killabee, jou exemplaar is wel versuurd van BF (door gcshop)? vaag, die van mij nog niet en ik heb echt al een maand of anderhalf geleden besteld en betaald.
ik had ook eerst red faction en ik ben blij dat ik tegen bute force geruild heb hoor dus... multiplay viel me best wel tegen door de saaie levels en klein joh...
Gisteravond ook een vette reclame op MTV. Echt ik denk minstens 30 seconden allemaal beelden van die trailer enzo, zag er best stoer uit. Ik miste alleen het Only on Xbox
Ja, op TMF was wel de reclame en ze zeiden wel van Only on Xbox. Ha, ik heb net een mail van Musicstore gekregen, kan hem morgen ophalen. Geachte heer Jeroen Buys, Uw bestelling met ordernummer: 2073 Is voor u verwerkt en is vanaf de volgende dag af te halen bij het onderstaande Music Store filiaal. Klantnummer: 1627 Artikelnummer: 424615 Product: XBOX - BRUTE FORCE Prijs: 62.99 Bestel datum: 2003-06-12 07:45:31 Aflever adres: FRIESESTRAAT 50 7741 GX COEVORDEN Bedankt voor uw bestelling en graag tot een volgende keer. Music Store ijp
ik heb nog niks gezegd, k ga em morgen proberen waarschijnlijk, als gcshop het wil . en dan kom ik er waarschijnlijk achter dat het spel zuigt. maar goed. er is nog hoop.
Ik heb 'm gisteravond gehaald. Hij is (tot nu toe) erg cool...lekkere besturing, graphics zijn dik in orde. Het grappige is dat ik toen al van de actie gebruik heb kunnen maken dat je Xbox Live Starter Kit voor 29,99 krijgt
Killabee zei dat zijn exemplaar gister al verstuurd is. Dus die zit nu Brute Force te spelen :{ Ik snap echt niet waarom GCshop altijd zo traag is, tis godverdomme altijd hetzelfde liedje, ze zijn wel lekker goedkoop, maar jah, er zijn spellen waar ik tot 8 dagen na de officiele release heb moeten wachten. Maar jah. Ik snap nu dan niet waarom de ene hem wel al heeft en andere weer niet, want ik heb toch echt al een maand betaald ofzo.
jah misschien gaat het willekeurig ofzo en sturen ze de ene de game nu eenmaal sneller op dan de andere ?? misschien heb jij de volgende keer geluk?
ik snap niet hoe je dit spel slecht kan vinden... wat vind je er in hemelsnaam slecht aan joh... er zijn wel minpuntjes maar over het algemeen is dit toch een mooie game... stuk mooier als een rtcw vind ik... ennuh voor de mensen die op sof2 zaten te wachten... lees de review op ign en koop BRUTE FORCE!
Ik vindt Brute Force echt goed. Veel mensen vinden hem tegen vallen omdat zij verwachte dat het spel net zo goed of zelfs beter was dan Halo. Ja, als we zo gaan denken, dan heeft xbox alleen nog maar tegenvallende games. Heerlijk spel vindt ik het. En vooral heel erg mooi.
Jah, maar als toch niks beter is dan Halo, waarom zou ik dan nog nieuwe spellen kopen? Daar wel eens over nagedacht? Wat heb ik nou aan brute force als ik het een dag speel, en daarna Halo weer een vaste plek in het laatje krijgt, omdat ik tot de conclusie ben gekomen dat ook BF weerens niet beter is.
Sorry, maar ik vind Halo helemaal niet het beste spel. Na uitspelen weggedaan en nooit meer heimwee gehad. Goed spel hoor, maar het beste...................? Dat is persoonlijk. Mijn persoonlijk beste spel? M...........d.