soldier of fortune 2 thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 19 mei 2003.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De Gamequest geeft bijna altijd goede cijfers.
    Ik heb SOF2 op de Pc en zo leuk is ie niet hoor. Hij gaat erg snel vervelen, dus ik vind dat cijfer wel terecht.
     
  2. peke

    peke Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben verschillende zaken afgelopen hier in Belgie en nergens sof2
    zijn er winkels in nl?
    andrs kom ik snel ff naar maastricht
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    jah heb ook nog steeds niet gehoord of mensen hem nu gezien hebben :confused::confused:!!
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kom ik net thuis en wat denk je. Shit, ligt nog niet in de bus. Het zal morgen wel worden. Ach ja, morgen is ook goed, zal ik gelijk even 4 regels plaatsen.

    Fijn van je, dat mijn mening uit de wereld moet worden geholpen.:'-(
    Er zal heus niet om de 3 dagen een spel uitkomen. Daarnaast worden er nog zat (ik vind: TE VEEl) single-player gamez gemaakt. Maarre maak je niet druk. Als er een markt voor is dan komt het ongetwijfeld jouw kant op. :)

    Dan snappen jullie elkaars problemen niet. Hebben jullie igg iets gemeen met elkaar. :)

    cya
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat veel van jullie de game nog niet hebben? Terwijl ik em donderdag al had.

    Ik heb nu even goed getest. hij is nu vet tof. en de network conditions zijn heel erg goed.

    1) Het Lagt bijna nooit
    2) Als het lagt dan heb je er bijna geen last van (in vergelijking met Wolfenstein)
    :cool: Als het lagt dan is het zo weer voorbij

    Het word nu ook wat drukker op de servers, dus ook veel leuker. alleen het is nog neit druk genoeg.

    De single player is nogmaals geen ruk aan. of geen ruk. ik was vergeten te saven in level 3 en toen ging ik dood. weet eigenlijk niet of ik weer helemaal overnieuw moet. ach ik zie wel. Ik speel toch vooral met Live.

    Het doet me trouwens echt denken aan Counterstrike. sommige levels vooral. Wel een leuke game. voor iedereen die zit te twijfelen; Huur em es een keer. hij bevalt je (Online)

    Offline, ik zou het niet proberen.

    Dit was me 4 regels review. (4 :confused:)
     
  6. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    SOF II Rulezzzzzzzzz (online dan) vind hem wel een beetje donker...maar ff de tv wat lichter instellen en knallen maar:)
    Kom op mensen voeg me ff toe er zijn nog veels te weinig Dutchies daar:)
    Had hem gisteren in de bus gekregen en het was toch weer 3:30 toen ik me controler wat rust gaf:)
    Vind het persoonlijk wel ff wennen dat spelen met een controler maar gelukkig zullen we allemaal deze handicap hebben:p
    Zie jullie op het Hospital Roof:)
     
  7. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook besteld, en ik zie een thread waarin ik dacht wat info te vinden over de game, zeker toen ie uit was, en waar kom je in terecht, in de zoveelste thread in de trend van deze game is het niet, andere games zijn weer beter, wat ik wilde weten was of hij lekker speelt, en hoe het online is, ik heb maar een paar mensen een reactie daarop zien geven, en die was toch wel redelijk te noemen, wat opvalt is dat een hele hoop gamers eigenlijk een game willen die alleen maar een 8 of 9 of 10 scoort...nou keep on dreaming want er zijn games die blinken op een deel uit, en op het andere deel halen ze hun score (objectief) weer naar beneden. Ik persoonlijk vindt gameplay belangrijker dan grafisch, maar als het ook grafisch goed is, dan is dat meegenomen. plus de longterm vindt ik belangrijk (DL content, life etc etc), daar baseer ik een game op of ik hem goed vind. RTCW heb ik ook, en dat vind ik een hele leuke game om te spelen, maar doe mij eens een plezier, en ga niet teveel op de score lijsten van magazines cq sites af, om er echt achter tekomen moet je hem eens spelen bij een vriend/vriendin (lol) of huren, en oordeel dan zelf eens....zo moeilijk is dat nu ook weer niet. Vergeet nooit dat reviewers zich in de schoenen van menig gamer moet verschuilen, dus een objectief beeld bepalen van een game, en er zijn erbij die doen dat niet echt, die denken als ik hem niet tof vindt, dan vindt de game community dat ook niet...zo lust ik er nog wel 10. Je vindt hem tof, of je vindt er geen reet aan.

