1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Merchants die je buiten de stad tegenkomt hebben vaak materials te koop. Soms staat r een bij "Rest Camp" ten zuiden van de uitgang van de quarry (ga door de quarry vanuit Gran Soren)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kwam er gister 1 tegen op het plein in Gran Soren waar die andere shops ook zitten. Die had ook Wool cloth en andere materials bij zich. Stond gewoon een beetje op het plein te niksen
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vergeet iedere keer dat er merchants buiten de stad zijn. :+ Zal er eens op letten.

    @Grub: Had je trouwens nog mijn awesome zwaard ontvangen (Gryphic nogwat) of moet ik eerst Lucius releasen voordat je het in je eigen inventory krijgt?

    edit@Delphiki: Ik moet echt eens wat meer met random mensen praten dan. :p
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe werkt dat precies met mooie cadeuas geven? Want ik kan altijd alleen maar uit bagger kiezen als ik een pawn release. Kan nooit eens een mooi wapen of iets anders wat ik niet nodig heb meegeven.

    Of moet ik het dan gewoon in de pawn zn inventory doen?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had Lucius gewoon dat zwaard gegeven in het equipment scherm. Er stond dat ik het nooit meer terug zou krijgen en het behandeld zou worden als een gift. Maar geen idee of het nu gelijk ook doorgestuurd is geworden of dat ik hem eerst moet releasen (maar als ik dat doe en hem ook weer gelijk aanneem zal ie dat zwaard nog niet hebben omdat Grub het nog niet geequipperd heeft)

    Trouwens wel jammer dat random mensen Emma niet meer gebruiken. :'-( Ze zullen vast allemaal een mage willen. In het begin kreeg ik iedere keer na het slapen in een inn het bericht dat ze op pad was geweest met ook random mensen. Nu niet meer. Bastards. :p
     
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Emma wordt nu gebruikt. Oeh dat klinkt fout:p
     
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    en door sommigen zelfs misbruikt... *gniffel gniffel* }:]
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ligt het aan mij of ligt Photo Sharing eruit? D:
     
  9. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst releasen anders krijgt de eigenaar van de pawn niks. Gifts komen pas aan nadat de pawn gereleased is.
    mocht een pawn vroegtijdig overlijden en unsummoned (val van rots/in diep water) worden, dan krijgt de eigenaar van de pawn helemaal niks. Geen melding, geen RC, geen gifts en ook geeneens bericht dat de pawn weggeweest is.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, Lucius dan toch maar even releasen. Grub, hem wel dan gelijk weer met dat zwaard equippen en slapen in een inn! :p
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nope. :+
     
  11. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu zo'n 11 uur inzitten, en ik ben zo rond level 19 (Fighter).

    Wat mij opvalt (of ik doe het niet goed), is dat ik als fighter erg weinig damage doe, als ik het vergelijk met mijn pawns (die het zelfde level zijn als mijn main, ik heb nu o.a. Gakkie's Pawn). En ik ben meer aan het zoeken waar de mobs zijn, ipv dat ik aan het vechten ben. Doe ik het niet goed, of ben ik meer de rol van tank als fighter (loop ook als een gek aan het provoken (op je schild rammen), maar de mobs negeren me meestal gewoon.

    Bij de quest 'Lure of the Abyss' kwam ik een grote ogre tegen, ik was toen level 18, en ik had er de grootste moeite mee om hem klein te krijgen. Na poging # 8 een gelukje, want de ogre was zo wild aan het rennen en zwaaien dat hij naar beneden viel, daar waar hij mij ook al een paar keer naar toe had gesmeten, bij dat blauwe licht. Als dat niet gebeurt was, weet ik niet of ik hem inderdaad een kopje kleiner had gekregen.
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    De damage die dealt komt gestaag dat was bij mij ook zo. Ik ben nu Level 40 en Sirona ook. Gaat lekker. Heb Emma even laten gaan want die wilde terug naar het baasje:p. Ik heb daarom Marbeth meegenomen van lvl 20, die is van? Ik ga haar wel even nieuwe kleding aan doen en nieuwe wapens geven dus dat krijgt diegene in ieder geval kado.

    Dulle ik heb je een stuk Wakestone gegeven. Misschien kun je het nog gebruiken.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Marbeth is van Gakkie.

