[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dubbeldekker

dubbeldekker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamedumper beweert woensdag al verzonden te hebben, maar de postbode is al geweest, of gaat zo'n pakketje apart van de briefpost? Ik hou het niet meer..! :emo:

Edit: Inmiddels 5 minuten later ploft hij toch op de mat, lol ik trek mijn woorden jegens Gamedumper terug..
    Toch grappig hoe panisch een game mij kan maken! ;)

Laatst bewerkt: 18 mei 2012
  2. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Net ontvangen van 12Game, terwijl ik pas vanochtend het mailtje kreeg dat de game verzonden was. :)

Ik had me die doos toch iets kleiner voorgesteld, jezus mina! Ik hou echt geen plaats meer over met al die CE's. :p

3. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Soms heb je bij de pakketpost dingen zitten die makkelijk door de brievenbus kunnen. Dus wie weet heb je nog geluk.
    Anders heb je hem morgen in huis. De post is niet altijd meer zo dat je alles de volgende dag in huis hebt, helaas.

4. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand iets vertellen over het online gedeelte? Werkt het allemaal goed? goede verbindingen etc?

5. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Goedendag,

Helaas blijkt het dat er afgelopen woensdag in het magazijn een fout is gemaakt tijdens het verwerken van Max Payne 3. Hierdoor is de gelimiteerde editie voor de prijs van een normale editie beschikbaar geworden op onze website. Dit is uiteraard een onjuiste prijs, hierdoor zijn wij genoodzaakt uw bestelling te laten vervallen.
    Alle betalingen worden door onze boekhouding verwerkt. Omdat ons bedrijf uit diverse takken en locaties bestaat wordt dit centraal op een hoofdkantoor bij gehouden. Doormiddel van deze gegevens kan de boekhouding uw order sneller en efficiënter in behandeling nemen. Gezien wij reeds met enkele klanten contact hebben gehad zullen wij in het kort verklaren waarom uw order wordt geannuleerd. Dit probleem wordt verklaar op de website van de Consuwijzer, meer informatie vind u via de volgende link http://bit.ly/consumentenwijzer. Indien de prijs van een product dusdanig afwijkt van de adviesprijs of prijs die door andere webwinkels wordt gehanteerd wordt er van u als consument verwacht te twijfelen of dit correct is of dat er sprake is van een fout.

Gezien het de Playstation 3 versie voor € 109,- was geprijsd, er geen notificatie van een eventuele aanbieding werd vermeld bij het product en de prijs overeenkomt met de normale editie van het product http://bit.ly/LdzkB2 zijn wij genoodzaakt om uw bestelling te annuleren. Allereerst gezien er onvoldoende voorraad is (momenteel zijn alle exemplaren uitverkocht) en daarnaast gezien het prijsverschil dusdanig groot is (minder dan 50% van de adviesprijs) om tot überhaupt levering over te gaan.

Uiteraard betreuren wij deze fout en bieden wij ons excuses aan. Wij danken u alvast voor uw begrip in deze situatie. Mocht u vragen hebben omtrent uw bestelling en de afhandeling dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groeten,

Sander Hidding

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen is die prijs helemaal niet onredelijk. Ik heb bijvoorbeeld de special edition van Bioshock 2 ook voor 10 euro gekocht, met LP en al, terwijl de adviesprijs veel hoger lag.

Maar goed, zeer waarschijnlijk toch vergeefse moeite om hier tijd in te stoppen, dus ik haal hem wel voor 44 euro bij de mediamarkt.

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    En hoeveel jaar later na de release had je de LE van Bioshock gehaald? ;). Deze MP 3 LE zul je over een tijdje ook gewoon voor 40 euro kunnen kopen.

Het was gewoon een fout op de website. Iedereen had dat moeten inzien.

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Denk dat niemand dacht dat ze echt een exemplaar zouden ontvangen, lijkt mij wat naïef...
    Om de fout een klein beetje recht te zetten, had het wel leuk geweest als ze één exemplaar hadden verloot onder de mensen die al betaald hadden. Goed voor het imago van het bedrijf ;)

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    We wisten het allemaal van te voren. You win some, you lose some. Gerechtelijk hoeven ze helemaal niks!

Dan maar bij de lokale MM ophalen ......

Hoe meld ik me aan voor de XBW Gang? Mothafuckers! :+

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb hem ook eindelijk binnen, bijna een week te laat maar de enige schuldige daarvan is Post NL. Normaal gesproken (of tot nu toe althans) zijn review exemplaren altijd vrij simpel. Qua dat er geen handleiding inzit en dat er bovenop de kaft promotional copy staat. Hier dus niet het geval, een normaal exemplaar met Cemetary map dlc erbij, superrrrrrrrnetjes gewoon.

Laatst bewerkt: 18 mei 2012
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb m ook net gehaald bij Gamemania, 3 ouwe spellen ingeleverd en voor 20,- MP 3 meegenomen :) Vanavond eindelijk los

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij nog geen jaar na de release.

13. Yoshimitsu

Yoshimitsu Advanced Manji-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal is de postbode hier altijd om 13.00 er al, vandaag is de postbode natuurlijk nog niet geweest.

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    PostNL busje is nog niet geweest maar ben echt benieuwd hoe die LE eruit ziet als het pakketje wat wordt geleverd 2,5kg is, }:]}:]

15. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor, ik pre-order voor het eerst in 21 jaar een spel, Overigens voor het eerst weer een spel gekocht in een half jaar tijd, waar ik al lange tijd naar uit kijk, mooi online pre-orderen omdat het 15 euro scheelt. Is er 1: overal een actie dat de game maar 45 euro kost, terwijl ik er 47 voor heb betaald. 2: is hij overal 2/3 dagen eerder. 3: reis ik af naar mijn kamer in Eindhoven om hem is ff lekker te spelen. Is hij er nog niet, terwijl hij woensdag al verzonden is volgens gamesync. Meh goed balen... speel niet veel games meer op fifa na, maar max payne is voor mij echt een must have! wachten wachten wachten. Naja.... Na het weekend dan maar weer :):

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    toch niet via castlegames of wel?

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    nee bol.com

Flinke doos !!!, ff uitpakken !!!

18. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    wtf! hahahah en het spel aan de buitenkant, of heb jij dat gedaan?

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Nee dat zat zo, wel gewoon helemaal gesealed erin hoor

20. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben ze wel een risico mee genomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina