[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Wat mij stoorde:
    Tywin die nog steeds niet doorheeft dat Arya maar eens aan de boeien moet worden geslagen. Zo is dat gedoe met het briefje gewoon compleet genegeerd door de regisseurs :emo:. Terwijl die ontdekking van dat briefje gelijk game-over zou betekenen voor Arya. Volgens mij moet het net zich wel gaan sluiten.

Het is natuurlijk wel zo dat Tywin allang weet dat Arya geen Zuidling is en dat hij in zekere mate respect krijgt voor haar, maar vind het gewoon raar dat hij er niks mee doet.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt aan jou volgens mij. Melissandre komt uit het verre oosten (voorbij de Dothraki landen enzo). En in Westeros is er geen magie meer / gelooft men niet in magie. Daar heb je ook geen magiërs aan het hof enzo. En ik weet ook niet in welke mate Stannis op de hoogte is van de krachten van Melissandre, of dat hij er (op voorhand) in geloofde.

Hhhmm:

Dat briefje kan Jaqen afgepakt hebben. Tywin zou alleen iets door moeten hebben als hij het briefje zelf ook echt mist. Of dat zo is weet ik niet. En misschien weet hij het wel. Maar wat maakt het hem uit? Ik denk niet Arya echt kan ontsnappen. Ze kan vrij rondlopen, maar ik vermoed dat ze Harrenhal niet kan verlaten.

Ik verwacht dat er nog wel iets komt hoor, dat hij 't door heeft. Tywin neer zetten als een dommerik kan echt niet.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat doen ze dus wel. Waarom zou hij dan nu niet gewoon doorpakken? Wat heeft hij er mee te winnen? Hij heeft immers al door dat er iets aan de hand is.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Ik zie ook weinig reden om af te wachten eigenlijk.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar waarom niet, want het bestaat toch gewoon? :+ Beetje dom van ze, het is niet alsof er nooit iemand uit Westeros aan de kant van de Dothraki komt.

Die mannetjes in Qarth handelen toch allemaal gewoon met Westeros?

Als Australie zou barsten van de Magiers zouden wij daar toch ook gewoon in geloven :+

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Misschien probeert hij meer informatie uit haar te halen? Misschien vermoedt hij dat ze Arya Stark is. En gaat hij gewoon doorvragen. En misschien heeft hij er wel gewoon plezier in... het blijft een misselijke Lannister.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.422
    Komt hoogstwaarschijnlijk gewoon met de finale.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Toch vind ik het totaal niet logisch vanuit Tywins perspectief :mad:

BTW heb ook al 2 afleveringen niets gezien van Stannis.. Zo raak je wel makkelijk de draad kwijt :p.

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.422
    Mwah, zo houdt hij Arya toch gewoon 'veilig gevangen' als het ware? En hij waardeert de shit die ze doet wel, dus waarom zou hij het niet verzwijgen..
    Ja true, maar Stannis boeit me toch geen reet. :+

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4

Denk je? Dit zijn ridders en prinsessen. Koningen en gepeupel. Denk het jaar 1200 hier. We wisten niet eens dat Amerika bestond. De wereld was plat. Dus voor hun zijn het mythes zoals monster van loch Ness. Niemand gelooft er in behalve een paar gekken. En daar hebben die gekken gelijk.

Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm ja... twijfelachtig.

Maar ik heb toch 't idee dat het verre oosten echt geen contact heeft met Westeros. En als een paar mensen wel contacten leggen tussen beide landen, zijn dat alsnog maar een paar mensen. Een paar gekkies in ogen van de Westerosianen... ofzo.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nee joh, ze skypen, facebooken en hebben nu.nl daar in game of thrones dus ze weten precies wat er af speelt overal.

In het jaar 1200 kende men australia nog niet

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Ik vind juist dat men onwijs goed op de hoogte is van niet alleen hun eigen geschiedenis, maar ook de geschiedenis van andere werelddelen.

Daarnaast weet men alles over bannermen, legendes, mythes, lijfspreuken, kleuren, allianties en zelfs op wat voor manier de locals hun Lord aanspreken :+

Vind dat bijna onrealistisch als je ziet hoeveel men weet.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Anders neem je mn voorbeeld even letterlijk :+

Er lopen toch mensen uit Westeros in Qarth en omstreken rond en andersom? Of ben ik nou gek?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Valt wel mee toch? Alleen die Joran as far as I know.
    En misschien wat handelaren uit Qarth :+

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Qarth kom je toch heel moeilijk binnen? En over dat hele magie gebeuren, die gasten in Qarth zelf zeiden toch ook dat ze vonden dat die warlock gewoon maar wat trucjes uithaald.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nu je het zegt, was het alweer vergeten. Die Warlocks houden hun krachten dus ook vaak/veel geheim. Ben benieuwd wat ze nog in petto hebben. :9

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Okay, dan ligt het blijkbaar gewoon aan mij :+

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.422
    Hoe kan Qarth uberhaubt zo welvarend zijn als ze totaal niet open staan voor buitenstaanders? 8)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina