1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Tera Online

Discussie in 'Games' gestart door Sjorrit, 28 mrt 2012.

  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ga de game van het weekend misschien ook maar aanschaffen :) al poos geen MMO meer gespeeld. Twijfel wel aangezien games veel tijd in beslag nemen en ik best wel verslavings gevoelig ben voor zulke dingen!
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hoop hem morgen op de deurmat te hebben. :)
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zal wel proberen om zo snel mogelijk een goede guild te vinden, zeker met het politieke systeem dat 9 mei komt en je dus hele zones kunt claimen.
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Pff wat is het spel vreselijk verslavend zeg. Vandaag Cultist refuge gedaan en je kan zien dat de programmeurs vreselijk goed de unreal engine hebben gebruikt.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    hmm weet niet welke class ik moet pakken:p ben op elke MMO nog sorceror / mage / priest, in iedergeval altijd een caster. Miss is warrior ook wel keer leuk of beserker:p
     
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    op welke server hang je rond? :)
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Berzerker moet veel skills opladen, warrior is wat directer. Ik vind wel dat een melee het meest tot zijn recht komt in Tera.
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    is de game ook online te kopen? (download) van plan vanavond er ook maar aan te geloven.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah op de Europese TERA site, als je via hum besteld krijg je nog extra items ook.

    Ben zelf voor de CE gegaan, krijg je gouden items om mee te levelen en een snelle leeuw-mount op lvl20 die je normaal pas op 40 kunt kopen voor 400 gold
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Najaa zal vanavond er eens voor zitten en kijken :) bang dat die alleen niet super draait op mijn laptop maar goed als het er maar wat uit ziet gaat mij ook om gameplay!
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier nog mensen die op Samael zitten?
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zal vanavond beginnen en kiezen voor een healer. Welke server zitten de meeste xboxworlders?
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zit zelf met een aantal van Tweakers op Essenia, wel een volle server dus kan zijn dat je in de avonden een queue hebt. Gelukkig krijg je bonus XP wanneer je in de queue hebt gestaan.

    De eigenaar van wowhead heeft een site voor tera gemaakt: http://www.teratome.com/
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    ga jullie anders wel joinen :) op Samael.
     
  15. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke guild :D ?
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    hop ben de game aan het downloaden :)
    Zijn er mensen die ook beginnen en zin hebben samen te beuken op een server?
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb hem nog niet binnen jammer genoeg. Morgen misschien.
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    hey dude zoeken jullie een priest? dan kom ik bij jullie op de server beginnen vanavond! als download eens klaar is!
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed hoor, ik ga dik no lifen vanavond =p dus geen probleem, we zijn nog echt aan het opbouwen hoor, maar het idee is voornamelijk om een niet al te gigantische groep te hebben en wat we nu hebben zijn eigenlijk alleen Nederlanders =] maar we gaan groeien met de loop van tijd, we vinden nu vooral gezelligheid en levellen belangrijk :D
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Oh heb hem toch nog binnen gekregen! Zo even installen en dan kom ik Essenia! :)

    Mensen van XBW die ik kan toevoegen? (Ben best wel een die-hard MMO'r, dus weet van wanten ;))
     

Deel Deze Pagina