1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik laat deze pack lopen. De auto´s waar ik op hoopte ontbreken (grotendeels) waardoor ik het geld er niet voor over heb. :)
     
  2. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals eerder aangegeven:
    [​IMG]
     
  3. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt gelikt uit en vooral in die rood-gele DHL stelling. Jammer dat ik er niet veel gebruik van maakte in FM3. En die pack, zeker voor 1600 ms, laat ik sowieso lopen en wacht wel totdat hij 50% gedaald is in een of andere sale.
     
  4. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik koop hem wel voor 1200.

    Porsche Supercup. :9
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde met levelen tot 150, sinds ik daar voorbij ben gaat het dan ook wat langzamer :p

    Het geld van de merken helpt natuurlijk nog steeds wel een beetje :+
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Koop m ook niet. Als ik graag Porsche wil rijden, (which i don't), prop ik FM3 wel in die zwarte doos. Of ik RUFt een end weg in FM4 en plak er een porsche sticker op ;)

    ieder z'n ding, maar deze dlc is niet mijn ding.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2012
  7. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag is of je ze allen los kan kopen of dat ze in pakketjes de deur uitgaan.
    De 5 VIP wagens staan in de showroom maar zijn alleen te krijgen als je ook daadwerkelijk VIP wordt. Hopen dat ze dan toch los in de verkoop gaan! Die Noble en Veyron SS zijn wel kicke alleen niet voor 1200 MS..
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2012
  8. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de punten al gekocht BAM! Kan niet wachten om de. Ring met een gt2 rs te misbruiken!
     
  9. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Screenshot van de 1973 911 Carrera RS:

    [​IMG]
     
  10. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat de porsche pack ook maar lopen. Die 400 variante op die race versies interesseren me niet 1 was meer dan voldoende. Vind het echt balen dat ze niet de GT3 RS 4.0 en nieuwe 911 erin zetten|:-. Denk ook dat ze die auto's gewoon in de volgende DLC gooien om weer lekker te kunnen cashen8)
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die hele nieuwe opzet gewoon grof. Ja, als je van ons het VIP koopt á lá €15 krijg je 5 'gratis' auto's en krijg je ja daar komt ie, €5 korting! Wat een feest.
    niet.. |:-
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vraag me af waarom je de VIP-status nu ineens apart kunt kopen?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kon dat eerder niet ook al gewoon?
     
  14. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij FM3 werd dat op een gegeven moment ook mogelijk, gewoon de normale strategie dus.
     
  15. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. En ik verwacht dat veel mensen die nu klagen over de Porsche pack m toch wel kopen.

    En VIP is wel meer dan 5 EUR korting, hè... Bovenaan in de AH, gratis auto's, VIP rivals (voor unicorns), een kroontje achter je naam, meer ruimte in je SF en meer.

    Kijk, VIP zat vanaf het begin bij de LCE, waar je ook nog een mooi boekje bij kreeg. De LCE was een tientje duurder ofzo en het dus zeker waard. Los vind ik het een beetje duur, maar het geeft spelers wel de kans om de voordelen van VIP alsnog te krijgen. Prima aanbieding dus voor mensen die er naar opzoek zijn. Beetje flauw om hierover te klagen...
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2012
  16. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die VIP LE al sinds begin; mooi bekje inderdaad en ik vind het tot nu toe het geld wel waard
     
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FM4 voor €50 gekocht en de LE was gewoon uitverkocht en was €70. Als je nou die BMW er bij kreeg zou ik het wel doen.
     
  18. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Kan iemand me plz helpen ik snap een ding niet hoe kan je nu driften hoe stel je dat af heb het spel pas een week :p
     
  19. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Driften kun je niet instellen, alleen maar oefenen en leren. Het is geen NFS waar je zo maar even kan driften! De truc voor mij was alle hulp uit, handmatig schakelen en beginnen in een c klasse amg of een corvette
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    De Porsche 911 GT2 RS:

    [​IMG]

    Ziet er weer sick uit hoor! \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina