1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Jij neemt level 30+ pawns mee aan het begin van de game? 8)

    Skills kan je bij inns "kopen".
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Op dat punt voor de duke gaan alleen de Wyrm Hunt quests die je nog niet gedaan hebt verloren (en a Shadows nogwat, die quest die je krijgt van die neger die je ook in the catacombs tegenkomt).

    Dus overige sidequests en Notice Board quests blijven lekker staan :)
     
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt? Cheuull! Will die Duke kerel nou eindelijk wel eens ontmoeten na 25 uur spelen :+
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @Grub: DLC content staat op bord in pawn academy in Grand Soren, op het tweede bord voorbij de riftstone.

    @Yellow: Cindy is mijn main pawn :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Op XBW weten ze onderhand wel hoe ik ben met dit soort games. :+

    @ WizzNL: Bedankt!

    Ik sta nu voor een inn, daar morgen maar eens in. Eerst nog een paar uur Oblivion spelen, master of all RPG's voor mij.
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Het TWEEDE bord? Oh, haha, heel erg bedankt :thumbs:
     
  7. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar Black Cat gaan en forgery ervan maken. non magical items kopieer je op die manier.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    En dat werkt altijd? Beetje makkelijk dan. Eentje vinden en de rest kopieeren. Of is het wel duur?
     
  9. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt altijd duurt alleen lang. Maar is wel de makkelijkste manier om die items te krijgen. Weet niet hoe duur t kost, maar volgens mij was t niet zo duur.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vandaag ook gekocht en ben tot nu toe bijzonder verrast! Wat een enorm toffe game zeg. Is echt een game waar je helemaal in op kan gaan. Wel nog een beetje puzzelen wat wel en niet kan en sommige dingen zijn nog wat onduidelijk, maar dat moet wel goed komen. Had niet verwacht dat ie zo tof zou zijn!
     
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Geniaal! Dat is wel een hele goede inderdaad, dankje! :thumbs:
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind dat trouwens briljant opgelost, met die Black Cat. In plaats van Key Items die magisch in je inventory gelockt staan (waarom zou ik een sleutel of belangrijk document niet kunnen verkopen of weggeven?) worden ze net zo behandeld als gewone items, en als je er een keer eentje kwijtraakt moet je er een forgery van maken _O_
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    maar als je item al verkocht hebt, kun je hem toch niet namaken?!
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdomme Cindy, waarom donder je nu weer van een berg af? :+ Ze heeft blijkbaar een of andere evenwichtsstoornis.
    Nu maar hopen dat ik niks engs meer tegenkom, of een nieuwe rifstone ontdek want ik ben nogal ver van huis.

    [​IMG]
    ^Plaatje van de map.

    edit: Oh. shit.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gooi je mijn Cindy soms van een berg ofzo Dulle :mad: Wel voorzichtig doen met mijn vriendin haha. Ze is inderdaad een beetje leip, zo heb ik al 2x een Griffin moeten neerhalen omdat Cin weer eens in dat beest hing. Volgens mij vindt ze healen niet zo leuk en wilt ze gewoon voorop in de strijd gaan ( zo gedraagt ze zich thuis ook :p ).
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, dat doet ze bij mij niet zo, op de beesten klimmen. :9 Al ben ik nog geen Griffin tegengekomen. Wel 1 keer een of andere vliegend beest toen ik naar buiten ging bij Gran Soren, maar die vloog snel weg en heb em nooit meer gezien. Het was donker en ik had geen lamp aan, dus ook geen idee of het eigenlijk wel een griffin was. :+

    Bolide vs Chimera
    [​IMG]
    Kut plaatje, ooit krijg ik een goed shot van een meteoor die uit de lucht valt! :mad: Maar het feit dat de Chimera zowat uit elkaar spat demonstreert wel goed dat ie vrij effectief is. Even opladen, maar dan heb je ook wat _O_ Paar van die dingen recht op zijn harses en voila.

    Who needs Cindy?

    :+
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat was er denk ik wel 1, die kwam ik gister ook tegen toen hij een karavaantje buiten Gran Soren aan het aanvallen was.

    Helaas kwam het niet van een batlle want hij smeerde hem meteen :+

    is die DLC leuk? 80msp voor een quest packje is in ieder geval redelijk geprijst (tenzij het alleen maar quests om 45 konijnen te pletten zijn)
     
  18. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Net thuis, eindelijk weer in Dragon's Dogma duiken. Ik ga toch voor Sorcerer. Die Meteorieten gooien zijn inderdaad handig en extreem dodelijk alleen doen mijn pawns die bewegingen niet echt als ik dat wil...Dus dan ga ik het zelf wel doen. Sirona ga ik in een Warrior veranderen dus als iemand een Warrior nodig heeft van Level 42. Ze kan zo mee:)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Iemand???
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat bedoel je met skillpoints? Je kan in de inn in Grand Soren nieuwe aanvallen kopen met je Dicipline ja :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina