Weet iemand waar je in de omgeving van amsterdam/amstelveen xbox spelletjes kan huren???? Ik heb al een aantal videotheken geprobeerd maar zonder succes. Alvast bedankt
Bij ons in Boxtel (jahaa, een gat naast Eindhoven, daar woon ik op kamer somdat ik daar reclame studeer) huur ik mijn games altijd bij video land en expert (die verhuurt ze ook!) Mochten ze dat bij jou niet doen dan is het altijd cool om bij de FRS games te kopen. Je kunt ze nl binnen 2 weken ruilen. Twee weken was voor mij genoeg om JSRF en Halo op normal uit te spelen... (en dat terwijl ik toch wel een aardig sociaal leven heb Succes!!
uhm . ik woon ook in Boxtel en ik ben laatst nog bij Videoland geweest, maar daar waren geen X-box spellen te huur. En expert al helemaal niet volgens mij, die hebben namelijk heel de spellen en muziek cd handel opgegeven aan Bart Smit en Wave Cd center. Studeer jij trouwens op het Lucas, omdat je reclame doet?.
Heey verrek..... mensen die vlakbij mij wonen! Ikke woon in best, en ik ken dat gat Boxtel heel erg goed! maar verhuren ze daar nu games? dan kan ik ze daar gaaqn huren want hier verhuurd niemand ze nog.....
dacht dat het om Amsterdam ging ik heb btw twee videoland videotheken hier uitgeprobeerd.. bilderdijk en die ene in osdorp. Beiden hadden geen X-BOX games, veel PSX en misschien maar 5 PS2 (niet dat die twee laatsten wat uitmaken.. maar ok, uit beleefdheid en respect voor mijn ex. PSX consoletje..)
In oost heb ik ook al een paar videotheken geprobeerd en ........... juist ja niks. Volgens mij zijn er maar weinig videotheken die xbox spellen verhuren.
fucked up man, want op www.videoland.nl zag ik wel dat ze Crash bandicoot bijvoorbeeld verhuurden.. maar bij welk filiaal?! ik geloof dat ze bij de Amsterdamse Poort ook een videoland is, of heb ik het mis? vlakbij de Mac?!
ja maar daar zijn ze nu aan het verbouwen ik weet niet of het wel open is. In Amstelveen heb ik het ook al geprobeerd ook niks.
Damn man, dit is gewoon fucked up.. in de rest van de steden en zelfs dorpjes hebben ze gewoon X-Box games te huur. Je gaat me toch niet vertellen dat hier in Amsterdam, DE STAD, nergens een videotheek is die X-Box games verhuurd?!?!?!?!
ik vrees van wel. Ik kan het ook niet geloven ik heb het zelfs gevraagd in die videotheken en ze deden echt stoer zo van xbox??????? nee man wat moeten we daar nou mee. Klote
Hmmmz... geen winkel die spelletjes voor de xbox verhuurd in a'dam? hehe vage shit.. ik woon in het oww zo leuke kut stadje Zutphen.. en zelfs daar verhuren ze xbox spellen bij de videoland.. en loopt best aardig ook daar.. alle spellen zijn er weg meestal XtrordinarY is out
Is hier al wat nieuws te melden over mensen die weten waar je games kan huren in Amsterdam?? Behalve videotheek 't einde dan......
Ikzelf woon in oost op de zeeburgerdijk en heb ook al vollop videotheken bezocht hier. Zonder resultaat helaas Ik ken die vent van de videotheek vlakbij het javaplein erg goed en die verhuurt bijna helemaal niks meer omdat er veel games niet terug gebracht werden,gekopieerd werden,en zelfs doorverkocht werden Nu ken ik al die andere videotheken niet maar ik denk dat het in een grote stad als amsterdam meer een probleem is als in een klein boeren dorpje toch? Ik huurde vroeger heel vaak games bij telion op de 2e van swindenstraat.Vooral veel psx en ps2 games hadden ze daar. Ik ben er nu al een tijdje niet meer geweest dus wie weet Ik ga van de week ff langs om techecken.
Yo ik woon ook in Oost.. Bedoel je Movie Max ofzoiets?? Ik huurde ook altijd bij Telion toen ik nog op mijn PSX/PS2 speelde, de Xbox games die ze daar hebben zijn niet boeiend, en oud...
Ik weet dat er in Noord twee videotheken zijn die Xbox spellen verhuren, nl 't Einde op het Zuideinde (vlakbij Oostzaan) en ook nog eentje op het Waterlandplein
ik zag laatst nog bij osdorp, die naast de eethuis ofzo. daar verhuren ze sinds kort xbox games weet alleen nog niet voor hoeveel
Toch bizar.....in ieder klein fukdurp kan je xbox games huren, en in amsterdam moet je zoeken naar een videotheek ver buiten het centrum........