1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zoek een mobiel met ongeveer dezelfde specs/betere voor dezelfde prijs als de Xperia S. Een vriend heeft hem al gekocht en zijn vriendin gaat hem ook kopen en het broertje van die vriendin heeft hem ook al... oftewel ik wil niet dezelfde hebben. :+ Vind hem er ook redelijk lomp uitzien en dat wil ik liever niet meer. :9

    De HTC One S is weer een stuk duurder terwijl de Xperia S gewoon hetzelfde is.. iemand een idee?

    Oja, ik wil een gratis toestel i.c.m 2 jarig abo van max 35 euro per maand..
    Verlengen bij T-Mobile.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Xperia P ?

    Iets kleiner en de behuizing is volledig van 1 stuk aluminium. Nog een paar weken en dan komt ie uit. Specs zijn net ietjes minder, maar nog steeds chill :)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou als ik jou was mooi een paar maanden wachten op de volgende generatie telefoons die na de zomervakantie in de winkels komen. Ik ben zelf ook aan het wachten op een mooie 4,3" telefoon met een 720P scherm, ik vind de Xperia S een veel te dikke body hebben, dus ik wil hem ook niet.

    De One S is dus niet hetzelfde want die heeft geen 720P scherm, wel een enorm goede processor. De Xperia P en Htc One V zijn wellicht interessant, maar dat zijn geen high-end telefoons.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat vond ik eerst ook van de Xperia S, maar nu hoor me niet meer klagen over de dikte. :) Sterker nog, door die ronding ligt die heerlijk in de hand en in m'n broekzak voel ik 'm niet eens. Zelf nog met een tasje. Het design komt ook mede doordat je 'm rechtop of op de zijkant kan zetten voor video of foto. Die lichte, superplatte toestellen vind ik altijd zo cheap aanvoelen en glippen bij mij altijd zo uit me klauwen. 8)
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ik moet nog een hoesje hebben voor de Xperia S, aanradersss?
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah ik vind hem juist niet lekker in de hand liggen door de dikte, heb ook even de One S en X in de hand gehad en die vond ik persoonlijk een stuk lekkerder liggen omdat ze gewoon dunner zijn.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Check eBay. Daar heb ik een mooi leren en foam hoesje vandaan. ;)

    Smaken verschillen dus, want ik heb de One X ook in m'n handen gehad en dat vond ik dus helemaal niks. :)
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier mensen op het forum die een Samsung Galaxy Note hebben? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?

    Ik zit er over na te denken om de Note te gaan kopen. Ik heb nu sinds oktober 2010 een Galaxy S en ik wil graag bij Samsung blijven; ik vind Android smartphones ontzettend fijn en Samsungs blijven i.m.o. de mooiste smartphones... :)

    Het enige nadeel van de Note lijkt me om op te nemen als je op de fiets zit vanwege zijn grootte, maar desnoods stop je even met fietsen of neem je gewoon niet op. :+
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    [yt]jr54Xxn06_Q[/yt]

    [yt]m-TAe6vLkWI[/yt]
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Vette toestellen, als ze zo door gaat word mijn volgende toestel zeker een Sony! :9
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  12. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik weet het niet hoor.. 3/4 van alle toestellen moet Android 4.0 nog krijgen, en nu kondigen ze dus feitelijk 5.0 alweer aan. Dat is ook imho het grote nadeel van Android: De ongelofelijke fragmentatie in toestellen, software en skins. De updates komen vanuit Google dusdanig snel waardoor fabrikanten ze haast niet bij kunnen houden aangezien zij deze allemaal in hun eigen skin moeten verwerken.. (Sense, Touchwiz, etc.) Ook vind ik het irritant dat niet alle apps in de store draaien op jouw toestel aangezien elke app eigen systeemeisen heeft..

    Ach ja, voorlopig werkt mijn Desire Z nog prima en mag ik toch nog niet verlengen..
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat ligt toch echt aan de fabrikanten en niet aan google. Ze moeten zelf zonodig een skin maken, google heeft daar niet om gevraagd.

    Nog nooit problemen gehad met incompatible apps terwijl ik al maanden 4.0 draai, vanaf begin januari.
     
  14. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Issue here, ik kan dus mijn abonnement bij Hi sinds deze maand verlengen en ik ben van plan een Iphone te halen. Sindsdien is alleen de mogelijkheid om bij Hi te leasen :/ nu krijg ik een aanbieding van 1ste jaar 22,50 2e jaar 46 euro per maand.

    Nu wil ik eigenlijk geen verzekering erbij nemen omdat dat gewoon echt duur en dan voornamelijk op het tweede jaar tikt dat lekker aan..

    Nu is mijn vraag hebben mensen hier ervaring met die lease service? en hebben die wel of geen verzekering bij hun telefoon zitten? en of het wel of niet nodig is.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zit een verzekering bij indien je toestel defect raakt. Trouwens je weet dat je na 1 jaar 35% en na 2 jaar 15% extra over het toestel moet betalen mocht je het toestel willen houden? Gewoon even ter info. :)
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan niet goedkoper om een SIM only + internet te nemen en dan het toestel zelf simlockvrij te kopen? Ik vind die nieuwe abonnementen van Hi totaal niet fijn (zit zelf ook bij Hi). Ik mag pas in januari 2013 verlengen, maar ik denk dat ik tegen die tijd voor Ben ga en dan een simlockvrije smartphone koop. :)
     
  17. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Vind die leaseconstructie zo erg nog niet.. Zitten wel leuke aanbiedingen tussen, toestel is verzekerd en na 2 jaar wil ik toch een ander toestel dus ik hoef hem niet over te nemen!
     
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons gaan de telefoons altijd naar m'n moeder of we houden ze als reserve. Desnoods verkoop je 'm op Marktplaats. Daarom heb ik liever een abonnement zonder zo'n eis dat je 'm na afloop moet inleveren. :)
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb ook liever mijn toestel voor mijzelf en ik zie het wel gebeuren dat Hi gaat zeuren bij het inleveren over beschadigingen/defecten en zo lekker geld innen.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vodafone. Hun bereik etc is super maar ben nooit fan van hun winkels.
    Veel te druk en de helft van de telefoons die ze hebben kan je daar nooit checken.
    Dus was even naar T Mobile gelopen. Stuk beter die winkel en ze werken tenminste met nummertjes en ze hadden echt alle telefoons hier. Goed even de Windows Phone kunnen checken (met name Lumia 800), werkt prima moet ik zeggen en ik denk dat Windows Phone steeds groter aandeel krijgt.
     

Deel Deze Pagina