1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Tera Online

Discussie in 'Games' gestart door Sjorrit, 28 mrt 2012.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    nope
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dus je kan gewoon de eerste 30 dagen spelen zonder betalingsgegevens op te geven?
    Dat zou interessant zijn aangezien ik weinig geld heb. Het liefst speel ik nu 30 dagen om dan in de zomervakantie weer verder te gaan.
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat kan idd, verder is het 13 euro per maand. wat ongeveer 5-6 biertjes in de kroeg is.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op welke PvE server spelen de meeste Nederlanders?
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Van dit forum spelen de meeste op Samuel, zo ver ik weet.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb ook een code gekocht via gamekey, omdat het werkte bij PowerLines. Maar mijn code werkt niet. Lekker dan. Kan ik waarschijnlijk tot maandag wachten. Ik ga er niet vanuit dat ze in het weekend werken.
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je alles wel goed ingetypet?
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, maar blijkbaar heb ik toch iets fout gedaan. Ik was gewoon ingelogd bij enmasse, daar deed de code het niet. Terwijl het daar volgens mij ook moet kunnen. Maar blijkbaar heb je ook nog een aparte Tera Europe site waar de code het wel deed. Maar goed, spel is nu aan het downloaden.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    En-masse is de Amerikaanse TERA en de code is voor EU ^^. Gelukkig heb je het zelf al ontdekt. Al een idee met welke class je begint?
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, was gewoon dom van me.

    Met de beta had ik diverse classes geprobeerd. Slayer vond ik toen leuk, maar ik ga nu beginnen met een Sorcerer. Ik vind het denk leuker om de vijanden steeds op afstand te houden. En je hebt niet van die zware armor, vind ik niet zo mooi. In de beta speel je alle classes maar even, dus dan is het moeilijk bepalen welke classe tof is. Je begint altijd met 2 skills. Maar ik had een stream van een gozer gezien die met een Sorcerer van level 30 speelde. En wat ik zag beviel me wel.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb alleen die van de Sorcerer bekeken. Daar kwam ook naar voren dat deze klasse veel damage doet, zeker op hoger level. Dat vind ik beter aangezien ik meestal solo speel. Ik speel trouwens niet op Samael, want dat is een PvP server. Dat vind ik niks. Ik speel daarom op Allemantheia.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met de beta erbij heb ik al 4 keer de Island of Dawn gedaan. Maar nu ben ik eindelijk verder dan dat. Ik ben nu level 14. Dit spel is wel veel grinden, maar je doet dat wel in schitterende omgevingen (ben nu in Lumbertown). Dat is toch wel genieten. Zeker na SWTOR waar de graphics veel minder zijn. En toch loopt Tera een stuk vloeiender. Dat had ik al in dit topic gelezen en was ook zeker een pluspunt in mijn overweging om het spel te halen. Graphics maken een spel niet, maar het is wel sfeervol daardoor.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd het spel is toch wel best grinderig, iets waar ik zelf echt de tyfus in heb, maar in TERA is de combat zo vet en de omgevingen zo verschikkelijk mooi dat het eigenlijk niet boeit.

    Inmiddels Lancer begonnen, nu lvl 30 en denk dat ik deze maar wel door ga levelen naar 60 speelt goed weg en het blijft leuk.
    Ook wel relax dat je een groot deel van het succes van de groep zelf in de hand heb, als je je een beetje druk maakt als tank dan kun je het een stuk makkelijker maken voor je healer en DPS.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Maar elke MMO is toch grinden? Tera is inderdaad veel kill zoveel mobs daar, haal zoveel van dat daar etc maar in feite is dat met WoW en SWTOR ook.... Het is altijd iets gatheren of mobs killen, bij Tera maken ze het alleen overduidelijk dat dat zo is en bij SWTOR en WoW stoppen ze dat een beetje in een wat langer verhaal...
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Questen in pirate hell hole is echt irritant... eerste plek waar ik totaal niks aan vind in deze game!
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Gewoon met iemand groupen, gaat het nog best snel. Denk er ook aan dat mobs, hoger level, ook is het maar 1 level, dat je daar echt heel weinig damage op doet. Zodra ze gelijk level met jou zijn doe je al een half keer zoveel damage op ze dus het is onverstandig om questen te doen die hoger zijn dan je eigen level. (gold drops zijn dan wel ziek, had gisteren 7gold van een mob 2 levels hoger dan ik)
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben level 34.. kil de mobs daar makkelijk heb gewoon een hekel aan die plek met verschillende verdiepingen en dat er ook nog eens pvp mogelijk is. Ben je bezig in "boss" fight komt er een groepje van 3 die je vrolijk neer maaien.
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je er nu wel klaar dan? Anders kom ik vanavond wel eventjes mee :)
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Moet nog steeds wat die g..lord pirates in mekaar hakken helaas.
     

Deel Deze Pagina