Ik heb de xbox nou al een tijdje en er zijn wel wat stoere spellen voor uitgekomen, maar ik heb altijd al gehouden van adventure games (vooral op de pc dus). Maar ik heb nog niet zo'n spel gezien op de box. Weet iemand of er soortgelijke games als Monkey Island, Diskworld Noir, Gabriel Knight 3, Grim Fandango (zucht...de goeie ouwe tijd) op de xbox uitkomt of al te koop is??
op tothegame.com staat: Full Throttle: Hell on Wheels Adventure TBA TBA Dus nog niet bekend. Maar zal nog een beeste poos duren denk ik.
kan je toch beter met een muis spelen lijkt me.... trouwens je was 1 van de beste vergeten: Day Of The Tentacle!
Ik hoop _zo_ ontzettend dat er ooit een Monkey Island op de xbox uit komt! Echt waar jonge, dan ben ik echt blij. Ook een leisure suit larry zou vet zijn... Police quest, kings quest, space quest. Grim Fandango... Boh... *Zoekt cd's met oude adventures* Edit: Day of the tentacle ja! En Sam&Max, die komt op de pc!
Een paar leuke adventures die op Xbox uitkomen: Broken Sword: The Sleeping Dragon 10-Oct-2003 Sam and Max TBA Syberia TBA (komt ie nog wel uit?? ik heb em op pc gespeeld, zeer goeie adventure) Syberia II 31-Oct-2003
Hoeft niet...grim fandango was ook met toetsenbord, dus zal controller ook wel lukke en Day of The Tentacle was k idd vergeten...maar die is ook al vrij oud he...ook van lucas als k me nie vergis...classic!
jajaja sam&max was ook bruut...ram droge humor. Ook al een tijd geleden, die had k nog op floppies staan Et is jammer dat er steeds minder adventures worden gemaakt, de vraag erna is gewoon bagger weinig.
Morrowind is volgens mij op dit moment wel één van de beste adventures/rpg voor de Xbox. Een vervolg op Grim Fandango zou idd wel tof zijn! Maar ik heb ergens gelezen dat de ontwikkelaar van dit spel niet meer werkt bij Lucas arts. en dat om die reden een vervolg er niet in zit..
morrowind is geen goede adventure, gewoon een brake mix tussen rpg en adventure. Wat we hier bedoeling is echt goede point & click adventures zoals broken sword enz... En grim fandango natuurlijk
Eerste deel ben ik et nie mee eens...morrowind was een stoere game en heeft me heel wat uurtjes zoet gehouden. Maar morrowind is idd niet 1 van de games die ik bedoel met deze threat...k bedoelde echte 100% adventures
K hoop wel dat Sam & Max naar de XBox komen, tot nu toe alleen op PC. Het is inderdaad wat minnetjes met adventures op de XBox maar met Sam en Max & Full Throttle 2 moet het toch goed komen?
Ja sam&max en Full Throttle 2 zijn dope (eerste delen in ieder geval dan). Full Throttle 2 komt ook, maar sam&max dacht ik niet hoor. En myst heb ik eigelijk nooit echt gespeeld, dat zijn toch allemaal foto's he? Lijkt me niet zo vet, hou meer van bewegende beelden edit: vogges ThaLikz komt er toch een sam&max...laten we et hopen!
Ik heb myst ook nog nooit gespeeld, wel een klein beetje Riven, die komt er voor. Maar ik vind het nogal saai... Ik wil droge humor in adventures!