1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ja dat had ik dus ook, en ik was lvl 10 toen.. altijd instant kill als die dude met hun schild mij sloegen 8)
    maar toch blijven proberen en op afstand blijven, na een keer of 6 was het gelukt :)

    wel cool dat er zo'n moeilijkheidsgraad in zit.. ook als het nacht is en je olielamp is op :)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn lamp is pa 1 keer op gegaan, dus gelukkig gaat dat best lang mee. Al heb ik hoe dan ook altijd 5 reserve olieflessen bij me. Just in case. :p

    Gisteren eindelijk de Troublesome Tome quest afgerond. Ze hadden het goed verstopt. :+
    [​IMG]

    Plaatje is donkerder dan het op mijn tv was. Ik moet eigenlijk de brightness iets lager zetten. :p

    Daarna bij toeval Witchwood gevonden. Al die tijd irriteerde ik me eraan dat een aantal quests in de buurt van Witchwood waren, maar ik had geen idee waar dat was. Iedere keer er stomweg voorbij gelopen, en deze keer ook bijna. Ik was op weg naar dat eerste encampment maar nam ergens een verkeerde afslag. Geluk bij een ongeluk.
    Ben gelijk samen met Emma gaan zwijnwerpen :+
    [​IMG]
    (Ja, ik gooide het naar Emma en zij pakte het gelijk op en gooide het weer naar mij 8))

    meer plaatjes
    Ik had wel wat moeite om dit huisje te vinden, maar het feit dat ik zwaar beladen was en nauwelijks 2 meter kon rennen zonder uitgeput te zijn hielp ook niet mee. Ik was met een reden op weg naar dat Encampment! Even mijn inventory legen.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kom je uit Witchwood krijg je een heel roedel wolven op je dak. Ik probeer weg te rennen, maar ja. Nog steeds zwaar beladen. Nog zwaarder eigenlijk, want ik heb weer planten zitten plukken in dat bos.
    [​IMG]

    Daarna op weg naar Gran Soren. Wat minder zwaar beladen, maar toch weer moe. Die beesten zitten daar gewoon op te wachten. :mad:
    [​IMG]

    Even later te pletter gevallen door een verkeerd ingeschatte sprong. Dank je Sasuke voor die ferrystone! :+ Ik had echt geen zin om dat hele eind sinds mijn vorige save weer te moeten lopen. :p Gelukkig vond ik daarna gelijk een nieuwe ferrystone, dus het voelde niet eens als een verspilling aan.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe groot is de open wereld van dit spel? Te vergelijken met skyrim?
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Nope. Stukje kleiner helaas. Dacht eerst dat de map wel groot was. Totdat ik een bepaalde quest had gedaan en opeens een kwart van m'n map zichtbaar werd en dat blijkbaar allemaal niet toegankelijk was. Lekker.. :/
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, viel mij ook op. Maar gelukkig had ik al gelezen dat dat zou gebeuren, dus ik was niet in shock. :p Gezien je alles moet lopen is het imo niet erg dat het wat kleiner is dan Skyrim.

    De wereld is ook een stuk mooier en beter gevuld met awesome beesten die je aanvallen.

    Wat ik wél jammer vind aan de wereld is dat het wel open is, maar je vaak toch ruim om een berg heen moet lopen om ergens te komen. Als het echt volledig open was geweest had ik gewoon over de berg heen willen lopen en in een rechte lijn naar mijn doel. Nu bewandel je vaak dezelfde paden daardoor.
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gisteravond nog even teruggegaan naar

    [​IMG]
    [​IMG]

    @Dulle:

    Die achievement van jou krijg je dus als je een draak omlegt. Denk dat je Emma weer eens sneaky bezig is geweest :p
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, echt? :+ <3 Emma. Ze is natuurlijk ook zo bescheiden dat ze er niks over heeft gezegd :cool:
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Is je trouwens niks opgevallen aan de gear die je eigen personage droeg? Al mijn gear, op wapens na, die ik droeg veranderde namelijk in dragon forged. Ik heb nu ook een rood logootje bij mijn gear. Denk dus dat je je gear zo kunt upgraden boven de 3 sterren.