    Voor de rest ben ik nog steeds in afwachting van de delivery via play.com, en dan gaan we eens lekker ouderwets knallen!!!

    C-ya online

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  8. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    "RTCW heb ik ook, en dat vind ik een hele leuke game om te spelen, maar doe mij eens een plezier, en ga niet teveel op de score lijsten van magazines cq sites af, om er echt achter tekomen moet je hem eens spelen bij een vriend/vriendin (lol) of huren, en oordeel dan zelf eens....zo moeilijk is dat nu ook weer niet."

    Hier heb je wel gelijk in maar een heleboel mensen, zoals onder andere ik, kunnen nergens een game huren en kennen ook bijna niemand anders die een xbox heeft dus dan wordt het toch een beetje lastig..

    Je kan aan een het verschil tussen een 7 of een 9 niet zoveel opmaken of je het spel leuk vindt maar je gaat toch geen game kopen die een dikke 4 of 5 krijgt.. want meestal moet het een behoorlijke baggergame zijn voordat hij zo'n laag cijfer krijgt..
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    [off-topic]

    Is dat een goede site? Engels? Als je daar op tijd bestelt, kun je dan je game op of voor de Nederlandse release datum verwachten? Betalen mogelijk met CC?
    Alvast bedankt voor de info

    [/off-topic]
     
  10. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Met hoeveel spelers kan je eigenlijk sof2 spelen op 1 tv.
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    jezus heeft nog niemand deze game zodat ze effe een revieuw kunnen geven(behalve die ene dan)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Even nog de trailer hier, kunnen sommigen al genieten.
     
  13. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    aaa ik twijfel mad ergg of ik deze ga kopen ... is die beter dan RTCW en UC??
     
  14. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    haha lol Seahawk houd een heel verhaal over goed onderbouwde meningen enzo (hij heeft nog gelijk ook vind ik) en iedereen lult er gewoon omheen.
    ik heb het spel trouwens niet dus ik kan hem ook niet helpen.
     
  15. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze beter dan RtCW??? Want eigenlijk wil ik die kopen!!

    Gaat ie trouwes online?
     
  16. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het maar begrijpen...lol
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    weet niet of ik hem ga halen, lijkt me op zich wel vet maar heb gewoon het gevoel als ik de revieuws en screens bekijk dat de makers effe easy cash wouden verdienen en dat vind ik smerig.
     
  18. HeadcollectorNL

    HeadcollectorNL Killing Machine

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen vinden sof2 GEEN ***** ********* *** ****** ******** aan en sommige vinden het het leukste live game die tot nu toe uit is.
     
  19. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    ........

    De Cijfers spreken voor zichzelf Sof 2 word niet geweldig veel gespeeld.

    Most played game is:

    Moto GP Online Demo 19473
    Mech Assault 14885
    Whacked Online Demo 14753
    Ghost Recon 14508
    Unreal Championship 13721
    Moto GP Full Version 5102
    NFL Fever 2003 4543
    Sega NFL 2k3 4506
    Sega NBA 2k3 2869
    NFL Fever 2003 Online Demo 2847
    Return to Castle Wolfenstein: Tides of War 2676
    Capcom Vs. SNK 2 2228
    Sega NHL 2K3 2088
    Phantasy Star Online 1864
    Whacked Full Version 1555
    Re-Volt Online Demo 1477
    Mech Assault Demo 1344
    Moto GP 2 1021
    NCAA College Basketball 2K3 729
    Star Wars: The Clone Wars 507
    Midtown Madness 3 486
    Midnight Club II 455
    Soldier Of Fortune II 356
    Tetris Worlds Online 251
    Pocket Pool Live 246
    Inside Pitch 2003 188
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het spel is ook nog niet heel erg lang uit...
     

Deel Deze Pagina