1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup. Als je een game echt vroeg wil spelen moet je juist niet pre-orderen.
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Heb de xbox 360 versie. Ziet er erg goed uit. Vet toffe actie! Vette shootouts... maar het is constant wel hetzelfde. Wel steeds erg tof om gasten kapot te knallen met een kogel door het hoofd of waar dan ook. Erg vet als er gasten de trap afrollen omdat jij ze met je shotgun hebt neergeknald.

    Deze game word uitspelen en dan ben ik er klaar mee. Maar die uren dat ik het speel geniet ik zeker!!
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    De multiplayer lijkt mij toch ook wel tof om je een paar avonden mee te vermaken. Wat filmpjes op YouTube bekeken, ziet er wel leuk uit.

    Snap die eentonigheid niet zou goed, dat is toch een beetje inherent aan een shooter. Als het de feel van de eerdere Max Payne games heeft, dan weet je wat je kunt verwachten.
    Morgen zelf maar eens ervaren :)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag komt er geen post binnen toch? Vrienden van me zeggen dat aangetekende post gewoon op dit soort dagen binnenkomt, maar das gelul lijkt me?
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik weet wel dat alle vestigingen van PostNL vandaag gesloten zijn.

    Dus ik denk dat je het spel morgen binnen zal krijgen.
     
  6. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gehaald bij dixons Wijchen.. vette game hoor
     
  7. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewone post en pakketpost wordt vandaag niet bezorgd. Die heb je dan morgen. Misschien dat je geluk hebt als een winkel die hem verkoopt vandaag open is.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee ik moet dan gewoon echt wachten op de post, ik krijg hem toegestuurd, is review exemplaar voor de site. Echt shit dat de review gewoon echt veel te laat online komt, maar daar kan niemand wat aan doen. Ja....Post NL.
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    geloof dat al die gamestores hem vandaag ook niet gaan versturen... heb hier nog geen verzend melding van 12game..

    Balen dat er hier in de buurt geen normale gamestore zit anders pre-order ik dus ook geen games weer
     
  10. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik me dan weer afvraag, nu post nl ook een dag heeft stilgelegen zou er zoveel komen dat de game zelfs zaterdag misschien niet bezorgt zou kunnen worden? Heb namelijk wel vaker gehad dat post nl 2 dagen er over deed ipv. de normale dag.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Cancellen en gewoon in de winkel halen?
     
  12. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik zit er over te twijfelen, alleen kom ik dan beetje in probleem kwa geld aangezien het terug storten weer paar dagen duurt etc
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is ook wel een beetje raar dat de webshops geen rekening lijken te houden met hemelvaart.

    van de grotere zou je dat wel verwachten, die kunnen dan toch gewoon op woensdag versturen, is hij er vrijdag
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dat is mogelijk...

    PostNL is sowieso een bagger bedrijf. Ik had vorige week een spel besteld. Zaterdag middag is hij verstuurd. En ik kreeg hem pas woensdag binnen.

    Volgens de site van PostNL zou ik het spel maandag binnen hebben. Maar op maandag bezorgd PostNL heel weinig post (brievenbuspost). In de toekomst willen ze zelfs helemaal niet meer gaan bezorgen op maandag (was laatst nog op het nieuws).

    Maandag was het spel er dus niet, ik dacht bij mezelf dan zal het er dinsdag wel zijn. Maar nee, het werd pas op woensdag bezorgd.

    Dus zaterdag zou best kunnen. Hoop het niet voor jullie... :):
     
  15. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Laatst bewerkt: 17 mei 2012
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Lol... Kwaliteit van Rockstar, zo doe je er wel lekker lang mee ;)

    Is niet te hopen dat iedereen dat heeft, maar sommige zijn al een stuk verder, dus het zal wel meevallen.
     
  17. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik vraag me dan af, als ze maar 3 dagen in de week post gaan brengen hoe je dan bij een pre order nog een spel op de release in huis kan hebben. Of gaan ze dan alle met pakketpost versturen.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Twijfelde om hem mee te nemen bij Saturn voor €38, toch maar niet gedaan. Niks meer van 12Game gehoord en denk niet dat ik hem morgen binnen heb, dus de SE bij Castle Games besteld. Verkoop ik die versie van 12game wel via Marktplaats gewoon. Heb ik de SE voor een awesome prijs + kogel pen en DLC. :+
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bol.com heeft het gisteren verstuurd. Wel netjes van ze.
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    jij ook al niks van 12game gehoort.. vind ik een slechte zaak er staat toch duidelijk met release in huis!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina