Ik moet zeggen dat ik Oddworld Munch oddysee niet bijzonder vond. Ik denk dat ik deze niet ga kopen, of ze moeten met wel hele goede gameplay komen.
Ach je moet er van houden. Verder is er nog niet veel bekend over de game dus laten we lekker af gaan wachten.
Deze lijkt mij echt super cool te worden met dat nieuwe Paard-gorrila-clint-eastwood-mens-wezenen Grafix lijken mij ook geen probleem te worden sinds de 3 oddworld er al gelikt uitzag
mwoah, lijkt me ook niet echt super, kan best leuk en mooi zijn maar die concept art zegt zo weinig over een game
Oddworld spellen si teh pwn Altijd grappige verhaallijn, humor tijdens het spelen.. Goede gameplay & leuke puzzels. En de laatste Munch Oddysee had ook nog eens top graphics, tijdens spelen & tijdens FMV's *) Oddworld Inhabitants
ok die op xbox was niet echt top, ik vond hem zelfs saai. Maar miscien worden de games wel weer zo goed als zijn voorgangers op psx. Dit waren namelijk echt klasse games. Als ze nou zo weer zouden worden.
Van mij mag het wel wat moelijker, eerste twee delen waren dat ook en 3de deel (Munch) was veels te makkelijk.
@ matje: Om van nen game die orgineel 2D was, een deel te maken die 3D was is natuurlijk best moeilijk. De simpele gameplay van delen 1 en 2 kunnen ze niet in 3D verwerken. Dus eigenlijk heb je een totaal nieuwe soort game met alleen nog maar hetzelfde concept. Dus "Als ze nou zo weer zouden worden." zal niet echt gaan lukken.