1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Tera Online

Discussie in 'Games' gestart door Sjorrit, 28 mrt 2012.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Velika is een hoofdstad, zijn dacht ik 4 of 5.

    Spel zelf heb je al gedownload je hebt alleen de code nodig om de rest te "unlocken"
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Velika loopt soepel. Af en toe wel een klein beetje lag, maar dat maakt niet uit.
     
  3. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Je heb zeker wel een goeie pc nodig om deze game lekker te laten draaie? of valt dat wel mee?
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lees de volgende keer even wat vorige pagina's terug. Maar dat valt reuze mee, Als je een wat oudere PC hebt zul je wel de graphics naar benede moeten schroeven maar that's it. En je hebt kans met een oude PC dat je de hoofdstad niet soepel draaid... Achter op de doos, of dit kun je ook op internet vinden, staan de specificaties, wat je nodig hebt etc.
     
  5. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Valt 200% mee, ik draai in elk geval 2x zoveel fps als in GW2. Het spel is ondertussen een jaartje oud en erg goed geoptimaliseerd. Ik denk zelf dat de systeemeisen tussen SWTOR en WoW in liggen.
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Moet zeggen dat de game redelijk tot goed draait op mijn laptop :)

    Gisteren wat zitten rommelen met instellingen en nieuwste nvidia drivers gedownload heeft voor mij zeker geholpen. Zijn games zo gevoel voor welke drivers je gebruikt?
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ga eens aan je werk man! inplaats van wat lameren op het forum!
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik post ook gewoon op mijn werk... keer tussendoor kijken is niks mis mee =)
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    was ook niet al te serieus bedoelt ;) zit in zijn guilde als schildknaapje!
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie naast de combat en graphics goed aan TERA? Ik lees overal dat eigenlijk alleen die twee punten TERA echt TERA maken.
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Gameplay en graphics :) voor het verhaal hoef je het niet te spelen.... denk ik? lees nooit mijn questen door!

    Gewoon een erg goede mmo!
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tot level 30 heb ik mijn questen ook niet gelezen, maar hierna wordt het wel steeds leuker. Veel verraad en plottwists en de ingame filmpjes zijn ook gaaf.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het gatheren in het spel is wel stront vervelend, het maakt geen drol uit of het nu hard of normal difficulty is. Soms sta ik 10x te proberen om zo'n poep plant te gatheren. :+
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je niet het idee dat de combat uiteindelijk 'saai' of te normaal wordt dat je er nog net zo van kan genieten als nu? Hebben jullie al BAMS gezien in het wild :eek:?
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Vond de combat erg saai worden in games zoals WoW :) hier zit nog enige interactie bij en real time bevalt me zeker beter.

    En wat is saai? in een call of duty/battlefield schiet je ook alleen maar? (weet dat deze games niet te vergelijken zijn met een mmo)
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zodra het saai is even inloggen op WoW en na 10min ben je blij dat je Tera weer mag spelen :D
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    BAM's kom je vanaf lvl 20 regelmatig tegen. ;) Ook heel erg veel 5 man group quests vanaf 20.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Elke game word uiteindelijk saai.... of je moet echt een fanboy zijn van bepaalde games....
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    True. Hopelijk lukt het bestellen deze week nog. De trial is leuk, maar ik kan niet eens chatten :'-(. Verder hoop ik dat ik een guild kan vinden oid zodat ik ook kan partyen en misschien een priest kan spelen oid, wat je voornamelijk doet in parties.
     

Deel Deze Pagina