt op Demons/Dark Souls. Als het zo'n game wordt, dan heb je een systemseller in huis als Vita zijnde hoor!
     
  17. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320


    Metal gear voor de vita, leuk vooruitzicht!\o/
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Soul Sacrifice: Your Gruesome Sacrificial Magics

    [​IMG]

    The big catch for Keiji Inafune's PlayStation Vita action title Soul Sacrifice is not the "soul," as many had initially expected, but the "sacrifice." As detailed earlier in the day, Soul Sacrifice has you sacrifice body parts to perform powerful magic.

    Weekly Famitsu lists the following sacrificial magics. While we listed these as summons earlier, they appear to be just magic attacks.

    • Excalibur: You stick your hand down your throat, pull out your spinal cord, and use this as your sword.
    • Gleipnir: Chop off your five fingers and perform a punch with your extended bones.
    • Gorgon: Pull out your eyeballs, and use them to blast out magic beams
    • Gungnir: Your bones and nerves emerge from your body and attack
    Why would you torture yourself to kill your foes? This is actually part of the background story. You play as a slave who serves a cruel sorcerer.
    It appears that you may be fighting people like yourself. Screenshots show massive creatures who apparently used their powerful magic too much and lost their human form.

    There are still a few unclear areas about Soul Sacrifice -- for instance, if you chop your fingers off, do they come back? -- but we'll hopefully get additional details later in the day or at tomorrow's unveiling press conference.

    Famitsu lists Soul Sacrifice as 50% complete. The game is due for release this Winter.


    [​IMG]

    Wacht nog wel wat gameplay af, maar weet niet goed wat ik hier van moet denken.
    Bah.
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, die witte is mooi. Misschien van de zomer oppikken tijdens m'n vakantie. Er is ook een LE aangekondigd (exclusief voor japan):
    [​IMG]
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    The LittleBigPlanet Beta Is Coming Soon To PS Vita – Register Now!


    [​IMG]

    The LittleBigPlanet Community is about to get a very special treat! Very soon, many of you will have the opportunity to participate in the LittleBigPlanet Beta on PS Vita, where you will get an exclusive sneak peek at Sackboy’s most thrilling adventure yet!

    The goal of the Beta is to get feedback on the overall experience from the folk that understand it like few others – and that means you!

    For a chance to take part in this exclusive event, head on over to the sign-up to register your interest right away!

    [NOPARSE]https://psnbeta.eu.playstation.com/LittleBigPlanetVita/enroll.php[/NOPARSE]

    It is a bit tricky to sign-up so here’s a quick little guide for you:

    1. Copy the URL and paste it in your browser
    2. Sign in using your SEN account
    3. You will be directed to a page saying you don’t have access; don’t worry though,
    paste the URL into your browser once again and press enter.
    4. Fill in the details and you’re done!
    There will be even more information to follow. For now though, dust off your finest analytical hat,
    and prepare to dive in to Sackboy’s latest escapade!



    edit: Wat art en screens van Soul Sacrifice:
    http://www.famitsu.com/news/201205/10014403.html

    met oa
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina