1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Tera Online

Discussie in 'Games' gestart door Sjorrit, 28 mrt 2012.

  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben vanavond wel online :) eerst werken tot 16:30 :mad:
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Same here, ik ben er wanneer ik kan. Elke dag eerst werken tot 16:30 ongeveer, dan ben ik er tot 6 daarna sporten tot half 9 en zo elke dag:p Ene keer ben ik er langer als andere keer. Ben geen full time speler meer gewoon wanneer ik tijd heb. Ben ook alleen al level 18 omdat ik dit weekend wat meer tijd had haha.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben er wel meestal wel 's avonds. Makkelijk te combineren met poker tafels die open staan. :+
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Stoer man
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Niks stoers aan, het is m'n werk.

    Edit: Anyways, om het on-topic te houden, voeg Vixae maar toe op Samuel als je samen wil spelen. :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt het echt dat dit spel op 'alle systemen van de afgelopen 4 jaar' te spelen is? Ik wil het graag proberen, maar ik weet niet of mijn laptop het gaat trekken zonder lag.
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Speel hem ook op mijn oude beestje draait redelijk:) natuurlijk grafisch wel een stuk minder dan op een high end pc.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Moet lukken ja, vriend van mij speelt het ook op een tergend oud ding en draait het nog. (Het ziet er natuurlijk niet geweldig uit, maar dat is dan ook te verwachten)
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand misschien nog een trial kaartje over als ik vragen mag? Ik zou het graag willen proberen indien mogelijk.
     
  10. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het spel zonder moeite moeten kunnen spelen. Misschien moet ik maar een gok wagen. Als iemand toch nog een trial over heeft, zou ik het zeer op prijs stellen als ik het mocht.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    als je een email adres zonder punt erin hebt kan ik je 1 sturen. dus behalve .com.nl mag er geen andere punt in voorkomen.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wauw, je ziet zo snel dat mensen alles doen om te winnen. GvG battles zijn erg leuk gedaan, maar wij hadden overnacht een 'spion' die onze guild joinde en zichzelf keer op keer liet killen. Om zo nou een GvG te winnen, hoe zielig.
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo een email adres. Ik heb je tevens een PM gestuurd.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Slayer inmiddels 24 8) zoveel vetter dan wat dan ook. Die combos man _O_

    Jawel, maar niet ALLEEN MAAR! 8) Op mystic kreeg ik op lvl 3 en 6 (of 4 zelfs) m'n aoe dmg spells en verder niks meer eigenlijk, later krijg je een stackable dot die met 3 stacks netzoveel dmg doet als een keer autoattacken.

    Dan snap ik dat het een support char is en mystic pas toch recht komt in instances maar questen doe je toch vooral in je eentje en daar is gewoon echt geen kut aan :+

    Echt triest :F:

    Kan iedereen gewoon jullie guild joinen dan? Geen applicaties etc op je forum?
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja, nu dus wel. We zijn een vrij grote social guild, maar wel die GvG doen om het leuk te maken. Nu dus meteen applications op guildsite enzo, vanwege deze trieste acties. :/

    Lvl 25 inmiddels btw!
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Lvl 24 nu met me priest eerste dungeon gedaan :)
    Tailoring op 100
    Chemistry 100
    En nog 1 op 100 met essences
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een leuk spel :D. Alleen jammer dat al mijn skills weg zijn van het begin. Ik hoop dat ik snel in een druk gebied kom, zodat ik kan zien of mijn laptop het spel dan ook aan kan op mijn huidige setting. Jullie spelen toch ook allemaal op Samuel?
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik wel ja: Adapt ben ik. En elk gebied is nog druk atm bij mij:p
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Op level 11 ben je in een hoofdstad als je pc dat trekt kan je het hele spel prima spelen. De prologue ben je even level 20 idd met de bijbehorende skills. In een uurtje of 5-6 spelen ben je wel weer level 20.
     

Deel Deze Pagina