Breakdown game...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 21 jun 2003.

1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het niet, deze game ziet er echt supervet uit een van de vetste games naast halo 2 en half life 2 op de E3 imo. Zelfs in de nieuwe PU staat het in de lijst van de 29 vetste games op E3 (jj vond hem namelijk vet uitzien), maar het rare is niemand praat erover het is nu alleen van halo 2 dit halo 2 dat kom op jongens.

Check dit filmpje maar als je hem nog niet hebt gezien

http://www.xbox.com/xboxtv/Default.htm?t=4257&v=76658&bw=hi&ltn=f

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  3. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het filmpje ook gezien, Het leek me wel kewl, maar ook maf, vechten in first person:confused: :p
    Maar, het ziet er wel mooi uit, en er zal ook wel een goeie verhaallijn achterzitten, met dat mystery gedoe waar ze het over hadden in 't filmje:eek:.
    Overal lijkt het me een goede game te worden!

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    het word iig wel orgineel denk ik.

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Leek me wel leuk... maar toen ze over resident evil begonnen was ik eigenlijk een beetje afgeknapt :{ want dat vind ik echt flutspellen!

EDIT: ik heb net de trailer gezien... damn wat lult die pu nou over RE dit is juist wel cool in tegenstelling tot RE 8) damn stoer filmpje

Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hééél cool filmpje!
    En in die gang dat al die ventjes dood liggen is net van mgs op ps1!!
    Ik hoop echt dat ie goed wordt en dat AL die first person niet ambetant wordt.
    Maarja we zien wel hé.

7. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    had ik gister nog een topic over met een vet filmpje...

8. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind dat mensen de game meer aandacht moeten geven.

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwuah dan word de game strax weer helemaal gehyped en dan krijg je strax weer te horen dat die tegenvalt enzo...

10. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar anders word die niet gehyped en word de game niet goed verkocht en ik heb gehoord dat als de game niet goed verkoopt namco er aan gaat denken om de support voor xbox terug te trekken..

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar heb je wel een punt, ik denk persoonlijk dat deze game nog wel word gehyped maar op dit moment nog niet... misschien een maand voor release ofzo...

12. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic:

Mace Griffin - Bounty Hunter, nog een spel waar het het stil rond is geworden, check de "webisodes" filmpjes 1 + 2 hier: http://www.huntthemdown.com/downloads/
    Lijkt mij een coole game.

ontopic:

Breakdown lijkt mij ook heel wijs, mij viel vooral op hoe gedetailleerd het is. Je ziet je armen deuren openen en alles vanuit first person, best nog orgineel concept, lijkt mij een soort "Cinematic First Person Fighter". Hoop wel dat er genoeg speeluren inzitten, spellen lijken tegenwoordig steeds korter en dat vind ik toch een van de grootste minpunten die een game kan hebben.

Deel Deze Pagina