    En alweer leveltje 34 nu :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu je het zegt;
    [​IMG]
    Voor de rest staat het nergens bij, maar ik vroeg me al af wat het was.
    Misschien dat daarom deze robes zo lang beter blijft dan wat de shops aanbieden? :p Jammer want het is een lelijk onding. :+

    edit: Er is trouwens weer wat nieuwe DLC. Weer 10 nieuwe quests voor 80 (P) en "Weapon Pack: the Monster Hunter "
    Check de startpost voor de links.

    edit2: Zo, ik heb Lucius een awesome zwaard gegeven. Ik had het ook voor ~15k kunnen verkopen, maar ja. Ik ben gewoon zo aardig dat ik het weggeef. :cool: (geen wonder dat ik altijd zo weinig geld heb :p)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
  10. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Kusjes van Lucius.

    (IK KAN NIET WACHTEN TOT IK THUIS BEN IK WIL DOOOORGAAN)
     
  11. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94

    hahaha ik zit hier ook op hete kolen opt werk :)
    toen ik het spel voor het eerst een half uurtje ofzo speelde was ik nog niet mee, maar toen paar dagen later een nammidagje gespeelt en ben alweer hooked 8)

    wel stom dat ik geen pawns van de 360 kan lenen :mad:
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    2e pakketje met quests ook maar gehaald, die wapens laat ik maar ff voor wat het is. Maar eens kijken of deze quests interessanter zijn of ook gewoon weer 10 collect quests zijn. Mochten ze allemaal enkel items verzamelen zijn dan hoop ik wel dat dit uiteindelijk nog tot iets groters leidt, anders is het wel erg magertjes.
     
  13. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Iemand toevallig al de Demo gespeeld van Resident Evil 6, die zit er toch ook gratis bij of wat zag ik op mijn doosje? :)
     
  14. YoungMaster

    YoungMaster Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demo komt maar pas op 03/07/012 dan pas kun je hem ontlokken met een code die vanachter op je boekje staat.
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    De demo van Resident Evil 6 is op de 360, 3 juli beschikbaar. Voor de playstation 3 is het volgens mij September.

    Ik ga zo ook even die extra quests downloaden. Lekker verder gaan en kijken of Emma nog kont kan kicken. Lucius ook wederom meenemen denk ik. Dan ga ik mij eigen in Sorcerer veranderen en Sirona als Mage. Weet niet of me dat heel veel gaat kosten en hoeveel exp ik kwijt ben. Assassin is wel vet maar ik zie wervelwinden etc en dan denk ik dat wil ik zelf willen doen:)
     
  16. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    haha september pas..?? dan ben ik wrs al lang vergeten dat ik die demo heb :)
    nog 2u en ik kan weer naar Gran Soren gaan ;)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zijn die sidequests van de DLC de moeite waard? Er zitten toch al genoeg sidequests in de game?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ha, holy shit, kom je opeens een wapen tegen wat gewoon 142+k waard is. En het is niet eens beter dan het wapen wat ik Lucius eerder heb gegeven. Score! :+

    [​IMG]

    edit: Het stomme is dat ik nu gewoon begin te twijfelen of ik em moet verkopen. Het is zo veel waard (tov de dingen die ik nu heb) dat ik twijfel of er niet iets speciaals aan is en ik het toch moet bewaren. :p
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wow wtf, die had een pawn van mij ook vast 8) Had geen idee dat die zoveel waard was :lol:
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Sommige armor en dat soort dingen zijn ook zo geprijst. Als het een beetje goed is stuur ik het wel op via Emma of Lucius. De rest huur ik ook nog wel een keer:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina