1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben ook weer head-to-head seasons aan het doen, sinds lange tijd. Had 11 seizoenen gespeeld en 1x league title gewonnen.
    Was bang dat ik alles zou verliezen in d1 omdat ik lang niet gespeeld had, maar het niveau in d1 is over het algemeen niet schokkend hoog gelukkig :+.
    Speelde altijd met Atletico, maar omdat zij Reyes kwijt zijn eerst twee seizoenen met 5-sterren teams gespeeld. Twee keer titel behaald, maar omdat ik het toch vond vervelen het weer opgepakt met Atletico Madrid.
    En dat bleek geen foute keuze, het is nog steeds een heerlijk team en heeft met Diego naar mening de beste CF op de velden rondlopen en met Falcao een perfecte afmaker.
    Inmiddels dan ook 25 wedstrijden in d1 ongeslagen :)
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Diego en Falcao _O_
     
  3. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    + Arda Turan _O_
     
  4. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    + Adrian _O_
     
  5. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd naar fifa 2013 hoop een keer op andere commentators ben yuri mulder en evert ten apel wel zat bij fifa.
     
  6. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het maar op engels gezet, ik kan die stemmen niet uitstaan en wat ze zeggen klopt vaak van geen kant, bij engels lijkt dat minder te zijn
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat FIFA 13 hetzelfde blijft qua controls als bij FIFA 12? Ik ben nu weer ontzettend slecht in FIFA omdat ik het nieuwe verdedigen van 12 niet gewend ben. Ik heb zo'n zin om weer naar FIFA 11 te gaan, want ik was gewoon goed in FIFA 11 na belachelijk veel oefenen met FIFA 09 en 10. Er zijn gemiddeld nog 40.000 spelers online in Ultimate Team van FIFA 11, dat is nog best veel. Het enige nadeel is dat je bij 11 geen updates meer hebt met TOTY en TOTW etc.

    Stel nou dat FIFA 13 weer richting de controls van FIFA 11 gaat (wat ik niet verwacht, maar je weet maar nooit), dan wacht ik wel tot 13 en blijf ik 11 spelen. Je kan me een zeikerd noemen, maar ik heb geen zin om Ultimate Team in 12 te spelen terwijl ik alleen maar verlies - zelfs van de singleplayer... :+
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  8. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je in fifa 12 de controls terug kon zetten naar simpel A en B verdedigen?
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Niet online
     
  10. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik zou er niet op hopen dat in FIFA 13 weer de oude controls zitten. Volgens mij was er niet bizar veel slecht commentaar op die nieuwe controls...
    Ik zoog in het begin natuurlijk ook (iedereen denk ik wel), maar met een beetje doorzetten ben ik er ook wel aardig in geworden.

    En álles went, toch?
     
  11. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, maar ik heb zo'n gigantische zin in Ultimate Team maar ik heb zo'n niet gigantische zin om continue 29 van de 30 potjes te verliezen snap je? :+

    Maar goed, ik zet gewoon door. Ben benieuwd wanneer ik het echt onder de knie heb! :p
     
  12. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral omdat het de komende FIFA's waarschijnlijk A,B, LT en RB blijft, is het de moeite waard wil je FIFA blijven spelen de komende jaren :thumbs:
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nieuwe systeem is 10x zo goed, geloof me. Moeten nog wel wat updates voor komen in FIFA13 though.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  14. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan pas? :+

    Kon het niet laten...
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oeps, foutje. :+
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, nou snap ik waarom ik alleen maar verloor van de AI in singleplayer matches. Blijkbaar stond m'n difficulty op Legendary terwijl ik normaal op Professional speel... :lol:
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat zou een goede reden kunnen zijn, ja :+
     
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Silencio FC zoekt nog een aantal actieve clubbers. We spelen 3 a 4 keer per week, zowel overdag als 's avonds.

    Vanavond trialavond! Pm voor interesse of meer info.

    Headset mag, is niet verplicht.
     
  19. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26

    Het nieuwe systeem speelt juist veel beter. Geef jezelf hier aan over en na 20 potjes heb je het wel een beetje onder de knie!
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Het nieuwe systeem is leuk bedacht maar echt niet veel beter.. Je houd de (A) knop ingedrukt en de verdediger loopt altijd perfect mee en dat stoort mij best wel erg. Ookal doe je trucjes de verdedigers blijven perfect meelopen. Ze moeten het systeem wel flink aanpakken vind ik.
     

Deel Deze Pagina