    Wakestone shard ook ontvangen, hoeveel heb je er ook alweer nodig om een hele te maken? :p

    Dat gelukje heeft iedereen tot nu toe gehad. :+ (tenminste, iedereen die het over die quest heeft gehad)
    Wel jammer, want ik had em bijna. Want op die manier krijg je er geen EXP voor dacht ik.

    _____
    Kwam in mijn inventory deze nog tegen:

    [​IMG]
    Tsja, toen ik pas die shop tegenkwam kon ik het niet laten om em te kopen. :+ Ik zag er zo sexy uit in het previewschermpje. Alleen de hele tijd vergeten aan te trekken.
    Doe ik het eindelijk, krijg ik ook nog eens een achievement ervoor. Hoera. :p

    Ook bij Emma geprobeerd, maar ik denk toch dat Perkledore er beter uitziet in die jurk. :cool:
    [​IMG]
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Is dat het enige vrouwenitem dat je aan mannen kan geven? Ik vind vaak genoeg vrouwenitems maar die kan m'n main pawn weer niet aan :'-(

    Waar gekocht trouwens?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    The Black Cat (Gran Soren)
     
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Je hebt 3 wakestones shards nodig om een hele te combinen. Volgens mij doet het systeem dat automatisch maar dat weet ik niet zeker.

    Wat een gevechten net zeg..Ik overleef nu gelukkig een Chimera, Cyclops of Griffons met gemak omdat ik denk ik level 41 ben, Ik heb alleen nog moeite met een
    Drake ik kom steeds t/m 4 bolletjes en dan komen er ook nog irritante orcs bij
    .

    Zijn mensen verder al een
    Kleine stenen draak tegen gekomen? die versteend je dus...eerste keer ging ik dood omdat ik al mijn potions daarvoor had verkocht.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Is het niet mogelijk om met een low level character jullie high level pawns mee te nemen, ook niet als jullie in mijn friends list zitten?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij wel hoor. Alleen lijkt me dan wel dat de balans in de game ver te zoeken is. :9

    Mijn tochten van vandaag weer. :+ :>
    Gewoon mooi uitzicht
    [​IMG]

    Sneaky krokodilbeest besluipt me
    [​IMG]

    Dat zetten we hem betaald
    [​IMG]

    Nieuwe ice spell. Holy shit
    [​IMG]
    Het laden duurt even, maar dan heb je ook wat.

    Ik heb zelfs het hoofd van dit beest weten te bevriezen.
    [​IMG]

    Hey, nog een nieuwe spell.
    [​IMG]

    Ik was wat te laat met de foto (jammer, want het ziet er awesome uit als die ballen uit de lucht komen vallen), maar geloof me. Het was raak
    [​IMG]

    Even vergiftigen en done.
    [​IMG]

    Ik zit nu op het punt waar de Duke met me wil praten, maar als ik dat doen dan gaan al mijn huidige quests verloren. Ik ga nog wel even door, maar die waar ik 20 seeker tokens en 50 War Bugles moet verzamelen... fuck that shit. 8) Heb er pas 2 en 3 (al heb ik in het begin, voor ik van het bestaan van die quest wist een aantal van die tokens verkocht)

    De rest is kraaien afslachten, chimera's pesten, slangen doden etc. Sure, die doe ik nog wel even.
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Kak, ik zit ook op dat punt, die War Bugles en Seeker Tokens... FUUUUU :+ Echt geen idee, heb er een stuk of 7 van die Bugles en 4 a 5 Tokens...
    Verder mag ik ook al met de Duke praten maar heb ook nog een stuk of 8 kill X van dit quests :9

    Dingetje, ik heb allebei die DLC packs gekocht, maar ik heb er nog geeneen quest van gedaan want alledrie de notice boards in Gran Soren geven geen nieuwe quests :mad: Waar hebben jullie die DLC quests gevonden?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is mogelijk, dus bedankt Dulle voor Emma! O-)

    En ook meteen Cindy genomen, weet niet van wie die is.

    Main Pawn kan je geloof ik niet wissen of veranderen, anders fix ik dat ook meteen even.

    Kan je btw skillpoints etc investeren op een gegeven moment of niet??? Ben nu level 7 na een uur spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina