1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien heb jij veel MF en je party niet? Het MF wordt namelijk van de hele party bij elkaar opgeteld.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Of heb je super veel MF in je companion gestopt? :+
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is MF? :+
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Magic Find. Verhoogt je kansen op het vinden van magic, rare & legendary items.

    Je hoopte zeker dat het stond voor Mother Fucker nietwaar? :+
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, niet eens bij nagedacht 8)

    Maar bedankt, ik moet nog echt even leren wat alles is :+, mijn broer en een maat gaan het spel al spelen, dus het wordt sowieso vet :cool:
     
  6. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog zo'n guest pass kunnen bemachtigen. Heb gelijk bij die skeleton king gouden rare bracers gevonden *)
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bij je eerste boss kill krijgt iedereen een rare. ;)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb de plans + 2 items voor de staff naar Whimsyshire. Alleen de bell nog kopen en 2 items vinden. Iemand een idee of MF invloed hierop heeft?

    Edit:

    Black Mushroom
    Leoric's Shinbone
    Liquid Rainbow
    Wirt's Bell (nog kopen)
    Gibbering Gemstone (nog vinden)
    Plans: Staff of Herding

    Neem aan dat ik het item niet kwijt raak als ik het gebruik?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2012
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het totaal aantal % MF wordt per party berekend niet per invidu.
    Als je lvl 60 bent krijg je per elite pack kill een MF buff die je kunt stacken naar 5 totaal.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2012
  10. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Gemstone dropt altijd, geen MF voor nodig. Staff kan je onbeperkt aantal keer gebruiken, maar alleen op het niveau waar je hem op hebt gemaakt/verzameld.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben nu die gemstone aan het zoeken. Cave verschijnt in dat gebied zoals het er nu uit ziet 1 op 10x. Dan nog hopen dat de mob erin spanwed...
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Shit m'n pa is 62 geworden en moet nog (binnen 20 min) een kado hebben/bedenken, hoe simpel kun je Diablo3 instellen en hoe lang blijft dat leuk? :)

    Hij speelt ook Torchlight op makkelijkst en deed dan eigenlijk de hele tijd maar 2-3 aanvallen en dronk potions bij het leven, zelfde met Skyrim en Kingdom of amalur: reckoning, op makkelijkst en maar een beetje in het wild rondslaan, hij vind het helemaal geweldig maar bij de wat lastigere bazen kreeg ik een save van hem in de mail en moest ik hem ff snel killen etc, zelfs op de makkelijkste stand.

    Is het wat voor de beste man of pis je zo door easy heen en word het dan al te moeilijk?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2012
  13. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Op normal (z'n makkelijkst) is het best simpel, ben je toch wel zeker een uurtje of 20 wel mee zoet als je je tijd neemt. Met muisclick auto attacks alleen en niks ontwijken kun je het al uitspelen zonder al te vaak dood te gaan. Misschien dat sommige bosses wat gimmicky zijn dat je niet in het vuur moet staan, maar zelfs dat is met potions te fixen op normal.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet je of hij in het 1st of 2e lvl van de dungeon spawned?


    Je moet op het makelijkste beginnen. Wordt wel moeilijker maar zodra je weer betere gear heb wordt het weer ineens piss easy.
     
  15. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    2e hier.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben te verslaafd. Vroeg me net af hoe je pa in vredesnaam lvl 62 kon worden. :emo:
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dat dacht ik ook hoor, terwijl ik Diablo 3 niet eens heb 8).
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gister trouwens met een maat begonnen aan Hardcore. Skeletonking al gekilled. Valt wel op hoe easy normal wel niet is. Mobs nemen niet eens de moeite om naar je toe te lopen. :lol:

    Staan ze naast je, vergeten ze te slaan. En als ze je raken gaat er hooguit 10% vanaf.

    Speel Wizard btw, range en veel betere defensive abilities dan de DH op lage levels.

    Ik heb trouwens nu flinke moeite met Butcher Inferno. Hij heeft een aanval met van die chains die hij naar je toe gooit waarmee hij me one-shot. Kijk ik op youtube hoe andere demon hunters het doen. Overleven ze het gewoon met puur geluk(dodge). Blijkbaar moet ik gewoon 100 pogingen doen om de butcher te verslaan.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2012
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha had het eerst ook zo gelezen :p
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, butcher voorbij. Door ff aan mijn gear te tweaken en 300 vit erbij te knallen kon ik z'n AoE attack wel overleven. Koste me nog steeds 10 pogingen maar uiteindelijk gelukt.

    Nu dus Act II en het is echt om te janken zo onmogelijk :'-(

    Range lijkt wel toegenomen tot 10 meter. Kan geen enkele klap meer ontwijken. Mobs zijn nog steeds veel te snel, ook al snare ik ze.

    En het alle ergste is dat er elites en champs zijn die me naar zich toetrekken. Ik smokescreen om weg te komen en voordat mijn smokescreen timer is afgelopen wordt ik weer gepulled. Ik kan gewoon niks doen.

    Zelfde als met die traps die ze op je spammen zodat je niet meer kan bewegen. Die gebruiken ze soms ook vaker als dat je ze kan blocken met smokescreen.

    Op Act II inferno is de DH nerf gewoon bullshit.
     

Deel Deze Pagina