[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check de discussie vanaf post #1183. :)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0

:+ Zat er wel een beetje in.

3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat wordt helaas in de serie heel slecht/niet uitgelegd, waarom dat zo makkelijk kan gebeuren.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat bijna het hele leger is weggestuurd door Bran in de vorige episode om te vechten tegen de Lannisters, dat Greyjoy had verzonnen.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Huh, hoe kom je nou weer bij dat laatste? Had Winterfell dan bericht gekregen van Theon dat Torren's Square aangevallen werden door de Lannisters? Dat kan ik me niet meer herinneren.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ongveer dan. :+

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Haha twee pagina's spoilers 8) Wil episode 6 ook freaking graag zien, maar vaste groepje kan steeds niet of ik heb het te druk.. Ach ja, misschien wacht ik wel tot maandag en kijk er dan lekker twee achter elkaar :p

@ Degenen die de bluray box van seizoen 1 hebben: Is de kwaliteit echt heel veel beter dan de downloads? Zit namelijk te twijfelen om hem gewoon te halen (staat sowieso mooi in de verzameling), maar heb seizoen 1 wel al drie keer gezien nu..

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, en daarom snap ik het dus niet:

Theon en zijn crew (geschat: 20 man?) vs. Rodrik en zijn crew (200 man). Hoe kan Theon dan ooit gewonnen hebben en naar Winterfell gegaan zijn? En stel dat hij Torren's Square overgeslagen heeft, die 200 man heeft weten te omzeilen en dan Winterfell heeft ingenomen. Hoe komt het dan dat Rodrik opgepakt is? En moet Theon niet het kasteel gereed maken voor een aanval van 200 man?

Volgens mij klopt er hier echt iets niet.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou dat laatste stukje " As Theon expected, Bran sends troops to protect the other town." Dus het was zijn plan. Dat Bran denkt dat het de Lannisters zijn is zijn probleem. :)

Daarnaast heeft die ook een raven gestuurd naar zijn zus voor 500 man. (Alleen twijfel ik dat die ze krijgt)

En is Rodrik gepakt omdat die op zijn weg terug was van Torren's Square naar Winterfell.

In de volgende episode zullen Bran en Co wel naar Torren Square gaan gok ik.

Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  10. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Net e3 gezien erg tof het komt nog niet erg op gang maar ze diepen alles wel lekker goed uit.

ben erg benieuwd naar:

De verhaallijn van Jon Snow (white walkers 8))

Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @Killa: Ja. De mooiste blu-ray die ik heb. Echt subliem. Ook boeiende extra's en feautures.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.221
    Afvl 16 was echt excellent! Eindelijk weer eens. :) Alleen begin Dany gewoon hinderlijk te worden, ze moet gwoon weer dr tieten laten zien verdomme!

Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze komt idd niet uit de verf.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.668

Nuff said :p

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Is dat kaleeshi? Ik vond haar verhaal in seizoen 1 wel cool. Maar vooral die khal drogo.

Dit seizoen valt idd beetje tegen.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    GoT begint een beetje een hit and miss te worden

De toffe dingen spreken wel voor zich maar ik vraag me steeds meer af of het totale verhaal wel te behappen is op deze manier. Het ging in de laatste ep wel ERG snel in Winterfell, de oorlogen lijken meer bijzaak maar dat doet af aan het dramatische effect van alles. Zo had ik helemaal niet door dat de lui in King's Landing zoveel honger leden. Het verhaal van de draken vind ik wel tof maar Kaleeshi vind ik een zeikerd worden. Ach en zo nog wel meer.

Het verhaal van The Wall alleen was al voldoende geweest voor een toffe serie :)

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.799
    Ik denk gewoon dat het veel te groot is als ik dit zo lees. Ik vind de serie zelf nog steeds vermakelijk, maar zelfs als je de boeken niet hebt gelezen voel je gewoon dingen die niet kloppen t.o.v. de boeken. Precies de dingen die jij noemt.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.668
    Deja vu...

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Thnx. Fuck het, dan haal ik hem gewoon :) Uitgebreide en boeiende extra's en feautures zijn sowieso tof.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina