1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Of het wordt tijd dat je beter gaat spelen zodat je 2x zoveel punten kunt halen ;)

    @ FLK Freakingdell

    Seriously 3.0 is echt niets waard imo, iedereen boost vrijwel elke medaille waardoor het totaal niet meer is wat Seriously 1.0 ooit was.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nu iemand knallen/torque bowen?

    Als je bij Horde mutators heb die -25% geven. Heeft dit ook invloed op je geld. Want er staat altijd nog 100.000 op turrets, dus doe ik dat en dan kijk ik in het menutje stats & awards en dan geeft hij een heel ander getal aan dan hij zou moeten aangeven.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  3. Killionaire

    Killionaire Co-op shooter liefhebber

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Insane Horde

    Voor insane horde mag je me altijd een invite, bericht of request sturen.

    Ook voor public of private multiplayer matches.
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik voeg je toe! Zin om in een ruk insane horde uit te spelen? En dan evt op een fenix rising map? Dan zet ik wat fijne mutators aan en dat moet dat wel lukken denk ik!

    Dan heb ik die medals er ook bij! Als iemand dan nog meer mee wilt doen moet ie mij even z.s.m. inviten. Dan kunnen we zo gaan spelen? Anders komt het er ook nooit van.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja mutators hebben invloed.. en het level waar je op speelt heeft invloed.. 100.000uitgeven is bijv niet 100.000 richting je volgend turret level..Als je op casual speelt met bijv easy mutators aan gaat geen moer naar je volgende level.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2012
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Wie regelt het met de pvt?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    mmm met Diablo 3 en tentamens ben ik een weekje afk denk ik.. Game is ook bijna dood, maar pvt kan wel een keertje..

    Epic heeft de game gekilled en dat is echt zonde.. en dan nog eens weigeren om 500k te betalen om de game op MLG te krijgen..
    Verwijder die @&%$ stopping power van die Retro lancer en breng een GOTY edition en open de servers voor IEDEREEN. Doe iets :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben weer volop beschikbaar.. Zijn jullie er nog
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  10. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    therealcliffyb
    Hey #Hugeville, got any predictions about the new Gears of War game that Game Informer posted about today?
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben erg benieuwd wat het precies is.. Ik zie Marcus die waarschijnlijk de Slab in gaat... Volgens twitter wordt het een hele nieuwe game

    Al ben ik best wel boos. Rush de DLC, luister niet naar de community welke tweaks ze willen zien, breng kut maps uit en kondig binnen een jaar een nieuwe game aan is geen goede business imo..
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik zag de poster net. Misschien een pre-quel ofzo. Lijkt me tof. Hopelijk gaan ze dan ook weer naar basic multiplayer zonder al die over the top dingen.

    Of echt is een keer een lange single player maken zou ook vet zijn.
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Hoop dat het een volwaardige Gears game wordt met minstens evenveel MP characters, goede en veel maps, een als vanouds goede campaign en geen Retro en/of minder power voor de rifles. Aka wat Gears 3 had moeten zijn.:9

    Hopelijk doen ze ook weer dat je bepaalde skins unlockt door eerdere games gespeeld te hebben en bepaalde prestaties behaald te hebben.
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarschijnlijk krijgt ie nog kinect ondersteuning ook.
    Gears kinect!
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het lijkt op iemand die door 2 Onyx guards wordt weggebracht.. De enige persoon die dat kan zijn is denk ik Marcus.. Maar die gebeurtenissen zijn niet lang na E-Day. Dus wat mensen nu zeggen is een Pendulum Wars overgang naar E-Day.. En in de Pendulum Wars werden er helaas met Retro's gevochten :mad:

    Een paar tweaks en de game is echt bijna perfect.. IEDEREEN en hun moeders vragen om die tweaks maar Epic luistert gewoon niet meer
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Beter komt er weer zo'n lekkere rauwe Gears à la Gears 1 met een snufje Gears 2 en knallen maar! Ik mis die oude Gears tijd. Gears 3 is toch al afgeschreven en dood... Bring it! :)

    En ik mag toch wel hopen dat Epic de Retro's lekker in de kast laat! :p
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ach ja.. tussen bepaalde tijdstippen vinden we wel volle games dus dat is voorlopig nog een plus
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vermaak me ook nog wel even met gears 3 inderdaad, pas de season pack gekocht, die vind ik het geld dubbel en dwars waard. Wel jammer van de achievements die erin zitten, hadden beter gekunt dan speel met team zeta tot wave x etc.
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik snap echt niet waarom ze die servers closed houden voor mensen die de dlc niet gaan downloaden. Ik zou echt nog wel af en toe gaan spelen als de game niet zo dood was.

    Maar ik vind de game niet goed genoeg om er meer geld aan te besteden.
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    De game is echt niet dood hoor, ik vind bijna altijd volle matches.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina