Er zit wel degelijk fast travel in de game, items ervoor zijn in het begin echter erg duur maar na een tijd kan je er genoeg van kopen. Het verhaal is in verhouding mager met andere rpg's, maar als je zelf genoeg op ontdekking uitgaat dan zit er toch nog best veel verhaal in. Buiten dat draait deze game niet om het verhaal ( net zoals Dark Souls staat hier gameplay op 1 ). En op het praten van je pawns heb je zelf invloed, dit kan volgens mij helemaal uit maar je kan ook aan je pawn aangeven of hij/zij meer/minder moet praten. Als ik dit soort reviews zie vraag ik me altijd af hoeveel tijd ze in de review hebben gestoken.
Ur-Dragon:
Deze zou onder Grand Soren moeten zitten maar ik heb ook al gelezen dat je daar pas heenkan na het uitspelen van de game. In hoeverre dit klopt weet ik niet. Ur-Dragon zou iig vanaf dag 1 in de game zitten. Zoals ik begreep wordt in dit gevecht de schade die spelers toebrengen bij elkaar opgeteld, iedereen die hem schade toebrengt ontvangt hiervoor beloningen, diegene die de fatale slag toebrengt ontvangt de hoofdprijs. Ik hoop dat ze meer van dit soort dingen erin stoppen in de toekomst, gewoon mega monsters die je met meerdere spelers dient aan te vallen. Monster Hunter heeft ook van dit soort events om de zoveel tijd.
Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2012